Onko ihan tyhmäidea (kummilapsen lahja-asoaa)

  • Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti
ap
[QUOTE="Saru";21891594]Ensinnäkin, eivät ole keräilykrääsää, vaan laadukkaita leluja.
Ovat ajankohtaisia! Niissä on paljon sopivan isoja eläimiä 1-vuotiaalle ja meidän lapsi oppi muovieläimillä leikkiessään sanomaan kaikki eläimet ja mitä ne eläimet sanoo. Olivat kyllä sellaisia halvempia muovieläimiä, mieluiten ottaisin kaikki just Schleichia.[/QUOTE]

tätä mä just kans ajan takaa, et onko virkaa ostaa niitä halvempia muovieläimiä (jotka kyl sinänsä ajavat saman asian ja joita voi ostaa 1€:lla useita) vai nuita jotka ovat umpimuovia ja todennäköisesti kestävät vuosia.. kuitenki aika monta lasta eläimet kiinnostaa ja jos ei kiinnosta ni ei siinä mun mielestä mene kuitenkaan rahat hukkaan, toisin ku jos kerää jotain hopeisia lusikoita ja ne tummuvat vuosikymmeniä kaapin pohjalla
 
ap
no ainakin sen opin, et vanhemmille ei kannata mainita sanaa keräily.. vaan kysyn että mitä ovat mieltä jos ostaisin nuita eläimiä nyt ja sit toisin lisää jouluksi jos lapsi niistä tykkää :D
 
"Huijari"
no ainakin sen opin, et vanhemmille ei kannata mainita sanaa keräily.. vaan kysyn että mitä ovat mieltä jos ostaisin nuita eläimiä nyt ja sit toisin lisää jouluksi jos lapsi niistä tykkää :D

:D juu anteeksi ilmaisin oman kantani vähän huonosti! En pidä noita krääsänä. Mä en yleisesti ymmärrä keräilyä. En vaan ymmärrä miksi jotkut keräilee esim. Porsaita? On kiva lahjaidea!!!
 
ap
[QUOTE="Huijari";21891724]:D juu anteeksi ilmaisin oman kantani vähän huonosti! En pidä noita krääsänä. Mä en yleisesti ymmärrä keräilyä. En vaan ymmärrä miksi jotkut keräilee esim. Porsaita? On kiva lahjaidea!!![/QUOTE]

ei se mitään.. :D
 
"apsis"
Hieno idea.
Jollekki vastaajalle, Miks ihmeessä kukaan teini arvostais leluja sen enempää eläimiä ku dubloja? Mut entäs kuinka paljon se 1-6v. arvostaa jotainn marimekkoa ja iittalaa,ku joskus susta tulee aikuinen? Iän mukaisia lahjoja tai sitten säästötilille rahaa,sanon minä-
 
ap
Minusta olisi vähän hassua saada yksi tuollainen kerrallaan, ennemmin useampi samaan aikaan jotta eläimistä saisi heti alkuun hyvän leikin pystyyn.
se onki tarjoitus et osta useamman mut nuo on sen verran arvokkaita et 3-4 eläintä kerrala on varmaan se määrä mitä pystyy ostaan.. sit voi yksittäin antaa vaik sillon ku menee käymään kylässä tai haluaa muuten lasta muistaa jonku kivan asian tapahduttua :D
 

Yhteistyössä