Onko huorissa käyminen säälittävää?

  • Viestiketjun aloittaja "poikamies"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En voisi olla sellaisen miehen kanssa joka on paljon käyttänyt maksullisia koska pelkäisin tauteja ja alkaisin varmaan ennenpitkää tuntemaan itseni ilmaiseksi huoraksi ja onhan tuommoinen aika vitun säälittävää..
 
guggeli
Ei kai säälittävää mut jotenkin minusta pelottavaa, siis sen vuoksi ettei voi tietää minkä taudin siltä huoralta mahdollisesti voi saada (käyttääkö kaikki kumia/menee rikki). Ja tiedän että tauteja voi saada ihan mistä vaan mut taitaa huorilla olla, varsinkin virossa ja thaimaassa enemmän esim. hiviä kun suomalaisilla känniääliöillä baarissa.
 
Mä en usko että kovin moni prostituoitu tekee sitä hommaa ihan omasta halustaan. Siis tietysti periaatteessa kukaan ei siihen pakota (ellei ole oikein joku ihmiskaupan uhri), mutta kuinka monella mahtaa olla esim. päihdeongelmia, diagnosoimattomia mielenterveysongelmia tai lapsuuden hyväksikäytöstä johtuvia vääristymiä seksuaalisuudessa, tai mitä tahansa muuta mikä siihen sitten on ajanut... Jos ihan oikeasti on joku hyvän lapsuuden elänyt, ehjä ja tasapainoinen ihminen, jolla on hyvä itsetunto ja mahdollisuus pärjätä elämässä jollain toisella alalla, en pitäisi sellaisen henkilön seksipalveluiden käyttämistä mitenkään pahana. En vaan usko että niitä on kovin montaa, ja eniten seksinostajissa inhottaa juuri se miten vähän heitä kiinnostaa käyttämänsä ihmisen hyvinvointi ja onnellisuus.
 
Mä en usko että kovin moni prostituoitu tekee sitä hommaa ihan omasta halustaan. Siis tietysti periaatteessa kukaan ei siihen pakota (ellei ole oikein joku ihmiskaupan uhri), mutta kuinka monella mahtaa olla esim. päihdeongelmia, diagnosoimattomia mielenterveysongelmia tai lapsuuden hyväksikäytöstä johtuvia vääristymiä seksuaalisuudessa, tai mitä tahansa muuta mikä siihen sitten on ajanut... Jos ihan oikeasti on joku hyvän lapsuuden elänyt, ehjä ja tasapainoinen ihminen, jolla on hyvä itsetunto ja mahdollisuus pärjätä elämässä jollain toisella alalla, en pitäisi sellaisen henkilön seksipalveluiden käyttämistä mitenkään pahana. En vaan usko että niitä on kovin montaa, ja eniten seksinostajissa inhottaa juuri se miten vähän heitä kiinnostaa käyttämänsä ihmisen hyvinvointi ja onnellisuus.
Tämä on kyllä totta. Seksityöhön liittyy paljon tabuja ja alalla työskentelee paljon eri tavoin haavoittuvassa asemassa olevia naisia.
 
Joillekin se on ainoa tapa päästä harrastamaan seksiä muun kuin oman kätensä kanssa. Mieluummin sitten maksaa seksistä kuin raiskaa jonkun. Tai jollain saattaa olla sellaisia mieltymyksiä, joita ei ihan joltain baarihoidolta kehtaa pyytää. En mä pidä säälittävänä tai pervona maksullisissa käyvää.
 
Joillekin se on ainoa tapa päästä harrastamaan seksiä muun kuin oman kätensä kanssa. Mieluummin sitten maksaa seksistä kuin raiskaa jonkun. Tai jollain saattaa olla sellaisia mieltymyksiä, joita ei ihan joltain baarihoidolta kehtaa pyytää. En mä pidä säälittävänä tai pervona maksullisissa käyvää.
mä olen kyllä tätä mieltä myös: et mielummin maksullisen naisen kanssa, kun että raiskaa jonkun!
 
