Onko "junttia" mennä joka vuosi samaan matkakohteeseen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ja siellä samaan hotelliin, siis ulkomailla...
Ollaan oltu jo kahtena vuonna peräkkäin samassa paikassa ja hotellissa. Nyt kattelin ens kesän matkoja ja mietin, et viittiskö mennä samaan paikkaan. Lapsia on 3 niin olis helppo mennä sinne missä on oltu ennenkin... Siis tietää minkälaista siellä on olla kolmen pienen lapsen kanssa.
Sori sekava teksti! :)
 
matkaaja
Jos se teille on ok niin sit menkää! Lasten kans pääsee varmasti helpommalla kun on tutut kuviot. Me tosin mennään eri paikkaan ja maahan yleensä. Mut meillä mikään ei oo niin nuukaa. B)
 
Noh
Itse haen matkustelusta uusia elämyksiä ja tahdon kokea aina uusia paikkoja. Myös lasten kanssa. Joten itse en menisi samaan paikkaan, enkä etenkään samaan hotelliin, mutta tämähän on teidän päätös ja teidän tyyli elää. Ethän sinä siihen tarvitse meiltä kasvottomilta tovereilta hyväksyntää, etkä etenkään halveksuntaa. Menette vain, jos se tuntuu hyvältä ratkaisulta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Onko nekin sitten juntteja, jotka vuodesta toiseen menevät samalle kesämökilleen?
Ihan ylijuntteja :D No ei vainkaan. Mutta jos ajattelee siltä kantilta, että jos menee ulkomaille, voisi nähdä enemmän, jos ei aina menisi samaan paikkaan. Toisaalta, kukin hakee lomiltaan mitä nyt hakeekin. Ei siihen ole muilla nokan koputtamista.
 
4n äiti
ei ole junttia vaan erittäin helppoa. jos on löytänyt kohteen, jossa viihtyy, niin miksi vaihtamaan? ja miksi kanaria on junttia? siellä on oikein hyvä sää kun täällä on talvi ja suoria lentoja. ei pienten lasten kanssa kannata mennä New Yorkin keskustaa ihailemaan vaan rannalle makoileen ja siemaileen itse olutta. kummia käsityksiä joillakin loman takoituksista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
ei ole junttia vaan erittäin helppoa. jos on löytänyt kohteen, jossa viihtyy, niin miksi vaihtamaan? ja miksi kanaria on junttia? siellä on oikein hyvä sää kun täällä on talvi ja suoria lentoja. ei pienten lasten kanssa kannata mennä New Yorkin keskustaa ihailemaan vaan rannalle makoileen ja siemaileen itse olutta. kummia käsityksiä joillakin loman takoituksista.
Kyllä sekin voi kannattaa :)
 
minä
Jokainen tekee tavallaan. Mun mielestä maailmassa on niiiin paljon katottavaa, että sen vuoksi haluan eri paikkoihin. Ei silti, kun kerran menee Disney Worldiin, on pakko mennä toisenkin kerran. Että se siitä periaatteesta...
 
Ei ollenkaan junttia ! Me mennään sekä samoihin paikkoihin että uusiin, molemmissa on hyvät puolensa. Samassa hotellissa henkilökunta tuntee nimeltä, saa aina saman (suosikki )huoneen ja vähän kaikenlaista extraa. tietää ne parhaimmat ravintolat ja shoppailupaikat hotellin lähellä etc. Mutta tietysti on aina kiva matkustaa uusiinkiin paikkoihin.
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
ei ole junttia vaan erittäin helppoa. jos on löytänyt kohteen, jossa viihtyy, niin miksi vaihtamaan? ja miksi kanaria on junttia? siellä on oikein hyvä sää kun täällä on talvi ja suoria lentoja. ei pienten lasten kanssa kannata mennä New Yorkin keskustaa ihailemaan vaan rannalle makoileen ja siemaileen itse olutta. kummia käsityksiä joillakin loman takoituksista.
Kyllä sekin voi kannattaa :)
voi, mutta jos kahdella vaipat ja 2 muuta eri rytmissä, niin käyn NYC:ssä miehen kanssa kahdestaan. sekin kannattaa! just käytiin kahdestaan lomalla 4 päivää Keski-Euroopassa... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
voi, mutta jos kahdella vaipat ja 2 muuta eri rytmissä, niin käyn NYC:ssä miehen kanssa kahdestaan. sekin kannattaa! just käytiin kahdestaan lomalla 4 päivää Keski-Euroopassa... :)
Joo, takerruin vain tuohon yhteen lauseeseen. :) Minä en ole vielä matkaillut paikoissa, jonne ei olisi kannattanut lasten kanssa mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Ei ollenkaan junttia ! Me mennään sekä samoihin paikkoihin että uusiin, molemmissa on hyvät puolensa. Samassa hotellissa henkilökunta tuntee nimeltä, saa aina saman (suosikki )huoneen ja vähän kaikenlaista extraa. tietää ne parhaimmat ravintolat ja shoppailupaikat hotellin lähellä etc. Mutta tietysti on aina kiva matkustaa uusiinkiin paikkoihin.
Me juuri oltiin tasan samassa hotellissa ihan tarkoituksella Firenzessä, halusimme näyttää sen vanhaan palatsiin (nuhruisen mutta viehättävän ) äidilleni ja hänen miehelleen, kun heidän kanssaan olimme reissussa. Samaa,uutta, tuttua, vierasta, kaikki käy :)
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
voi, mutta jos kahdella vaipat ja 2 muuta eri rytmissä, niin käyn NYC:ssä miehen kanssa kahdestaan. sekin kannattaa! just käytiin kahdestaan lomalla 4 päivää Keski-Euroopassa... :)
Joo, takerruin vain tuohon yhteen lauseeseen. :) Minä en ole vielä matkaillut paikoissa, jonne ei olisi kannattanut lasten kanssa mennä.
totta kai lasten kanssa VOI mennä minne vaan ja aina matkailu kannattaa. mutta itse etsin lasten kanssa kaukomatkoilta helppoutta ja iisiä olemista, en ravaamista nähtävyydestä toiseen. arki on sen verta pörräämistä. tässä jo kattelen finskin tarjouksia, vitsi että matkakuume on ainainen! *menossa kanarialle lasten kanssa sinne samaan paikkaan marraskuussa*
 
Mitä sillä on väliä, onko junttia vai ei, jos se on teidän perheelle sopiva lomapaikka. Onhan toisaalta mukavaa, kun seillä on tuttuja paikkoja ja ehkä ihmisiäkin. Käyhän ihmiset samalla kesämökilläkin vuodesta toiseen eikä se ole yhtään junttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
totta kai lasten kanssa VOI mennä minne vaan ja aina matkailu kannattaa. mutta itse etsin lasten kanssa kaukomatkoilta helppoutta ja iisiä olemista, en ravaamista nähtävyydestä toiseen. arki on sen verta pörräämistä. tässä jo kattelen finskin tarjouksia, vitsi että matkakuume on ainainen! *menossa kanarialle lasten kanssa sinne samaan paikkaan marraskuussa*
Minä en taida koskaan etsiä helppoutta :)
 

Yhteistyössä