onko joku teistä lähettäny lastenvaunuja/rattaita matkahuollon kautta?

  • Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti
suojaa
[QUOTE="aapee";23948458]uskaltaisko emmaljungan city crossit laittaa meneen silleen?? ...??[/QUOTE]

Kannattaa suojata, ei ne matkahuollon työntekijät kovin hienovaraisesti käsittele tavaroita.
 
vaikkakin
[QUOTE="shihtzu";23948476]Matkahuolto on käsittääkseni tosi kallis nykyisin, että suosittelen laittamaan postin kautta, menee halvemmalla luultavasti.[/QUOTE]

kalliimpi niin itse haluan kaikenmatkahuollon kautta. En oikeasti enään luota postin toimintaan ja mh on niin nopeaa. Juuri eilen vein paketin mh aamulla klo 7 ja oli perillä klo 13 :)
Varovasti-tarrat ei maksa mh nykyääänenään mitään joten niitä kannattaa käyttää.
Itse lähetin television pari vuotta sitten ja se maksoi 38e, mut se painaakin ihan hirmuisesti
lastenvaunuihin verrattuna. Uskoisi e tmaksa jotain 13-15e.
 
Matkahuolto on kyllä minunkin kokemusteni mukaan varsinkin isommilla paketeilla varmempi, nopeampi ja halvempi. Postin kautta kun tulee mitä tahansa pakettia, oli se sitten kirjakerhon paketti laatikkoon tai vaatepaketti postiin (äitiyspakkaus on sitten jo luku sinänäsä), niin aina on paketti kolhiintunut tai rikki. Ja jos saa viikossa lähetyksestä paketin kotipostiin saakka, saa olla tyytyväinen. Matkahuollon kautta tulleet ovat aina olleet ehjiä ja poikittais-pitkittäis-suunnasta tulleet paketit ovat olleet viimeistään kahden yön päästä noudettavissa.
 
"shihtzu"
Itse lähetin isot matkarattaat postin kautta ja ne maksoivat 12,95, menivät siis painon mukaan, eikä ihan pienestä paketista ollu kyse ja matkahuollossa ne olisi maksaneet yli 30 euroa, että hieman oli postin kautta halvempaa.
 
***
Vielä pari vuotta sitten matkahuolto oli tosin edullisempi, minäkin olen lähettänyt ja vastaanottanut rattaat, hintaa n. 15-20 euroa. Nykyisin hinta riippuu matkan pituudestakin, mutta hintaa saattaa helposti tulla 50-70 euroa. :/
 

Yhteistyössä