"lukija"
Hesalaisnaisilla tosi vääristynyt maailmankuva. Suomessakin on kymmeniä kuntia joissa todella vahva miesenemmistö kun naiset ovat muuttaneet etelään. Hesassa ja Turussa taisi vastaavasti olla naisia. Eikä niitä baareja edes ole pikkukylissä ja ne vapaat naiset ovat rengastettu jo viime vuosituhannella.
 
"Vieras"
Olen reilu vajaa kolmikymppinen mies, hyvissä töissä, taloudellisesti todella hyvin toimeentuleva ja käyn huorissa. Baaristakin seuraa saisin jos haluaisin, mutta en halua. En myöskään halua alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, tai hankkia seksisuhdetta. En oikeasti halua alkaa säätämään yhtään mitään, yhtään kenenkään kanssa. Aikaisemmin harrastin irtosuhteita, parissa vuodessa kertyi satunnaisia seksikumppaneita reilu kolmekymmentä. Tämän jälkeen päätin siirtyä käyttämään prostituoitujen palveluita, nimittäin naisten kanssa säätäminen kävi turhan hankalaksi ja tuli muutamaa loukattuakin aika pahasti. Sillä he eivät ymmärtäneet, että halusin heiltä vain seksiä, en mitään muuta, ja tämän sanoin heille suoraan. Silti tuli tunteita mukaan ja heitä sattui.

Tämän vuoksi käytän prostituoituja, sillä minullakin on haluni, enkä halua mitään tunnepuolen sotkuja ja haluan harrastaa seksiä useiden naisten kanssa ilman turhia selityksiä. En tiedä olenko säälittävä, mielestäni en ole, säälittävämpää olisi tuo monien ehdottama känniakkojen pokailu baarista.
 
[QUOTE="Vieras";28526445]Olen reilu vajaa kolmikymppinen mies, hyvissä töissä, taloudellisesti todella hyvin toimeentuleva ja käyn huorissa. Baaristakin seuraa saisin jos haluaisin, mutta en halua. En myöskään halua alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, tai hankkia seksisuhdetta. En oikeasti halua alkaa säätämään yhtään mitään, yhtään kenenkään kanssa. Aikaisemmin harrastin irtosuhteita, parissa vuodessa kertyi satunnaisia seksikumppaneita reilu kolmekymmentä. Tämän jälkeen päätin siirtyä käyttämään prostituoitujen palveluita, nimittäin naisten kanssa säätäminen kävi turhan hankalaksi ja tuli muutamaa loukattuakin aika pahasti. Sillä he eivät ymmärtäneet, että halusin heiltä vain seksiä, en mitään muuta, ja tämän sanoin heille suoraan. Silti tuli tunteita mukaan ja heitä sattui.

Tämän vuoksi käytän prostituoituja, sillä minullakin on haluni, enkä halua mitään tunnepuolen sotkuja ja haluan harrastaa seksiä useiden naisten kanssa ilman turhia selityksiä. En tiedä olenko säälittävä, mielestäni en ole, säälittävämpää olisi tuo monien ehdottama känniakkojen pokailu baarista.[/QUOTE]

Reilu peli tuo on :)
 
"Lissu"
Mun mielestä ei ole säälittävää, ymmärrän hyvin jos ei jaksa pelkän seksin takia notkua baaritiskeillä viikonlopusta toiseen, kun asiasta selviää helposti ja nopeasti rahalla.

Toisaalta tuo on totta mitä aiemmin joku sanoi, että seksibisnes liittyy läheisesti ihmiskauppaan ja muihin erittäin ikäviin asioihin.
 
Ei ole, ellei käytä ihmiskaupan uhrien palveluita.
Eli käytännössä asia on ok, jos mies käyttää vain suomalaisten prostituoitujen palveluita, sillä Suomeen ulkomailta tulevat ovat usein niin surkeista oloista, että tekevät työtä todellakin pakon edessä, vaikka periaatteessa vapaaehtoisesti sitä tekisivätkin. Lisäksi niissä kuvioissa joku vetää aina välistä.

