Onko kaikkien miehet valmiita harrastamaan seksiä, jos viereen tulee alaston nainen, oli se kuka tahansa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miehen mielestä näin on. Meillä ero tulossa, mutta asutaan vielä hetken aikaa saman katon alla ja nukutaan samassa sängyssä. Mies totesi, että hänen uusi tyttöystävä on kieltänyt häntä harrastamasta seksiä muiden kaa, mutta silti se sitä on valmis mun kaa harrastamaan, koska nukun sen vieressä alasti ja riittää että vieressä on alaston nainen, niin kuulemma heti kaikilla miehilla nousee muna pystyyn siinä tilanteessa ja ei ole kuulemma varsinaista seksiä, jos se hoidetaan vaikka sormin tai jos se muna käy vaikka vaan huulilla. No menee se kyllä miehellä sitten pidemmällekin.

No mulle on asia oikeastaan ihan sama, mä otan kaiken ilon irti niin kauan kuin tuo mies tuossa on, toisesta naisesta viis.
 
vieras
no ei ole mun mies ainakaan valmis _kenen tahansa_ naisen kanssa harrastamaan seksiä, vaikka nainen on ulkonäöltään pantava (kaikki ei tod. ole) niin muut tekijät tulee vastaan miksi ei olisi valmis panemaan. ja toi teidän tilanne on vähintäänkin outo? siis yök.
 
Höh
Kertokaas naiset, oletteko tekin valmiita harrastamaan seksiä kenen tahansa alastoman miekkosen kanssa, jos tämä sänkyyn ilmestyy? Minä voin ainakin sanoa, että en ole yhtään sen vähempää seksistä kiinnostunut kuin mieheni.
 
Höh
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tää on vähän ot, mut miten sä ap pystyt tohon? Siis harrastaan seksiä miehensi kanssa, joka siis jättää sinut toisen vuoksi?!?
Kyllähän kuka vain pystyy, kun kyseessä on alaston mies, joka hyppää sänkyyn jne :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Kertokaas naiset, oletteko tekin valmiita harrastamaan seksiä kenen tahansa alastoman miekkosen kanssa, jos tämä sänkyyn ilmestyy? Minä voin ainakin sanoa, että en ole yhtään sen vähempää seksistä kiinnostunut kuin mieheni.
no sanotaanko näin että jos mä jostain syystä päätyisin alastoman miehen kanssa sänkyyn niin aika selvää se on että pettämistä tapahtuis :whistle:
mutta tapahtuisko sitä tilannetta että päätyisin alastoman miehen kanssa samaan sänkyyn... ei, sitä en näe tapahtuvan enää ikinä (muun kuin oman mieheni)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tää on vähän ot, mut miten sä ap pystyt tohon? Siis harrastaan seksiä miehensi kanssa, joka siis jättää sinut toisen vuoksi?!?
Kyllähän kuka vain pystyy, kun kyseessä on alaston mies, joka hyppää sänkyyn jne :D
Musta on jotenkin outoo, että ajatellaan et miehillä munat on oikeesti joku elin jota ei kykene kontroloimaan. Tai no oikeestaan ajatellaan, että halut on miehille mahdottomat kontroloida. Vaikka muna nousiski pystyyn niin pakkoko sitä on alkaa paneskelemaan :headwall:

Ja ei mun mies kyllä alkais paneskelee ihan ketä vaan vaikka ois kuinka alaston nainen vieressä. Enkä mäkään sen puoleen alkais ketään toista miestä. Nousisin ja lähtisin pois jos toinen alaston mies mun viereen tulis :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tää on vähän ot, mut miten sä ap pystyt tohon? Siis harrastaan seksiä miehensi kanssa, joka siis jättää sinut toisen vuoksi?!?
No tässä on tilanne se, että ei ole minua varsinaisesti jättämässä toisen naisen vuoksi, tää nainen tuli kuvioihin tosin melkein heti kun mies ilmoitti että haluaa erota, ei ollut siis silloin kuvioissa kun asiasta kertoi. No tästä ilmoituksesta nyt ei ole montaa viikkoa aikaa ja miehellä siis tää uusi nainen, joka asuu ihan toisella puolella maata, että näkevät todella harvoin tällä hetkellä ainakin. No mä tässä olen tätä eroa vatvonut ja miettinyt ja tullut siihen tulokseen, että ero on mitä ilmeisimmin paras vaihtoehto meille kaikin puolin, mutta niin kauan kuin tuo mies tuossa nurkissa pyörii, niin otan siitä kaiken ilon irti.
 
