Onko joku muukin yökkärissä vielä?

  • Viestiketjun aloittaja Iloinen Possu
  • Ensimmäinen viesti
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja sarbba:
Miten vieläkin voit olla :D :D Meillä on nii aikaset aamut nykysin että puol 8 jo kävellään tytön eskariin, mutta kyllä me muutenki päivävaatteet päälle aikasin laitetaan aina.
No me noustiin siinä vähän ennen kaheksaa ja ollaan oltu sisällä. :D Laitoin mä tissiliivit sentään päälle jo tossa 11 aikaan. :LOL:
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:
Ei, lähettiin aamulla ennen yhdeksää liikenteeseen joten pakko oli pukeutua... Ja mun yökkärit=alasti :p
Mulla on myös usein tollanen yökkäri :D mutta eilen vilutti niin laitoin topin ja pyjamapökät. Niin ja villasukat tietty :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Johan tässä on herätty puoli viideltä leipomaan leivät ja puuroryynit jauhamaan ;) :D
No voihan noi tehä yökkärissä :D
Juuei voi täydellisenä äitinä heräät pukeutumaan ennen muita ja laitat itsesi hehkeäksi ennenkuin muut heräävät :D :LOL:

Siis oikeasti päiväkuteet niskassa ja jotain on tullut tehtyäkin, mutta aamupalan "muistin" syödä just äsken koneelle tullessani :ashamed: :LOL:
Kahvia kyllä on mennyt, enkä ole jauhanut itse kahviporoja B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Laitoin mä tissiliivit sentään päälle jo tossa 11 aikaan. :LOL:
Mä taas en ikinä pidä liivejä kotona (omalla porukalla).
Mun oli pakko laittaa kun alko oleen kurja olla...riipat mitkä riipat :D
mäkään en oo pitäny varmaan 2kk ku kotona olen ni rintaliivejä jos siis ei vieraita ole,valmiiks jo riippuvat ni voi enää pahemmaks mennä:LOL:
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Juuei voi täydellisenä äitinä heräät pukeutumaan ennen muita ja laitat itsesi hehkeäksi ennenkuin muut heräävät :D :LOL:

Siis oikeasti päiväkuteet niskassa ja jotain on tullut tehtyäkin, mutta aamupalan "muistin" syödä just äsken koneelle tullessani :ashamed: :LOL:
Kahvia kyllä on mennyt, enkä ole jauhanut itse kahviporoja B)
Ainiin..siis mulla on hiukset laitettu ja huolellinen arkimeikki tehtynä, siliteyt vaatteet päällä ja muutoinkin olemus mitö mainioin..nii. :D
 
Iloinen Possu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Laitoin mä tissiliivit sentään päälle jo tossa 11 aikaan. :LOL:
Mä taas en ikinä pidä liivejä kotona (omalla porukalla).
Mun oli pakko laittaa kun alko oleen kurja olla...riipat mitkä riipat :D
mäkään en oo pitäny varmaan 2kk ku kotona olen ni rintaliivejä jos siis ei vieraita ole,valmiiks jo riippuvat ni voi enää pahemmaks mennä:LOL:
Joo en mä sitä pelkää että enemmän alkaa roikkuun(mahdotonta) mutta hikoo tuolta navan seudulta niin kauheesti kun on ilman liivejä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
Juuei voi täydellisenä äitinä heräät pukeutumaan ennen muita ja laitat itsesi hehkeäksi ennenkuin muut heräävät :D :LOL:

Siis oikeasti päiväkuteet niskassa ja jotain on tullut tehtyäkin, mutta aamupalan "muistin" syödä just äsken koneelle tullessani :ashamed: :LOL:
Kahvia kyllä on mennyt, enkä ole jauhanut itse kahviporoja B)
Ainiin..siis mulla on hiukset laitettu ja huolellinen arkimeikki tehtynä, siliteyt vaatteet päällä ja muutoinkin olemus mitö mainioin..nii. :D
Siis eihän palstallekaan uskalla tulla kuin siinä meiningissä, että olisi valmis Miss Suomi -karsintoihin :saint: Punatut huulet supussa ja "maailman pelastaja" -ilme maalatuissa silmissä, vatsa vedettynä sisään ja rintakehä eteenpäin...& sitten sopivasti kireä pipo niin avot olet palstakunnossa :D
 

Yhteistyössä