Onko ihan normaalia, että lapsen pk-kaverilla on aina verkkarit?

  • Viestiketjun aloittaja Tällee
  • Ensimmäinen viesti
Tällee
Poikani kaverilla on aina verkkarit tarhassa. Vaihtelee kahtia verkkareita, vuoroviikoin on siniset ja vuoroin mustat ja molemmat olen nähnyt tarjoustalossa myynnissä. Mahdollisimman halvalla vaatteet siis :D
Meidän pojalla on farkut ja batman -paita eskarissa. Ihmettelen miten joku voi laittaa lapselleen verkkarit ja vielä pitää viikon samoja verkkareita!
 
"vieras"
Täysin normaalia. Esimerkiksi minun vanhin poikani piti koulussa yleensä vain verkkareita syksyisin ja keväisin ollessaan ala-asteella. Ei tykännyt muista housuisa.
 
"tiinu"
Alkuperäinen kirjoittaja Tällee;24859249:
Poikani kaverilla on aina verkkarit tarhassa. Vaihtelee kahtia verkkareita, vuoroviikoin on siniset ja vuoroin mustat ja molemmat olen nähnyt tarjoustalossa myynnissä. Mahdollisimman halvalla vaatteet siis :D
Meidän pojalla on farkut ja batman -paita eskarissa. Ihmettelen miten joku voi laittaa lapselleen verkkarit ja vielä pitää viikon samoja verkkareita!
Kyllä verkkareissa on vähän mukavampi touhuta päiväkodin lattioilla kuin farkuissa. Meidän pojalla on joka päivä verkkarit. Ja mahdollisimman halvat koska ei olla mitään rikkaita. Pääasia että on ehjät ja puhtaat?
 
ap.
[QUOTE="tiinu";24859274]Kyllä verkkareissa on vähän mukavampi touhuta päiväkodin lattioilla kuin farkuissa. Meidän pojalla on joka päivä verkkarit. Ja mahdollisimman halvat koska ei olla mitään rikkaita. Pääasia että on ehjät ja puhtaat?[/QUOTE]

Mutta onko ne puhtaat jos ne ovat koko viikon käytössä?? Meidän poika vaihtaa vaatteensa päivittäin.
 
"milla"
Ja on ne verkkarit haalarin allakin mukavammat. Ja verkkarit saa paremmin sukan sisään, ei vilku nilkat paljaina. Mieluummin verkkarit ku farkut. Mukavuus ennen ulkonäköä, ilman muuta.
 
"mie"
Verkkarit ovat paljon käytännöllisemmät liikkuvalle lapselle kuin farkut. Meidän poika käyttää aina college-housuja tai verkkareita.
Ihan sama meilläkin. Kyllä mä olen ollut tyhmä, kun en edes ole tajunut hävetä asiasta :O :D Ja verkkaritkin ovat vielä ihan peruskamaa Lindexista, Anttilasta, Prismasta jne.

Muuten ap: katsoisitko samoin, jos sillä tarhakaverilla olisivat esim. Adidaksen 40euron collarit eikä Tarjoustalon halppishousut?
 
"VIERAS"
Et voi tietää onko samat verkkarit viikon !!!!!!!!!
Meilläkin on samanlaisia ja värisiuä leggareita monet.
Verkkarit ovat paljon käytännöllisemmät tarhassa/eskarissa kun farkut- Jos sun lapsen farkut on Guessia ja eskarikaverin tarjoustalon verkkarit. ai, KAMALA SENTÄÄN EIKÖ OO KAMALAA, HIRVEETÅ, PÖYRISTYTTÄVÄÄ SUORASTAAN JÄRKYTTÄVÄÄ.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
vieras vieraampi vierain
meillä on AINA lapsilla joko verkkarit tai colleget. ja alesta vielä ostetut. koska ne on helppo pukea, riisua ja niissä on hyvä liikkua toisin kuin farkuissa. varsinki jos pukee päälle vielä ulkoiluhousut.

eipä ole kyllä tullu mieleenikään seurata lasten pukeutumista, koska pääasia kai se on että yleensä on vaatteet mistä laittaa päälle.
 
ap.
[QUOTE="mie";24859296]Ihan sama meilläkin. Kyllä mä olen ollut tyhmä, kun en edes ole tajunut hävetä asiasta :O :D Ja verkkaritkin ovat vielä ihan peruskamaa Lindexista, Anttilasta, Prismasta jne.

Muuten ap: katsoisitko samoin, jos sillä tarhakaverilla olisivat esim. Adidaksen 40euron collarit eikä Tarjoustalon halppishousut?[/QUOTE]

En oikein lämpene noihin Adidaksen collareihin. Mielestäni ne on jotain niiiiiiiiiiiiiin kamalaa. Saattaisin mä katsoo vähän, mut onhan ne oikeesti laadukkaammat, joten mitä väliä.
 
Mistä sä tiedät että ne on samat verkkarit? Jos ne on halpoja tarjoustalon verkkiksiä niin ehkä niitä on ostettu pojalle vaikka kaapillinen? Halvoissa kuteissa vaan ei yleensä ole sitä kuosivalikoimaa kovin laajasti, voi olla että on vaan mustaa ja sinistä.

Ei ole sun asia huolehtia vieraan eskarilaisen pöksyistä. Jos lapsen hygieniassa tai muussa on huomauttamista niin varmasti se ottaa myös eskaritätien silmään ja tekevät asialle jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Saraldo
Mistäs tiedät, ettei niitä verkkareita pestä illalla ja laiteta taas aamulla puhtaina jalkaan...? Mulla on itselläni tällä hetkellä tasan yhdet farkut jotka mahtuu päälle, joten pesen farkut illalla (en tietenkään joka ilta) ja aamulla saan taas puhtaat housut jalkaan. Mutta kun raha ei kasva puissa, niin joudun odottelemaan vielä että saan garderoobini uusittua.

Mä olen vasta nyt eskarilaiselle laittanut farkkuja ulkohousuiksi eskariin, sisällä ei käytä koskaan farkkuja, kun ovat paljon epämukavammat kuin esim. verkkarit tai collegehousut.
 
Mulle ei tulis mieleenkään lykätä päiväkotilaiselle farkkuja jalkaan. Lapsi liikkuu ja leikkii koko päivän niin kyllä siihen tarkoitukseen verkkarit tai kollarit on paljon mukavammat. Ei hierrä eikä kiristä eikä purista vaan voi ihan vapaasti päästää menemään. Eikä haittaa jos temmellyksessä vaikka repeää tai sotkeentuu niin ettei lähde enää puhtaaksi. Roskiin vaan ja uudet tilalle. Kuluviin käyttö vaatteisiin mä en ainakaan suostu turhan paljon tuhlaamaan. Tokihan meidänkin naperoilla on sitte niitä kalliimpia ja parempia vaatteita kyläilyjä ym. varten kun on suotavaa olla siistimpää päällä. Mutta että päivittäiseen käyttöön samoilla kamppeilla.... na a! Kaikilla on tyylinsä enkä moiti jos jollain on oikeasti halu pukea lapsensa hienosti joka päivä, mutta meillä ei. Mutta mä kyllä vaihdan penskoille vaatteet vähintään joka toinen päivä tai heti ku on menny likaseks, enkä viikon välein :D
 

Yhteistyössä