onko ikä tuonut teille kiloja?

itse olin laiha vielä kahden ensimmäisen lapsen jälkeen ja kauan, kauvan mutta täytettyäni 40 v alkoi kiloja tulla varsinkin viimeisen lapsen jälkeen. raskausaikana tuli kiitettäväti kiloja. Nyt pudotan niitä, vielä pitäisi 8kg saada pois. mutta eiköhän se tästä enkä nyt niin välitä muutamasta lisäkilosta kunhan saa olla terve ja on muuten hyvä olla. turha on tavoitella parikymppisen vartaloa, sillä se nuoruus ei tule takaisi eikä tarvitsekkaan!ELÄKÖÖN JUURI TÄMÄ IKÄ JA ELÄMÄ! :D :wave:
 
Mulle niitä ylimääräisiä kiloja alkoi pikkuhiljaa kertymään tuossa kolmenkympin jälkeen... tasaiseen tahtiin.
odotusaikoina on tullut kiloja oikein runsaasti, kaikki on lähtenyt pois, paitsi tämän kuopuksen jälkeen. kaikkia olen imettänyt kauan, on varmaan auttanut asiaa.
nyt kun ollut niitä keskenmenoja, niin joka kerta on tullut pari-kolme kiloa painoa lisää, mutta ne ei oo lähteny pois :(
 
Minullekin alkoi kiloja tulla kolmenkympin jälkeen. Meillä oli koira ja sen kanssa tuli lenkkeiltyä säännöllisesti pysyivät kilotkin kurissa.
Koira lopetettiin kun olin 33 v, kuoli vanhuuttaan.
Nyt käyn myös lenkillä säännöllisesti, mutta syön makeaa ja muuta ei tarvita niin paino ei ainakaan laske. Viitisen kiloa kun sais pois niin olisin aikalailla sutjakassa kunnossa.
 
clivia
Mä lihoin siinä 28 vuotiaana ja sen jälkeen niitä kiloja kertyi 40 ylimääräistä.Nyt olen kymmenen kiloa pudottanut tänä keväänä ja pudotan tässä toiset 10 nyt lähiaikoina.Kahden vuoden tavoite on saada kokonaan ne ylimääräiset 40 pois.
 
Multa on 4kympin jälkeen tippunu ylimääräiset kilot pois,
eli olen *laihimmillani* kaikkien näitten vuosien aikana.
Osuutta lienee ruokavaliolla: alati vatsanpuruja kärsineenä,
oon löytäny kultaisen keskitien, ettei tartte aina syödä
Balanzidia tai muuta vastaavaa.
 
semma
Oon kans aina ollut laiha/hoikka,mut 38v kun sain tuon pikkusen,jäi kiloja kannettavaksi. Oon 13kg saanut pois ja vielä olis vähän pudotettavaa. En minäkään halua enää mitään teinikroppaa tai napapaitaa päälle. Kunhan sen verran saan pois pudotettua, et on itellä hyvä mieli ja ei joka vaate näytä siltä kuin olis sullonut itsensä sukkahousuihin =)
Oon juonut Valmariiniä jonkin verran (nyt tauolla siitä) ja se oli ainakin kesällä takuu varma nesteenpoistaja ja turvotus laski hetkessä!
 
42v
Kilot tuli vasta nyt kun 40 tuli täyteen. Aina aikaisemmin on saanut syödä mitä mielii ja liika laihuus oli ongelmana aikaisemmin, Mutta nyt on jotain kummallisia makkaroita tuossa vyötäröllä joista kärsin kovasti.
 
mum
Mulle kävi toisin. Kolmikymppisenä sain lapsen syntymän myötä yli kymmenen kiloa ylimääräistä. Nyt nelikymppisenä tuli liikakiloja vain kaksi. Kummallista. Syön ja tankkaan illalla vielä kymmenenkin aikaan ja kilot ovat pysyneet kurissa. Tosin en herkuttele, vaan syön tavallista kotiruokaa.
 
Hini harmaana
Kaksi kertaa olen lopettanut tupakanpolton ja molemmista on jäänyt 3 kg matkaan. Raskaus ja synnytys eivät painoa lisänneet. mutta lukuisat keskenmenot toivat muutaman kilon lisää kannettavaksi.
Vuonna 1982 painoin 53 kg ja nyt 61 kg eli noin 360 grammaa vuotta kohden. :)
 

Yhteistyössä