Onko kaikki huutismyyjät lomareissussa ?

Kun tuntuu, että kukaan ei vastaa viesteihin. Postareita ja tilinumeroita saa odottaa viikkoja. Mikä muuten teidän mielestänne on kohtuullinen aika odottaa jotain infoa myyjästä (jos siis kohteessa ei ole vakioviestiä tai puuttuu esim. postarit) ?
Minkä ajan kuluttua voi sanoa peruvansa kaupat...kuukausi ??
 
Gaga
Mä olen myyjänä nyt parin kk sisällä törmännyt samaan. Menee viikko puolitoista kunnes edes saa ekan kerran yhteyttä ostajaan. Olen pari kertaa ollut jo hilkulla laittaa negaa huutajille. Jotenkin mennyt vähän hällä väliä tyyliksi monella ja huolehditaan kun jaksetaan kaupat loppuun.
 
Mä olen myyjänä nyt parin kk sisällä törmännyt samaan. Menee viikko puolitoista kunnes edes saa ekan kerran yhteyttä ostajaan. Olen pari kertaa ollut jo hilkulla laittaa negaa huutajille. Jotenkin mennyt vähän hällä väliä tyyliksi monella ja huolehditaan kun jaksetaan kaupat loppuun.
Mä kans mietin, että milloin kehtaa peruuttaa kaupat. Mä saan nopeammin nuo huutamani tuotteet liikkeestä, joskin vähän isommalla hinnalla. Mutta en mä loputtomiin ala odottelemaan tilinumeroa.
 
Gaga
Mä kans mietin, että milloin kehtaa peruuttaa kaupat. Mä saan nopeammin nuo huutamani tuotteet liikkeestä, joskin vähän isommalla hinnalla. Mutta en mä loputtomiin ala odottelemaan tilinumeroa.
Mun mielestä se viikko on ihan kohtuu aika odotella jos on laittanut sinä aikana jo parikin kyselyä. Taitaa olla huutiksen omissa säännöissäkin et viikko on kohtuu aika odotella ja jos ei sen jälkeenkään saa yhteyttä myyjään/ostajaan voi heittää sen negan. 2 viikkoa kauempaa en odota mitään en ostajana en myyjänä.
 

Yhteistyössä