Onko joku teistä kokeillut Netflix-palvelua?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Toimii älykännyköistä ja koneelta.

Taisi olla niin että yhdeltä laitteelta pääsee aina siihen, useammalta pitäisi päästä suurimman aikaa myös, mutta jos systeemissä on ruuhkaa, niin voi olla ettei saa näkymään silloin kuin siinä yhdessä laitteessa kerrallaan. Näin oli muistaakseni itse sivustolla kirjoitettu kun joskus kuukausi pari sitten selvitin.
 
[QUOTE="vieras";29024499]Pääsee millä laitteella haluaa, kirjoittaa vaan ne tunnukset ja menee sisälle netflixiin. Ei serverillä mitään ruuhkaa ole.[/QUOTE]

Ymmärsitkö sinä edes mitä minä kirjoitin, vai tuliko refleksihölinä?
 
"vieras"
Ymmärsitkö sinä edes mitä minä kirjoitin, vai tuliko refleksihölinä?
Ehkä, itse sanoin että kaikilla tuetuilla laitteilla pääsee Netflixiin kun vaan kirjoittaa itsensä sisään omalla tunnuksella ja salasanalla, ei ole merkitystä onko sillä tunnuksella mennyt Netflixiin 1 vai 4 konetta, tv:tä tai pleikkaria. Kaikki pääsee sisään. Tämä perustuu ihan lähiajan kokemuksiin. Oikeastaan tämän hetken tilanteeseenkin.
 
"Omppu"
On ollut kohta vuoden käytössä ja ollaan pidetty. Katsellaan lähinnä kahdelta koneelta mutta ollaan joskus katsottu myös anoppilassa pleikkarin kautta, kun on jäänyt hyvä sarja kesken. On toiminut hyvin, mitään ongelmia ei olla havaittu.
 
[QUOTE="vieras";29024581]Ehkä, itse sanoin että kaikilla tuetuilla laitteilla pääsee Netflixiin kun vaan kirjoittaa itsensä sisään omalla tunnuksella ja salasanalla, ei ole merkitystä onko sillä tunnuksella mennyt Netflixiin 1 vai 4 konetta, tv:tä tai pleikkaria. Kaikki pääsee sisään. Tämä perustuu ihan lähiajan kokemuksiin. Oikeastaan tämän hetken tilanteeseenkin.[/QUOTE]

Ei serverillä mitään ruuhkaa ole.

tuosta puhuin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29024594]pitääkö olla luottokortti?[/QUOTE]

Ei pidä. Tilillä pitää olla rahaa sen verran että se tekee varmistusmaksun, ei veloita sitä kuitenkaan.
 
[QUOTE="vieras";29024596]Siitä en tiedä milloin sitä ruuhkaa siellä olisi, meillä on koko ajan ainakin 2 laitetta kytkettynä ja toimii moitteettomasti. Toisessa laitteessa on pitänyt kerran resetoida systeemi, ei lienee johtune Netflixistä.[/QUOTE]

Itsehän luin ko. asian netflixin käyttäjäehdoista ja muualta sivustosta. Mutta kerta sinä sanot että ruuhkaa ei ole, täsmentämättä, mitä ajankohtaa tarkoitat, joten tulkita voi vain niin että väität ettei ruuhkaa ole koskaan joka ei siis vaikuta palveluun koskaan, joka on aika erikoinen väitös.

Vaikka et olisi kokenut ruuhkaa ja sen vaikutuksia itse koskaan, se ei ole todiste siitä ettei sitä koskaan ole ollut tai koskaan tule olemaan, siksi sinne ehtoihin on lisätty kohta että laitteita on rajattu määrä tuettu yhtäaikaiseen käyttöön jos systeemi kokee ruuhkaa.

Olen minäkin käyttänyt ko. palvelua monella laitteella yhtäaikaa, silti sen olettaminen että näin toimii aina on vain yksinkertaisesti, noh, hölmöä.
 
"vieras"
Itsehän luin ko. asian netflixin käyttäjäehdoista ja muualta sivustosta. Mutta kerta sinä sanot että ruuhkaa ei ole, täsmentämättä, mitä ajankohtaa tarkoitat, joten tulkita voi vain niin että väität ettei ruuhkaa ole koskaan joka ei siis vaikuta palveluun koskaan, joka on aika erikoinen väitös.

Vaikka et olisi kokenut ruuhkaa ja sen vaikutuksia itse koskaan, se ei ole todiste siitä ettei sitä koskaan ole ollut tai koskaan tule olemaan, siksi sinne ehtoihin on lisätty kohta että laitteita on rajattu määrä tuettu yhtäaikaiseen käyttöön jos systeemi kokee ruuhkaa.

Olen minäkin käyttänyt ko. palvelua monella laitteella yhtäaikaa, silti sen olettaminen että näin toimii aina on vain yksinkertaisesti, noh, hölmöä.
Toukokuun alusta on käytetty, välillä on ollut 4 laitetta kytkettynä samalla tunnuksella, osa eri paikkakunnalla samaan aikaan kytettynä. Käyttöä on ollut eri kellon aikoihin eri viikonpäivinä eikä ole tullut eteen missä olisi lakannut toimimasta liiallisen ruuhkautumisen takia. Onko sinulla sitten ollut jotain ongelmia sen toiminnassa? Meillä ei ole ja nyt kuulin ensimmistä kertaa että voisi olla jotain ruuhkaa käytössä.
 