Ymmärrän ihan hyvin tarpeen maksullisiin, jos taloudellinen tilanne sen sallii.
 
[QUOTE="Vieras";28526445]Olen reilu vajaa kolmikymppinen mies, hyvissä töissä, taloudellisesti todella hyvin toimeentuleva ja käyn huorissa. Baaristakin seuraa saisin jos haluaisin, mutta en halua. En myöskään halua alkaa seurustelemaan kenenkään kanssa, tai hankkia seksisuhdetta. En oikeasti halua alkaa säätämään yhtään mitään, yhtään kenenkään kanssa. Aikaisemmin harrastin irtosuhteita, parissa vuodessa kertyi satunnaisia seksikumppaneita reilu kolmekymmentä. Tämän jälkeen päätin siirtyä käyttämään prostituoitujen palveluita, nimittäin naisten kanssa säätäminen kävi turhan hankalaksi ja tuli muutamaa loukattuakin aika pahasti. Sillä he eivät ymmärtäneet, että halusin heiltä vain seksiä, en mitään muuta, ja tämän sanoin heille suoraan. Silti tuli tunteita mukaan ja heitä sattui.

Tämän vuoksi käytän prostituoituja, sillä minullakin on haluni, enkä halua mitään tunnepuolen sotkuja ja haluan harrastaa seksiä useiden naisten kanssa ilman turhia selityksiä. En tiedä olenko säälittävä, mielestäni en ole, säälittävämpää olisi tuo monien ehdottama känniakkojen pokailu baarista.[/QUOTE]

Samaa mieltä tuosta lopusta. En näe tuollaisessa toiminnassa mitään väärää.
Sitäpaitsi taitavat nuo prostituoidut pitää värkistään parempaa huolta, kuin ne baarista mukaan lähtevät Sitä Oikeaa metsästävät naiset. Uskoisin tautien jylläävän enempi baarikansan keskuudessa, kuin prostituoitujen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
njaa
[QUOTE="vieras";28526042]missä universumissa täällä taas eletään jos kuvitellaan että kuka tahansa mies saa halutessaan seksiä vähintäänkin joka kymmenennellä kerralla kun tekee mieli?
Lähes kenelle tahansa naiselle se on helppoa, mutta melko suurelle osalle miehiä ei todellakaan ole. Naisia kun ei etenkään irtosuhteissa pääosin kiinnosta se 45v ei-kovin-komea sisäänpäinkääntynyt putkimies-pera[/QUOTE]

Niinpä niin. Kun ollaan niin jästipäisiä, että mieluummin käännytään sisäänpäin ja pidetään sitä ihan normaalina kuin että kehitettäisiin itseään, niin onhan se säälittävää. Putkimies Perasta kilpailtaisiin, jos hän kääntyisi ulospäin ja alkaisi ottaa naiset ihmisinä sen sijaan, että murjottaisi kun eivät häntä huoli ilman mitään vaivannäköä. Jopa minun ruma köyhä juoppo isäni on kelvannut aina naisille, koska hän osaa heitä arvostaa ja näyttää sen. Putkimiehellä on sentään rahaakin.

Eikös kaiken järjen mukaan tämän vajavaisen naistarjonnan teorian pitäisi tarkoittaa sitä, että miehet tekevät kaikkensa parantaakseen vetoavuuttaan naisiin? Ja naisten taas pitäisi voida kulkea kaljamaha pystyssä persettä raapien, koska he kelpaavat joka tapauksessa? Selittäkääpä tämä.

Ja vielä vähemmän ymmärrän sitä menestyvää kolmikymppistä, joka ei ymmärrä, että tulee päivä, jolloin hän on keski-ikäinen raakki, joka ei koe enää olevansa menestynytkään. Jos häntä silloin hotsittaisikin parisuhde, hän on liian vanhapoika osatakseen enää mukautua toiseen ihmiseen, eikä tiedä miten siinä toimitaan.
 
