Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
bjshjfs
Joo, olin 14 v ja oli yhdenillan juttu. Ei ollut suunniteltu, kadutti jonkin aikaa kun kuulin että oli ollut yleisöäkin mutta se meni ohi eikä sen jälkeen oo kaduttanut.
 
"eee"
Oletteko kertoneet neitsyydestänne sille jonka kanssa olitte vai pitäneet omana tietona?
Mä olen toi joka aikasemmin vastas, että yhden illan jutusta sukeutuikin sitten loppujen lopuksi 3 vuoden parisuhde. Itse en kertonut etukäteen/itse tilanteessa. Kerroin vasta muutama kuukausi tapahtuneen jälkeen, kun mies uteli multa, että kuinka monta seksikumppania mulla on ollut. Oli ilme näkemisen arvoinen, kun vastasin, että yksi :D
 
"jeps"
ei ollu tuntematon, vaan kaveri, ja tosiaan oli yhden illan humalapäissään tehty juttu, olin 15 ja halusin neitsyydestäni eroon :D jälkeenpäin itkin, mitä meninkään tekemään. ei ollu tosiaan mikään mun unelmien mies viejänä :D oli muuten hervottoman kokonen mela kaverilla, kipeetä teki :)
 
bjshjfs
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339514:
minä. siitä hyvästä seurasi lapsi. Olen 16 vuotias ja juuri synnyttänyt. lapsi on siunaus, mutta olen hieman nuori. vai mitä mieltä olette?
Tee jooko oma aloitus jos haluat ajatuksia teiniäitiydestä (tai lue joku niistä 1092509350935059 aiemmasta keskustelusta) koska tämän ketjun aiheena oli 'Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?' :)
 
Tee jooko oma aloitus jos haluat ajatuksia teiniäitiydestä (tai lue joku niistä 1092509350935059 aiemmasta keskustelusta) koska tämän ketjun aiheena oli 'Onko joku menettänyt neitsyytensä yhden illan jutussa?' :)
haista sinä vittu. minä olen menettänyt neitsyyteni yhden illa jutussa jos näin on parempi?! luuletko jotenkin oleva muita ihmisiä parempi? koska itse sitten synnytit ensimmäisen lapsesi 50 vuotiaana??
 
bjshjfs
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339547:
haista sinä vittu. minä olen menettänyt neitsyyteni yhden illa jutussa jos näin on parempi?! luuletko jotenkin oleva muita ihmisiä parempi? koska itse sitten synnytit ensimmäisen lapsesi 50 vuotiaana??
Häh, etkö sä osaa lukea?!?!? Sun synnytykses ei kuulu tähän keskusteluun koska tää keskustelu koskee NEITSYYDEN MENETTÄMISTÄ YHDEN ILLAN JUTUSSA joten jos haluat kommentteja jostain joka ei liity aiheeseen niin perusta oma ketju! Fiksun tuntuinen tosiaan oot kun alat haistattelemaan vittuas.
 
Häh, etkö sä osaa lukea?!?!? Sun synnytykses ei kuulu tähän keskusteluun koska tää keskustelu koskee NEITSYYDEN MENETTÄMISTÄ YHDEN ILLAN JUTUSSA joten jos haluat kommentteja jostain joka ei liity aiheeseen niin perusta oma ketju! Fiksun tuntuinen tosiaan oot kun alat haistattelemaan vittuas.
puhuinko äskön synnytyksestä? en. Luulisi edes jonkun ymmärtävän ongelmaani, mutta ei. Täälläkin saa vaan kuraa niskaan heti kun alkaa puhumaan.
 
bjshjfs
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti;23339581:
puhuinko äskön synnytyksestä? en. Luulisi edes jonkun ymmärtävän ongelmaani, mutta ei. Täälläkin saa vaan kuraa niskaan heti kun alkaa puhumaan.
Öö, puhuit. Ei mun kirjoitus ollut mitään 'kuraa niskaan' kun vaan huomautin että keskustelussa on täysin eri aihe kuin siinä, mihin sä pyysit mielipiteitä (palstan säännöissäkin lukee tästä, voit lukea ne mm. nostetusta aloituksesta 'Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille') joten voit aloittaa oman ketjun jos haluat mielipiteitä teiniäitiydestä. Toivottavasti nyt ymmärsit, heihei :)
 
Öö, puhuit. Ei mun kirjoitus ollut mitään 'kuraa niskaan' kun vaan huomautin että keskustelussa on täysin eri aihe kuin siinä, mihin sä pyysit mielipiteitä (palstan säännöissäkin lukee tästä, voit lukea ne mm. nostetusta aloituksesta 'Ohjeita keskustelupalstan käyttäjille') joten voit aloittaa oman ketjun jos haluat mielipiteitä teiniäitiydestä. Toivottavasti nyt ymmärsit, heihei :)
kui idiootti ihminen voi olla. :DDDDDD ku sua kattoo ni tosi! :D motherfuckeeeeeeeeeeeeeeeeer
 
"jorma"
[QUOTE="jorma";23339361]mun muija on menettänyt sen yhden illan jutussa ja se harmittaa mua ihan saakelisti, MIKSI?? Eihän se antanu mullekkaan kun vasta monen viikon päästä. MIKSI? miksi se anto sille ekalle heti?[/QUOTE]


Mitä te mietitte mun tilanteesta, miksi mua harmittaa toi, musta tuntuu aina välillä että muija sais painua hel... vaikka mä sitä rakastankin häntä, joskus ei ees seiso jos tulee mieleen sen ekakerta .... MIKSI??? ja se ei ees nähny sitä jätkää enää koskaan, miten se on voinut antaa sille?? Miksei se sit antanu mulle ? PS me ollan naimisissa ja lapsiakin on.. nyt vaan tää juttu on alkanu kaivaa mieltä... Kaikki ois paremmin jos kukaan muu ei ois tunkenu melaa sinne...
 
"asdfasdf"
Miten te saatte tästäkin aikaan tappelun onnistuen halimaan pilkkua siitä mitä sanotaan tai kysytään ja lopuksi haukkumaan toisianne mutsin rajummiksi paijaajiksi? o_=
 
"jorma"
[QUOTE="vieras";23341346]vastaan käveli just se oikea jonka kans menettää neitsyys :) oikeasti, kertaakaan en ole katunut enkä tule katumaan ja tuosta kuitenkin jo 16vuotta...[/QUOTE]


ja vieläkin muistat sen hyvin... oma muija kun varmaan kans muistelee sitä ekaansa, mä oon ihan paskana. tunnenn itseni jotenkin alemmaksi ihmiseksi, en ollu yhtä hurmaava kun ei lohjennut ekana iltana, niinkuin sille toiselle taas lohkesi... Kosto elää! Meen vieraisiin heti kun vaan tilaisuus tulee ja niitähän olisi ollut mutta en oo menny, nyt kyl meen varmana!
 
Blue
Ei ollut tuntematon yhdenillanjuttu vaan tuttu poika jonka kanssa enemmän ja vähemmän koko yläasteen flirtattiin. Sit kun yläaste loppui niin koulujenloppubileissä sanattomasta sopimuksesta jäähyväisiksi painuttiin vällyjen väliin. Tiedettiin että sen jälkeen tiet ei enää kohtaa. En kadu.
 

Yhteistyössä