Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Mitä te muut Kajaanilaiset laajakangas-lehtikangas alueen mammat teette aamupäivisin? Lähdetäänkö joku aamu kävelylle tai jotain? ;),
No me ainakin tyttöjen kanssa ulkoillaa joka päivä. Tai ainakin yritetään. Yleensä päästään ulos tuossa 10-11 aikaan :)
 
minäkin kajaanista
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Hei joku heitti ilmaan sanan treffit!! Oisko siihen innostusta?
Ja kotikurppa, työ asutte niin lähellä että tulkaa jo melkein joku päivä kaffelle! Tai vaikka hiekkalaatikolle, jahka se tuolta lumen alta taas löytyy! =)
IPPU: Me ainaki innostutaan ;) ja muille selvyydeksi, me ollaan jo ipun kans tuttuja entuudestaan..

Missäs treffataan ja millon? soramontun hiekkalaatikko näyttää olevan vielä lumen vallassa.. :headwall: ja toisaalta lunta on niin vähän että mäenlasku ei enää oikeen onnistu.. tai siis mäki on jäässä, niin vähän liian hurjaa touhua ehkä.. :whistle:
VIHJE! Näillä kura ilmoilla Honkkarin perhekahvilassa torstai aamuisin on hyvä tavata ja lapset saa leikkiä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Mitä te muut Kajaanilaiset laajakangas-lehtikangas alueen mammat teette aamupäivisin? Lähdetäänkö joku aamu kävelylle tai jotain? ;),
Meille passais aamulenkki just näihin aikoihin :) Tyttö nukkuu näin aamusella yhdet unet ennen lounasta (joka on n. klo11) , ja silloin usein käydään kävelyllä.... jos en satu jumittumaan tänne palstalle... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kajaanista:
käykö teistä kukaan siellä Honkkarilla torstai aamupäivisin MLL:n perhekahvilassa?
Yhden kerran olen käynyt. Tänäänkinhän se ois... Mutta tyttö nukkuu juuri yleensä tähän aikaan niin mieluummin käydään vaikka kävelyllä ja saa nukkua rattaissa. Meidän aikatauluun parempi aika perhekerhoille yms. olisi siinä lounasajan jälkeen ennen seuraavia päiväunia... :/
 
Minä en oo oikein perhekahvilaihmisiä... oon minä jonkun kerran tuolla honkkarilla käyny mutta vielä ei totaalista ihastumista paikkaan oo tapahtunu.

Ja mekin selvitään pihalle siinä 10-11 maissa, kun vauva herää yöuniltaan 8-9 maissa ja sit on oltava hereilläki jonkun aikaa ja puhailtava, ennenkuin lykkää toisen vaunuihin. vaunuissa kun aina nukahtaa, varsinki jos ne liikkuu, ni menee vaan unirytmi sekaisin jos liian aikaisin ulos lähtee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä en oo oikein perhekahvilaihmisiä... oon minä jonkun kerran tuolla honkkarilla käyny mutta vielä ei totaalista ihastumista paikkaan oo tapahtunu.

Ja mekin selvitään pihalle siinä 10-11 maissa, kun vauva herää yöuniltaan 8-9 maissa ja sit on oltava hereilläki jonkun aikaa ja puhailtava, ennenkuin lykkää toisen vaunuihin. vaunuissa kun aina nukahtaa, varsinki jos ne liikkuu, ni menee vaan unirytmi sekaisin jos liian aikaisin ulos lähtee.
Meillä samanlainen rytmi vauvalla ja en yleensä koskaan pääse aiemmin ulos. Ja en minäkään ole oikein perhekahvila ihmisiä. Mieluummin tuolla ulkona olen tyttöjen kanssa, kävelyllä tms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin kajaanista:
käykö teistä kukaan siellä Honkkarilla torstai aamupäivisin MLL:n perhekahvilassa?

Mie käyn JOKA torstai (kun terveenä ollaan) eli siis lähes joka viikko...
Liekö tunnetaan??
Tästä hyvästä voisin muuten minäkin muksuineni joku kerta sinne raahautua, jotta saatais vihdoinkin tavattua! =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Tästä hyvästä voisin muuten minäkin muksuineni joku kerta sinne raahautua, jotta saatais vihdoinkin tavattua! =)

Niimpä..me aina kattelen ku on sellaisia äitejä tullu vastaan joilla pieni nukkuu vaunuissa ja pikku poika taapertaa vieressä että oliskohan toi Ippu tai toi.... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Tästä hyvästä voisin muuten minäkin muksuineni joku kerta sinne raahautua, jotta saatais vihdoinkin tavattua! =)
Niimpä..me aina kattelen ku on sellaisia äitejä tullu vastaan joilla pieni nukkuu vaunuissa ja pikku poika taapertaa vieressä että oliskohan toi Ippu tai toi.... :LOL:
Kauhean harvoin se muuten kävelee; yleensä istua nököttää joko yhdistelmien jalkatuen päällä tai sit istuu rattaissa jos oon liikkeellä tuplien kanssa. Käveleksii oikeastaan vaan jos ollaan menossa tuohon soramontun leikkipuistoon tai sit kauppaan, eli johonki ihan lähelle =)


 
Oisko nuo tässä...? ;)
Mikä tämän ketjun tarkoitus muuten on, onko meininki tavata? Vois suunnitella johonki vähän keväämmälle vaikka leikkipuisto-treffejä? Isoa porukkaa ei saa mahtumaan kenenkään olohuoneeseen, ellei joku asu kartanossa? ;) =)
 
nosto
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Oisko nuo tässä...? ;)
Mikä tämän ketjun tarkoitus muuten on, onko meininki tavata? Vois suunnitella johonki vähän keväämmälle vaikka leikkipuisto-treffejä? Isoa porukkaa ei saa mahtumaan kenenkään olohuoneeseen, ellei joku asu kartanossa? ;) =)
Eikös se ap vaan laittanut, että "kuhan vaan kysyin" tms..? Eli liekö tällä sen kummempaa tarkoitusta... Vaikka treffit ois hyvä idea :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Oisko nuo tässä...? ;)
Mikä tämän ketjun tarkoitus muuten on, onko meininki tavata? Vois suunnitella johonki vähän keväämmälle vaikka leikkipuisto-treffejä? Isoa porukkaa ei saa mahtumaan kenenkään olohuoneeseen, ellei joku asu kartanossa? ;) =)
Eikös se ap vaan laittanut, että "kuhan vaan kysyin" tms..? Eli liekö tällä sen kummempaa tarkoitusta... Vaikka treffit ois hyvä idea :)
Onko itse ap muuten kirjoitellut tänne enää aikoihin..?
Ja minusta tunnostaa, että niin paljosti sitä on vaan näiden lasten kanssa keskenään, että hyvää tekis nähdä vähän aikuisiakin naamoja välillä, ja saada jutella muutakin että onko nälkä, lähdetäänkö ulos, ei koske!, et ota!, otatko banaanin, vaihdetaan vaippa... tätä rataa! ;)
Sitä on vaan ite niin ujo, että... pitäis olla semmonen suulas se vastakappale ni pääsis iteki paremmin vauhtiin! =)

 
vieras
Mihinkä päin kaupunkia sitä kannattaisi treffejä suunnitella? :) Keskustaan vaikka?
Joka kaupunginosasta taitaa porukkaa kuitenkin olla niin pitkä matka jostain variskankaalta nakertajaan jne :D
 

Yhteistyössä