ap
Minä olen viimeisen puolen vuoden aikana todennut, että tuleva ex ei osaa ajatella muulla kuin jalkovälillään. Ei se aina ole tuollainen ollut, mutta nyt siis viimeiset puol vuotta on ollut yhtä seksiä sen mielestä tai siis olisi pitänyt olla seksiä koko ajan ja aina kun se sitä vaan haluaa.
 
Tiedätsä ap et kaikki miehet ei niinku oo ihan täysjärkisii?
Ja ne voi niinku perustella asioita ihan miten sattuu sopimaan?
Ja ei niinku tosiaan oo pakko harrastaa sitä seksii vaik toinen sitä vinkuukin? Jos ei ite haluu?
Ja tiätsä että se on niinku tavallaan sit kuitenkin pettämistä jos sillä miehellä on uuskin tyttöystävä- se etä ketä se pettää, sitä mä en tiedä, mut ei toi niinku ihan täyspäistä hommaa kai oo.
 
Niinpä
Tai ehkä se nainen on eron syy, mutta ei ole sulle sitä kertonut. Aika nopeasti nimittäin kuvioihin tuli mukaan. Mutta ei taida miehesi olla kovin vakavissaan tuon naisen kanssa, kun sun kanssa seksiä harrastaa. Kannattaa ehkä varautua siihen, ettei miehesi ehkä haluakaan erota, kun tosipaikka eteen tulee...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Tiedätsä ap et kaikki miehet ei niinku oo ihan täysjärkisii?
Ja ne voi niinku perustella asioita ihan miten sattuu sopimaan?
Ja ei niinku tosiaan oo pakko harrastaa sitä seksii vaik toinen sitä vinkuukin? Jos ei ite haluu?
Ja tiätsä että se on niinku tavallaan sit kuitenkin pettämistä jos sillä miehellä on uuskin tyttöystävä- se etä ketä se pettää, sitä mä en tiedä, mut ei toi niinku ihan täyspäistä hommaa kai oo.
Kyllä tiedän ja miehelle jotain sanoinkin, mutta minua ei tää uusi muija kiinnosta pätkääkään, ja niin kauan kuin tuossa asuu, niin jos mun tekee yhtään seksiä sillä hetkellä mieli kun miestä, niin miksi ei. No ei tuo mies ihan täyspäinen kyllä olekaan, sillä on aikuistuminen jäänyt kokonaan ja ajattelee yleensä vain itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
peruspettäjäpässimiehen puolustus : "kaikki miehet toimisi näin,en voi sille mitään,se on se miesgeeni aka muna-ohjaa-miestä-aina.eivoimitää"
:LOL: :LOL: :kieh: joo, totta. Toi tulee melkosen varmasti aina sitten siinä vaiheessa kun ollaan eroa tekemässä ja toinen selittelee käytöstään..."asioita vaan tapahtuu, ite en voi niille mitään! olen oikeastaan uhri!" :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Tai ehkä se nainen on eron syy, mutta ei ole sulle sitä kertonut. Aika nopeasti nimittäin kuvioihin tuli mukaan. Mutta ei taida miehesi olla kovin vakavissaan tuon naisen kanssa, kun sun kanssa seksiä harrastaa. Kannattaa ehkä varautua siihen, ettei miehesi ehkä haluakaan erota, kun tosipaikka eteen tulee...
Mulla tuli sama mieleen...
 

Yhteistyössä