onko ikinä tullut mieleen että josta kirjoitat lukis ja tuntis ihtensä

tuli tossa mieleen kun omaa elämää täältä luin niin että onko ikinä kukaan ajatellut sitä että se josta kirjoitat voi myös saman jutun lukia niinku mulle kävi???????

ois kiva ku alunperäinen kirjoittajakin vastais nimittäin ei ollut kovin kivaaa.......................
 
Viimeksi muokattu:
Juu. Siksi vältänkin kirjoittelemasta ihmisistä jotka saattavat käydä täällä lukemassa. Tai no, joitain neutraaleita juttuja voin kirjoittaa joiden en usko millään lailla harmittavan kohdettaan ja niitäkin mielellään niin ettei heti tunnistettaisi.
 
Toki.
Ja aikuistuneet lapseni sekä adoptiotäti ovatkin joskus googlen kautta bonganneetkin täältä jotain tekstejäni, joissa olen käsitellyt heitä(kin).
Ei ole haitannut yhtään. En kirjoita sellaista, mitä en muutenkin voisi ääneen sanoa.

:)
 
no jos susta kirjoitttais joku niin että kaikki jotka sinut tuntee vois yhdistää siihen juttuun
Meinaatko että miltä tuntuisi?

Sanotaan että riippuu jutusta. Jos olisi joku positiivinen tai neutraali juttu missä ei paljasteta mitään mitä olen kirjoittajalle luottamuksellisesti kertonut niin se olisi ihan ok.

Mutta jos juttu olisi ilkeäsävyinen, paljastaisi luottamuksellisia juttua ja/tai sisältäisi paikkaansa pitämättömiä asioita niin se tuntuisi ikävältä.
 
hym
Saanko kysyä minkä aihepiirin juttuja susta on kerrottu täällä? Siis ei tarvii kertoa mitään tarkkoja juttuja tietenkään, mutta helpottais vastaamista jos tietäs mihin asia liittyy.
 
vrs
Ei minua haittaa, jos joku itsensä tunnistaa kirjoituksistani. Sen kun voi tehdä joko hyvällä tai pahalla; jos kirjoitan joitain hyvää jostain ihmisesta, miksi se haittaisi? Jos taas kirjoitan jotain pahaa, niin... No, tapaan pysyä totuudessa ja jos minulla on jostakusta pahaa sanottavaa, ei se ehkä ole pelkästään huono asia, jos k.o. henkilö kirjoitukseni silloin lukee...? Vai?

Miten sinulle kävi ap, tuliko haukut vai kehut? Oliko syytä?
 
Ken guru
Harvoin kirjoittelen kenestäkään mitään, ja kun kirjoitan, muutan vähän tietoja. Usein laitan että kaverilleni tapahtui sellaista...vaikka se olisikin tapahtunut esim. serkulleni. Harvinaisia ovat kuitenkin nuokin kirjoitukset minulta.

En haluais lukea itsestänikään täällä muiden kertomia juttuja. Ei onneksi ole pelkoa.
 
Mä en kirjota nettiin mitään sellasta mitä en vois tuonne paikkakunnan torille mennä julistamaan eli ei ole tarvinut moista miettiä. Mä olen irl suht suorapuheinen joten monet asiat tulee sanottua ihan suoraankin ihmisille - ei tarvi netissä sit parjata ns. selän takana.
 
Täytyy tunnustaa, että olen jostain tuttuni asiasta sanonut täällä paljon painokkaammin mielipiteeni, kuin hänelle itselleen ja toivonut, ettei hän käy täälä lukemassa. Yleensä kuitenkin puhun muista ihmisistä vain jotain yksittäisiä asioita ja ei ole tapana sen enempää heidän asioitaan.
 
hym
ikävää osaksi totta olevaa juttua minkä osaksi on osannut värittää omilla paska tuntemuksillaan kysymys lapsettomuudesta ja ei lapsettomuudesta
Ok, aihepiiri jo kuulostaa siltä että voin kuvitella todella asiattomaksi tuollaisen kirjoittelun. Jos itse lukisin tuollaista (aiheesta kuin aiheesta) harkitsisin varmaan poliisiin yhteyttä, jos siis täyttäis kunnianloukkauksen merkit.
 

Yhteistyössä