Omasta mielestäni maksullisten käyttö voi olla tietyissä tapauksissa vähemmän paheksuttavaa, mutta itse en voisi olla miehen kanssa joka maksullisia olisi joskus käyttänyt.

Minulla itselläni on vahva aate siitä, että seksi kuuluu rakkauteen ja tunteet ovat tärkeä osa sitä. Sellainen mies, jonka mielestä seksi on ainoastaan tarve kuten vaikka nälkä tai jano ei luonnollisestikaan ole kanssani samalla aaltopituudella ylipäänsä ehkä sitten muissakaan asioissa, enkä näe yhteiseloa kovin helppona niin eri tyyppisen ihmisen kanssa. Koen, että minun ja mieheni suhteen yksi vahvuus on nimenomaan se että ajatellaan useimmista asioista hyvin samalla tavalla.. Eipä sitä kai kiinnostuisi alunperinkään sellaisesta tyypistä joka on aatteiltaan niin kovin erilainen.

Tiedostan kuitenkin sen, että kaikki eivät näistä asioista ajattele samalla tavalla kuin minä eikä minua liikuta miten merkitsevää/merkityksetöntä, maksutonta/maksullista seksiä muut harrastaa. Se on kaikkien oma asia - niin kauan kuin eivät puuhaile muiden kustannuksella (siinä vaiheessa se alkaa olemaan jo poliisinkin asia). Kuitenkin jos nyt joku tulisi huvikseen kertoilemaan maksullisten käytöstään niin kyllä varmaan vähintään säälittäisi kuitenkin..
 
"vieras"
Periaattessa mulla ei ole mitään huorissa käymistä vastaan. Mielestäni siitä pitäisi tehdä laillista. Mutta sitten en kuitenkaan osaa kuvitella itseäni sellaisen miehen kanssa, joka on käynyt huorissa. Ristiriitaista, tiedän. Ehkä mulla on kuitenkin jossain takaraivossa juuri se ajatus, että se on kuitenkin säälittävää, vaikka en siinä moraalisesti mitään väärää näekään.
 
"Vieras"
Ja vielä vähemmän ymmärrän sitä menestyvää kolmikymppistä, joka ei ymmärrä, että tulee päivä, jolloin hän on keski-ikäinen raakki, joka ei koe enää olevansa menestynytkään. Jos häntä silloin hotsittaisikin parisuhde, hän on liian vanhapoika osatakseen enää mukautua toiseen ihmiseen, eikä tiedä miten siinä toimitaan.
Eli olisiko parempi että hän harrastaa irtosuhteita jos ei satu parisuhde kiinnostamaan. Siinäkö sitten oppii miten mukaudutaan toiseen ihmiseen?
 
njaa
[QUOTE="Vieras";28527180]Eli olisiko parempi että hän harrastaa irtosuhteita jos ei satu parisuhde kiinnostamaan. Siinäkö sitten oppii miten mukaudutaan toiseen ihmiseen?[/QUOTE]

Eihän siinäkään opi miten suhde pidetään, mutta saattaa oppia jotain ihmisten tunne-elämästä ja lakata pelkäämästä sitä niin paljon,kun alkaa ymmärtää asioita. Mutta maksettu juttu nimenomaan vapauttaa hänet tästäkin vähästä.

Joillakin on niin kapea tapa mitata menestystään. Ollaan tyytyväisiä, kun kyetään pakottamaan maailma omien halujen mukaiseksi, kun pitäisi paremminkin toivoa, että maailma kykenisi pakottamaan ne halut elämänmyönteisempään suuntaan. Mutta tämä maa on täynnä rauhaarakastavia ihmisiä silloin, kun on kyse heidän omasta rauhastaan, jota ei saisi rikkoa mikään. Prostituutioon turvautuminen on vain yksi näistä vikasuunnista, jotka kaikki ajavat ihmisen erakoksi.
 

Yhteistyössä