Onko Fjällräven Kånken oikeasti niin hyvä reppu?

  • Viestiketjun aloittaja äitikin
  • Ensimmäinen viesti
äitikin
Että siitä kannattaa maksaa olkainpehmusteineen yli 80€, eli kolme kertaa tavallisen koulurepun hinta? Kestääkö sitten oikeasti käyttöä useamman vuoden? Onko kokemuksia? Harkitsen ostoa kolmasluokkalaiselleni.
 
Vierass
Omassa nuoruudessani tykkäsin käyttää, en tiedä, ehkä juuri sen mallin vuoksi. Kyllä ne hyvin kestivät, mutta en usko, että muut reput olisivat kestäneet omassa käytössäni yhtään huonommin. Nyt en kyllä noin paljon repusta maksaisi.
 
Kånkenin käyttäjä
Itse olen käyttänyt aikoinani koulureppuna monta vuotta ja kesti hyvin. Muistan, että se ei ollut halpa silloinkaan koska vanhempani sanoivat, että tätä on nyt sitten myös käytettävä( halusin juuri tietyn sinisen värisen) useamman vuoden.
Nykypäivän laadusta en osaa sanoa.
 
vierass
Kestaa. Pinta vaan menee pesuissa sellaiseksi vaalean raidallisen kulahtaneeksi (jos eivat ole materiaalia vaihtaneet) kuten vaikka Fjallravenin sekoitevaellushousutkin tai muut vastaavat paksut kankaat. Ihan ok:lta silti nayttaa.
 
fgsfgh
ei noita käsittääkseni saisi pesukoneeseen pistääkkään, kankaan vedenpitävyys kärsii. omani on kestänyt vuosia ja on edelleen kunnoltaan uudenveroinen. kapoiset olkaimet eivät itseäni ole haitanneet.
 
vierass
Jos minuun viittasit, niin en olekaan. Kasinpesukin ja pelkka kaytto aiheuttaa taitteita ja kulumaa pinnoitettuun kankaaseen, kuten monesti muihinkin koviin kankaisiin. Poikkeaa siis vaikka peruscordurarepusta. Aikuisen kaytossa sita ei valttamatta tule mutta joka paiva kaytossa olevaan koulureppuun kylla.
 
"Onse"
On hyvä. Kestää, on ajaton. Pintaa voi käsitellä vahalla, jos menee pesussa huonoksi. Omaani käyttänyt nyt viitisen vuotta. Miehen repusta mennyt tässä ajassa vetskari rikki. Ladannut repun liian täyteen.
Tytölle ostin mini Kånkenin kerhoveskaksi.
 
omjuh
On hyvä. Mies on käyttänyt noita vuosikymmeniä, ja nyt kuopuksemme halusi myös oman Kånkenin.

Samoin Haglöfsin Corker on superhyvä, esikoisella (poika) kesti ekaluokalta tähän asti. Nyt kun aloittamassa kasiluokkaa, Corkerin vetoketju sanoi sopimuksensa irti, ja ostimme tilalle pojan toiveesta uuden Corkerin (eri värisenä tosin).
 
pha
Corker on ihan paska. Meillä oli perheessä niitä kaksi ja kummastakin hajosi vetskari todella nopeasti. Toisesta purkautui sisätaskukin. Lisäksi se sivutäyttö on ihan susi ja sisälle ei mahdu ostokset, kirjat tai treenikamat.
Kånkenin ohuet olkahihnat todella painaa. Kangas myös kulahtaa raidalliseksi, mutta siihen tosiaan menee useampi vuosi. Ei oo mikään ikuista, eikä edes pitkäikäistä.
 
"heimoi"
Kånken on tosi hyvä reppu ja yllättävän mukava! Aluksi luulin että ohuet olkahihnat tuntuisivat epämukavalta mutta väärässä olin! Tosi kevyen tuntunen. Ja kestää monta vuotta. Kestää vettä ja mulla ainakaan ei väri oo haalistunut. Kånken on todellakim 80 euron arvoinen!
 

Yhteistyössä