[QUOTE="vieras";29024644]Toukokuun alusta on käytetty, välillä on ollut 4 laitetta kytkettynä samalla tunnuksella, osa eri paikkakunnalla samaan aikaan kytettynä. Käyttöä on ollut eri kellon aikoihin eri viikonpäivinä eikä ole tullut eteen missä olisi lakannut toimimasta liiallisen ruuhkautumisen takia. Onko sinulla sitten ollut jotain ongelmia sen toiminnassa? Meillä ei ole ja nyt kuulin ensimmistä kertaa että voisi olla jotain ruuhkaa käytössä.[/QUOTE]

Palataan asiaan sen jälkeen kun lukemisen ymmärtäminen on hanskassa. Kovin turhauttavaa jankuttaa.
 
"vieras"
Palataan asiaan sen jälkeen kun lukemisen ymmärtäminen on hanskassa. Kovin turhauttavaa jankuttaa.
Oletko joskus kuullut tai kokenut että Netflixin käyttö olisi ollut ruuhkaista? Minä en eikä ole tullut tietoon että näin olisi kenelläkään ollut, sinä sen sijaan uskot että Netflixiin ei voi kirjautua kuin yksi laite joka varmasti toimii. Tuohonkaan ei ole mitään perusteita.
Sama kun sanoo että MTV tai YLE sumenee kun katsojia on liikaa.
 
[QUOTE="vieras";29024678]Oletko joskus kuullut tai kokenut että Netflixin käyttö olisi ollut ruuhkaista? Minä en eikä ole tullut tietoon että näin olisi kenelläkään ollut, sinä sen sijaan uskot että Netflixiin ei voi kirjautua kuin yksi laite joka varmasti toimii. Tuohonkaan ei ole mitään perusteita.
Sama kun sanoo että MTV tai YLE sumenee kun katsojia on liikaa.[/QUOTE]

Itseasiassa kyseisten tahojen nettipalvelut ei ole maailman luotettavimpia.
 
[QUOTE="vieras";29024678]Oletko joskus kuullut tai kokenut että Netflixin käyttö olisi ollut ruuhkaista? Minä en eikä ole tullut tietoon että näin olisi kenelläkään ollut, sinä sen sijaan uskot että Netflixiin ei voi kirjautua kuin yksi laite joka varmasti toimii. Tuohonkaan ei ole mitään perusteita.
Sama kun sanoo että MTV tai YLE sumenee kun katsojia on liikaa.[/QUOTE]

Saatettakoon tietoosi edes yksi joka on kokenut useasti ruuhkaa netflixissä. Perjantai ja lauantai illat (yhdysvaltojen itärannikon aikaa) on ruuhkaista aikaa, ja silloin joutuu katseleen latausta usein ja pitkään. Tosin tuona ruuhka-aikanakaan ei ole ollut merkitystä moneltako laitteelta samoilla tunnuksilla katselee yhtaikaa.
 
"vieras"
Saatettakoon tietoosi edes yksi joka on kokenut useasti ruuhkaa netflixissä. Perjantai ja lauantai illat (yhdysvaltojen itärannikon aikaa) on ruuhkaista aikaa, ja silloin joutuu katseleen latausta usein ja pitkään. Tosin tuona ruuhka-aikanakaan ei ole ollut merkitystä moneltako laitteelta samoilla tunnuksilla katselee yhtaikaa.
Outoa, mikä teidän nettiyhteys on, riittääkö nopeus?
 
"Jenis"
En tiedä johtuuko ruuhkasta vai mistä, mutta meillä Netflix jumittaa hetkittäin ns. prime time-aikaan. Yleensä auttaa jos kirjautuu ulos ja sitten takaisin sisälle. Muuten oon kyllä tykännyt palvelusta, erityisen näppärä lapsiperheissä missä ei taatusti pääse television ääreen silloin kun sieltä tulisi joku katsottava ohjelma. Ei myöskään ole mainoksia, ja esim. tietyn sarjan jaksoja voi katsoa putkeen niin monta kuin jaksaa.
 
[QUOTE="vieras";29024765]Outoa, mikä teidän nettiyhteys on, riittääkö nopeus?[/QUOTE]

En mä nopeudesta tiedä, laskussa lukee vain high-Speed Internet. Kaapelin kautta se netti kulkee, niinkuin TV:kin.

Muistutuksena siis me asutaan yhdysvalloissa. Ja täytyy sanoa että en yhtään ihmettele ettei Suomessa ole ruuhkaa Netflixissä, mutta ei se silti tarkoita etteikö sitä ruuhkaa voisi olla.
 
En mä nopeudesta tiedä, laskussa lukee vain high-Speed Internet. Kaapelin kautta se netti kulkee, niinkuin TV:kin.

Muistutuksena siis me asutaan yhdysvalloissa. Ja täytyy sanoa että en yhtään ihmettele ettei Suomessa ole ruuhkaa Netflixissä, mutta ei se silti tarkoita etteikö sitä ruuhkaa voisi olla.
Kiva kun joku tajusi sentään :D

Siinä on aika iso ero, että ei ole nyt ruuhkaa ja siinä että sopimuksessa lukee selkeästi että palvelun päätemäärät on rajoitettuja jos ruuhkaa ilmenee ja muistaakseni oletuksena ei luvata edes kuin kahden laitteen yhtäaikainen toistomahdollisuus. Siis normaalisitikaan.
 

Yhteistyössä