Onko joku saanut oikeasti isoa (kalua)?

  • Viestiketjun aloittaja Epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti
Epäileväinen
Onko oikeasti olemassa isojakin miesten vehkeitä? Siis sellaisia että kalu ei mene juurta myöden sisään tai että kaluun mahtuu kaksi kättä kerralla ja vielä jää terska yli kun käsillä hyväilee? Miten sen sanoisi... että se kalu on letku eikä vain tappi

Yli 20cm? + ranteen paksuinen?
 
"naks"
[QUOTE="Merri";29973970]Mene seksi puolelle näitä kyseleen. Ärsyttää nää jatkuvat seksi yms. kyselyt täällä.[/QUOTE]

se seksiosio on ihan tyhjä, joten täällä järkevämpi kysyä mys seksiasoita.
 
exällä oli
Yhdellä exälläni oli valtava, paksumpi kuin ranteeni, sillä en saanut sormiani ulottumaan sen ympäri. En edes yrittänyt mahduttaa sitä suuhuni, enkä uskaltanut kokeilla takaapäin, koska pienemmätkin ovat sattuneet. Sisääntyöntyminen oli aina täyttä tuskaa, vaikka liukkauspuoli oli kunnossa. Hetken näin kivusta tähtiä joka kerta, mutta sen jälkeen alkoi tuntumaan hyvältä.

Pitkiin olen törmännyt sen jälkeenkin, mutta en koskaan yhtä paksuun.
 
"lady"
[QUOTE="rane";29973987]Pitää kysäistä vaimolta. Minun lempiasentoni on doggystyle tissien välistä suuhun. Kätevä myös jos pesistreeneissä jää maila kotiin.[/QUOTE]

Mitä tänne tulet olematontasi kehumaan? Täällä kysyttiin, onko tullut törmättyä todella isoon.
 
"nyt harmaana"
No tota sanotaanko näin että saan sormet ranteen ympärille ihan helposti, mutta erään yhdeillanjutun vehkeen ympärille en saanut vaikka kuinka yritin :D
Ja pituutta en kyllä siinä tilanteessa mittaillut, mutta joo, itku meinas tulla jo pelkästä näkemisestä :D
Ja ihan tästä syystä jäi yhdenillan jutuksi.
 
onhan niitä
Pitkää saan vakituisesti, ei mene ihan kokonaan koskaan sisälle, doggystyle sattuu helposti todella pahasti ja kahden nyrkin yli tulee reippaasti, luojan kiitos ei ole noin paksu, eihän mun alapäästä jäisi enää mitään jäljelle sen jälkeen ja leuatkin kramppais suuseksin jälkeen, tuonkin kanssa on jo niin huonossa asennossa siinä. Kyllähän se tuntuu paremmalta kuin tavallinen, mutta varovainen saa olla sen kanssa.
 
"rane"
[QUOTE="lady";29973992]Mitä tänne tulet olematontasi kehumaan? Täällä kysyttiin, onko tullut törmättyä todella isoon.[/QUOTE]

Vaimo törmäilee ja kompastelee lähes päivittäin. Minä annoin sille nimeksi Tserno-Bill, mutta exä kutsui ranskanleiväksi.
 
"hey"
Mie oon kerran saanu sellasta +20cm ja ranteen paksuista, se oli aika karseeta. Vaikee saaja seisomaan kun veri ei meinaa riittää ja muutenkin melko epämukavaa oli. Suuhun ei ois mahtunu mitenkään.
 
"rane"
[QUOTE="hey";29974171]Mie oon kerran saanu sellasta +20cm ja ranteen paksuista, se oli aika karseeta. Vaikee saaja seisomaan kun veri ei meinaa riittää ja muutenkin melko epämukavaa oli. Suuhun ei ois mahtunu mitenkään.[/QUOTE]

Veri on huono liukaste. Käytä mieluummin vaseliinia ja rypsiöljyä sopivassa suhteessa. Lääkärit ja vanhemmat luuli aikoinaan pitkään että minä olen kaksoset. Meinasivat leikata erilleen. Kyllä sitä on jälkeenpäin naurettu!
 
Mulla on kans iso ja nimenomaan paksu kalu.. Vain kerran sen paksuus ei ole niin sanotusti täysin kunnolla "riitänyt". Silloin tosin nainen olikin jo hieman vanhempi (eli yli 40-v.) ja myös puolentusinaa lasta synnyttänyt.
Kehuja olen "välineestäni" saanut, mutta kieltämättä joskus on ollut jonkinasteinen ongelma saada kalu niin sanotusti sisään, jos vastinkappale on ollut kovin tiukka. Silloinkin nautinto on kuitenkin ollut oikein tyydyttävä, sitten kun yhdyntä on onnistunut.
Uskoakseni seksuaalisesti nautinnonhaluinen nainen osaa arvostaa miehen kalua sen koon ja varsinkin paksuuden puolesta, mutta hyvin tärkeää on kuitenkin myös se, että mies osaa käyttää kaluaan naisensa tyydyttämiseen - eikä keskity vain itsensä tyydyttämiseen.
Kuulisin mielelläni naisten yksityisiä ajatuksia yhdyntäkokemuksista myös suoraan sähköpostitse avoin.mieli(at)luukku.com
 
Viimeksi muokattu:
linkitä
[QUOTE="Jaa";29974000]Lispettihän oli saanut useampaakin jättikalua. Kysy siltä.[/QUOTE]

Sinä kun olet niin kartalla kuka on mitäkin saanut niin voitko linkittää ne ketjut mistä se käy ilmi?
 
jjepjepjjeppis
Mieheltäni löytyy, sitä jaksaa ihan oikeasti vähän järkyttyä vieläkin siitä joka kerran kun näkee, mutta eipä sitä kukaan kuitenkaan usko ja ihan hyvä niin, eipähän tule yrittäjiäkään :D Ainoa huono puoli on juuri tuo seisominen, yksi kerta putkeen onnistuu vain ja kivikova se ei koskaan ole kuin ihan lopussa vasta, mutta toisaalta, ihan hyvä niin kun olisi kyllä paikat vielä pahemmin koetuksella muuten.
 
"yhmami"
Mulla oli tossa sellanen kesäkissa, jolla oli isoin, mitä olen koskaan nähnyt. Ja ilmeisesti mies oli oppinut tietämään, että ihan helpolla se ei sisään mene tai hyvältä tunnu, joten oli muutenkin tosi taitava rakastaja. Eikä todellakaan ollut mitään seisokki- tai kestävyys/kunto-ongelmia, vaan kundi oli varsinainen duracell ;) Ikävä kyllä muuten ei ole mulle sopiva kumppani. Edelleen se vonkaa takaisin ja välillä on hiton vaikea vastustaa kiusausta, mutta ei mitään järkeä seksin takia roikkua väärässä ihmisessä :(
 
jjepjepjjeppis
[QUOTE="yhmami";30368153]Eikä todellakaan ollut mitään seisokki- tai kestävyys/kunto-ongelmia, vaan kundi oli varsinainen duracell ;) I[/QUOTE]

Niin ne kaikki taitaa nuorena olla.. :) Omankin kanssa oli aikanaan jokaikinen päivä, monta kertaa päivässä, mutta luojan kiitos keski-ikäistyminen on tehnyt tehtävänsä. Ja paikat kiittää!
 

Yhteistyössä