Onko haittaa tai hyötyjä

Sellainen asia tuli mieleen, vaikka en synnyttänyt olekkaan, että muistan jo aikoja sitten gynen sanoneen, että minulla on aika matalat nuo "röörit"/kohdunkaula yms. tuolla alhaalla. Onko näistä jotain haittaa tai hyötyä tulevaisuudessa mm. odottaessa ja synnyttäessä?

Ei tullut koskaan puhetta silloin onko tästä minulle haittaa tai hyötyä, niin ajattelin kysyä onko kellään tästä mitään tietoa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 12:34 Suzy kirjoitti:
Pituus lyhyt.. tosiaan siis tarkennus :) , eli ymmärsin selvästi gynen puheista, että on pituudeltaan lyhyet nää paikat jne.
En usko et haittaa :wave: :) mutta tää on vain mun oletus. JOS raskaus muuteskin menis hyvin ja ei ois alkamassa muusta syystä ennenaikasta synnytystä niin lyhyt tai ei niin se aukee vasta kun sen aika on. Että se lyhyys tuskin haittaa.
Mutta toki kannattaa seuraavalla kerralla jossain kysyä ihan varmuudeks. Mutta näin ymmärrän asian ja olen lukenut raskaudesta/synnytyksestä ihan kivasti kun mun himoaihe. :D
Toivottavasti oon oikeessa. :)
Ja siis luulis ite synnytyksessä olevan vaan hyötyä kun ei tarvi avautua ehkä ihan niin kauaa kun tota lyhennettävää ei ois sulla paljoo ennen aukeemista (ensisynnyttäjällä kun eka lyhenee ja sit aukee). Vois olla aukeaminen hiukan nopeempaa.<br><br>
 

Yhteistyössä