onko exällä oikeus määrätä tulevasta nyksästä?

  • Viestiketjun aloittaja "hulda"
  • Ensimmäinen viesti
"hulda"
erottiin ja nyt on yritetty olla kavereita, mutta mies on luultavasti sairaan mustasukkainen kun kyttää ja kyselee minulta ja meidän yhteisiltä kavereilta tekemisistä. exä on sinkku mutta itse olen kaukosuhteessa ja aiomme tavata. kerroin tästä exälle niin alkoi moittia ja syytellä että tapaamme liian pian ja väitti että minulla on tunteita häntä kohtaan (ei ole!!). exä ei kestä kuulla kritiikkiä eikä mitään vastasanaa mutta itse kyllä juoksee pitkin kyliä paneskelemassa akkoja.
miksi en saa tavata nyksää ja mikä neuvoksi exän kanssa? elätteleekö toiveita yhteenpaluusta?
 
[QUOTE="hulda";30037948]koska yritämme pitää kaveruuden avoimena muttei taida onnistua :/[/QUOTE]

Vaikka kuinka pyrittääs exän kans pysymään kavereina niin ei sille exälle olla heti kertomas uusista miesvirityksistä. Me ollaan exän kans erottu 9 vuotta sitte enkä mä silti hänelle menny heti kertomaan, että oon alkuvuodesta tavannu miehen. Ei sitä muutenkaa heti oo asiaa kaikille toitottamas niin ei kai sitä ny exä oo ensimmäästen joukos jolle kerrotaan.
 
vierass
Ei aidosti voi olla kavereita, jos ero on viela uusi tai ero ei ole tullut taydellisesta valjahtamisesta. Tuollainen tekokaveruus tarkoittaa vaan ettei osata irrottautua tai toinen tuntee syyllisyytta erosta eika voi pistaa valeja poikki. Selkea tauko tulisi nyt pitaa kokonaan yhteydenpidossa. Mikaan ei ole haitallisempaa uudelle suhteelle tai omalle mielenrauhalke kuin roikkua epamaaraisesti eksassa tavalla tai toisella. Jos mies ei osaa laskea irti niin se on sinun velvollisuutesi.
 
vieras_
Tietenkään exällä ei ole mitään sanomista siihen, ketä tapaat. Mielestäni lasten toisen vanhemman mielipidettä voi kyllä kuunnella sen suhteen, kuinka pian uusia kumppaneita esitellään lapsille. Toki itse senkin päätät. Itse en esittelisi alle puolen vuoden tuttavuutta missään tapauksessa lapsille.
 
Vier
Ei aidosti voi olla kavereita, jos ero on viela uusi tai ero ei ole tullut taydellisesta valjahtamisesta. Tuollainen tekokaveruus tarkoittaa vaan ettei osata irrottautua tai toinen tuntee syyllisyytta erosta eika voi pistaa valeja poikki. Selkea tauko tulisi nyt pitaa kokonaan yhteydenpidossa. Mikaan ei ole haitallisempaa uudelle suhteelle tai omalle mielenrauhalke kuin roikkua epamaaraisesti eksassa tavalla tai toisella. Jos mies ei osaa laskea irti niin se on sinun velvollisuutesi.
Juuri näin.
 
"muumimamma"
Mun ex oli just tollanen, ilmeisesti elätteli toivoa et otan sen talas, pyysikin itseasiassa sitä vaikka olin jo nykyisen kanssa. Koettipa vielä saada lapsillekin uskoteltua, että tää nykyiseni oli syypää meidän eroon, ja murkkuikäinen poikamme otti sen tosissaan ja vihs alkuu sekä nykyistäni että mua. Kaikkee se mustasukkasuus teettää...
 
Vieras-
Tilittääkö se ex siis sulle kaikki paneskelunsa, vai?

Jotkut ex-kumppanit voi olla noissa uusissa suhteissa avoimia toisilleen, mutta jos tuntuu että toinen roikkuu vielä suhteessa tai ei hyväksy toisen uusia tuttavuuksia niin parempi olla kertomatta.

Mä käsitin että kysymys on miehestä jota et ole vielä edes tavannut? Ilmeisesti et myöskään ole heti esittelemässä häntä lapsillesi joten asia ei kuulu ex:lle pätkääkään.
 

Yhteistyössä