Onko jollain kokemuksia Turun Ava-klinikalta ?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 21:39 Anniina kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi Turun väestöliittoa!!!
Oon aikoinani tuhlannut rahaani Avaan..
Väestöliitossa mukavat lääkärit jotka ovat todella ammattitaitoisia.
Selvennäs hieman lisää, jotta mekin tiedetään vaihtaa. Itsekin olen ajatellut vaihtaa V-liittoon, mutta joutuuko siellä kovasti jonottamaan? SIis että ei hoitoja aina kun olisi mahdollista????
 


Jonot ei oo pitkiä, ainakaan silloin ei ollut ku varasin ensikäyntiä.
Ensikäynnin jälkeen asiat alkoi etenemään mukavasti ja ainakin minun lääkärini on erittäin ammattitaitoinen. Minulle tehtiin inseminaatio ja se osui päivään jolloin hänellä oli kaikki potilasajat täynnä mutta otti minut ylimääräisenä, että saatiin toimenpide tehtyä.
Hoitojen edetessä hänelle on aina voinut soittaa ja lähettää sähköpostia johon hän vastaa aina.
Toimenpide/lääkärikammoisena minun ei ole tarvinnut pelätä väestöliitossa kertaakaan vaan siellä on jopa mukavaa
=)

Nyt vain ensikäyntiä varailemaan!!!

Pyysin avasta,että lähettävät tietojani jo tehdyistä toimenpiteistä sekä verikokeista suoraan väestöliittoon.
 
Heips!

Minulla taas erittäin hyvä kokemus avasta. Eka käynti oli 28.4.2003 ja kaksoset syntyivät 12.07.2005. Siihen väliin mahtui jos jonkinmoista. Kaksosia tehtiin 28.10.04-03.01.05. Lääkärinä mulla oli Anna-Mari eikä mulla mitään pahaa sanottavaa hänestä. Suosittelen:)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 21:39 Anniina kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi Turun väestöliittoa!!!
Oon aikoinani tuhlannut rahaani Avaan..
Väestöliitossa mukavat lääkärit jotka ovat todella ammattitaitoisia.
Niin kerro vielä ne negatiivset kokemukset AVAsta. Tosiaan ajatuksissa vaihtaa ennen kuin enemmän hoitoihin lähdetään.
 


Mukava kuulla, että jollain on hyviä kokemuksia avasta :)
Mulla todettiin väestöliitossa sellasia "sairauksia" jotka vaikuttaa lapsettomuuteen ja avassakin ne olisi jo pitänyt huomata koska ne ovat olleet minulla koko ajan..
No, onneksi nykyään saan vaivoihini oikeanlaista hoitoa =)

Tämä todellakin on vain minun mielipiteeni..

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 11:50 niinajo kirjoitti:
Heips!

Minulla taas erittäin hyvä kokemus avasta. Eka käynti oli 28.4.2003 ja kaksoset syntyivät 12.07.2005. Siihen väliin mahtui jos jonkinmoista. Kaksosia tehtiin 28.10.04-03.01.05. Lääkärinä mulla oli Anna-Mari eikä mulla mitään pahaa sanottavaa hänestä. Suosittelen:)
Kävipä nopeasti. Mitä hoitoja tehtiin? Milloin muuten valitaan IVF/ICSI hoitoon pitkä, milloin luhut hormonihoito (tehtäisiin miehen takia, mulla kierto yms. kunnossa).
 
Päivi79
Suosittelen kanssa Turun väestöliittoa! Kokemusta terveyskeskuksesta, naistentautien poliklinikasta, yksityisestä, satakunnan keskussairaalasta ja väestöliitosta.

Minkä sitten valitsetkin, niin muista että sinulla on oikeus kunnolliseen ja ammattitaitoiseen hoitoon.

TERVEISIÄ ANNIINALLE!!!!!!
 
Kaksosiin tehtiin koeputkihedelmöitys ja sitä ennen kokeiltiin kerran ovulaation induktiota ja kaksi kertaa keinosiemennystä. Hormoonihoidon pituudesta mulla ei oo tietoa.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 20:34 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2005 klo 11:50 niinajo kirjoitti:
Heips!

Minulla taas erittäin hyvä kokemus avasta. Eka käynti oli 28.4.2003 ja kaksoset syntyivät 12.07.2005. Siihen väliin mahtui jos jonkinmoista. Kaksosia tehtiin 28.10.04-03.01.05. Lääkärinä mulla oli Anna-Mari eikä mulla mitään pahaa sanottavaa hänestä. Suosittelen:)
Kävipä nopeasti. Mitä hoitoja tehtiin? Milloin muuten valitaan IVF/ICSI hoitoon pitkä, milloin luhut hormonihoito (tehtäisiin miehen takia, mulla kierto yms. kunnossa).
 
Tosiaan ajatellt V-liittoa. Hieman erimielisyyksiä AVAn lääkärin kanssa, muualla ei ole törmätty.

Pitkä hoito aloitetaan jo ennen kuukautisia (kierron 20. pv) ja lyhyt kuukautisten 2. päivänä (eli kierron 2. päivänä).
 
meena
Mä kävin tänään ensikäynnillä Turun väestöliitossa. Eilen soittelin sinne ja ajan sain jo täksi päiväksi. Minusta henkilökunta vaikutti oikein asiantuntevalta ja mukavalta. Ensimmäisen käynnin perusteella voin suositella lämpimästi!!!
 

Yhteistyössä