Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Onko itse ap muuten kirjoitellut tänne enää aikoihin..?
Ja minusta tunnostaa, että niin paljosti sitä on vaan näiden lasten kanssa keskenään, että hyvää tekis nähdä vähän aikuisiakin naamoja välillä, ja saada jutella muutakin että onko nälkä, lähdetäänkö ulos, ei koske!, et ota!, otatko banaanin, vaihdetaan vaippa... tätä rataa! ;)
Sitä on vaan ite niin ujo, että... pitäis olla semmonen suulas se vastakappale ni pääsis iteki paremmin vauhtiin! =)

Joo kannatetaan siis sitä aikuisten näkemistä, kyllä meinaa välillä ottaa ohimoon kun pitää koko ajan olla kieltämässä, varsinkin kun hoitolapsia on omien lisäksi kolome...siis neljän poijan kanssa päivät vietän...nuo lapsettomat naapurit kun ei ymmärrä miksi ei saa lapset juosta varastojen taa piiloon, ku mulla ei ole ainakaan luotu silmiä kymmentä paria (niinkuin pitäis kuulemma olla niillä jotka "hankkivat" lapsia)... :LOL:
Mie oon taas aikas puhelias, joten pitää varmaan oppia pitään suuta välillä kiinni...
En siis oo perinteinen kajjjaanilainen (vaikka olenkin syntynyt täällä) kun puhua pulpatan kenen kanssa vaan.
lenkilläkin saatan jollekin rueta juttelee jos näyttää siltä että toinenkin haluaa jutella...Nyt varmaan joku miut sitte tunnisti :LOL:

Mutta todellakin olis mukava tavata vaikka sitten siellä puistossa...
Tai nyt Torstaina Honkkarille?????

Ajatuksin Ae
 
Ohhoh
Ompas kajaanista porukkaa.. Ihan tulin mielenkiinnolla urkkimaan =D Suomussalmella asuin ensimmäiset 4v ja sen jälkeen Kajaanissa seuraavat 12v.. Nyt sit tosin jo rannikolle eksyneenä...
 
Monelta siellä honkkarilla on aina torstaisin sitä elämää? ku en oo ikinä edes käyny siellä ja en edes tiedä missä se on tarkalleen..näin hyvin tämän oman asuinalueeni tunnen.. :whistle: minä oon kans vähä semmonen ujo piimä ainaki aluksi, mut kyllä se siitä aina ku vauhtiin pääsee
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Monelta siellä honkkarilla on aina torstaisin sitä elämää? ku en oo ikinä edes käyny siellä ja en edes tiedä missä se on tarkalleen..näin hyvin tämän oman asuinalueeni tunnen.. :whistle: minä oon kans vähä semmonen ujo piimä ainaki aluksi, mut kyllä se siitä aina ku vauhtiin pääsee
Honkkarin osoite on Honkirämeentie 10. Perhekahvila aukeaa torstaisin klo 9.30 ja viimeistään klo 12 suljetaan. Klo 10 alkaa ohjelma, jos sitä on. Yleensä on aina jotain pientä tai suurtakin esittelyä =) lapsiperheeseen/lapsiin liittyvistä aiheista. Näihin toki ei ole pakko osallistua. Pientä korvausta vastaan voi ostaa kahvia (1?/kahvi sis.santsikuppi ja purtavaa monenlaista),mehua ja jotain pientä purtavaa.
Saakohan täällä mainostaa? Tuli vain mieleeni kun ketjussa oli niitä tapaamisehdotuksia, että 8.5. olisi sauma äideillä tutustua toisiinsa Honkkarilla. Silloinhan on äitieniltamat! :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maha-asukki07:
Honkkari sijaitsee Variskankaalla
Toimisikohan toi linkki :ashamed:
http://www.020202.fi/quest/map/search.action
No jos ei, niin katso esim. nolla kakkosesta kartta, osoitehan on Honkirämeentie 10, Kajaani :)
Eipä se vissiin antanut sitä sivua jota tarkoitin, mutta kirjoita siihen osoite ja sitä rataa. Kärryt kohti Honkkaria torstai aamuisin!:wave:
Koti-Kajaanista voi seurata menoja palstalta et mitä on aiheena ja siellä on myös ne aukioloajat. Ilmoitus on joka viikko.
 
Minä kävin pari kertaa tuolla Honkkarilla, ja tuntui niillä kerroilla siltä, että siellä oli niin valmis porukka, omat jengit kaikilla, että ei päässy sisälle siihen hommaan. Tosi vaikeaa on kumminki semmosiin valmiisiin porukoihin mennä, että hei, tutustutaanko? Tai ainakin mulle on, kun sitä on just alkuun semmonen piimä! Ujopiimä! =) Ni se sit sen takia jäi se koko siellä kulkeminen.. vaikka esikoiselle se ois varmaan tärkeetä, sais leikkiä toisten lasten kanssa kunnolla...
Uskaltaisinkohan minä tänä torstaina lähteä..?
Toisaalta mietin ihan käytännön kannalta että miten se onnistuu, ku vauva nukkuu siihen aikaan, ja vaunuissa yleensä, mutta enhän minä sitä sinne pihalle voi jättää ku en kuule jos herää... ja usein kun pitää käydä välillä aina tuttia laittamassa. Rintareppuun tai liinaan vois tietysti ottaa...

-Ippu vetäytyy pohtimaan...- :wave:
 
kainuu-mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä kävin pari kertaa tuolla Honkkarilla, ja tuntui niillä kerroilla siltä, että siellä oli niin valmis porukka, omat jengit kaikilla, että ei päässy sisälle siihen hommaan. Tosi vaikeaa on kumminki semmosiin valmiisiin porukoihin mennä, että hei, tutustutaanko? Tai ainakin mulle on, kun sitä on just alkuun semmonen piimä! Ujopiimä! =) Ni se sit sen takia jäi se koko siellä kulkeminen..
Aivan kuin minun suustani!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä kävin pari kertaa tuolla Honkkarilla, ja tuntui niillä kerroilla siltä, että siellä oli niin valmis porukka, omat jengit kaikilla, että ei päässy sisälle siihen hommaan. Tosi vaikeaa on kumminki semmosiin valmiisiin porukoihin mennä, että hei, tutustutaanko? Tai ainakin mulle on, kun sitä on just alkuun semmonen piimä! Ujopiimä! =) Ni se sit sen takia jäi se koko siellä kulkeminen.. vaikka esikoiselle se ois varmaan tärkeetä, sais leikkiä toisten lasten kanssa kunnolla...
Uskaltaisinkohan minä tänä torstaina lähteä..?
Toisaalta mietin ihan käytännön kannalta että miten se onnistuu, ku vauva nukkuu siihen aikaan, ja vaunuissa yleensä, mutta enhän minä sitä sinne pihalle voi jättää ku en kuule jos herää... ja usein kun pitää käydä välillä aina tuttia laittamassa. Rintareppuun tai liinaan vois tietysti ottaa...

-Ippu vetäytyy pohtimaan...- :wave:


mie en oo varmaan silloin ollu paikalla :LOL: , yleensä olen se joka höpöttää kaikkien kanssa, ja yritän ottaa uudet mukaan porukkaan.
Koska siellähän sitä saa sitä aikuista seuraa, ja mitä oon uusia seurannu ni sitä hekin sieltä haluavat, senkin lisäksi että lapset saa seuraa.
Ja voi vauvan jättää ulos nukkuun, moni nukuttaa vauvaa ulkona, ja aina jollakin on itkuhälytin mukana, kyllä tuleevat sanomaan jos vauva itkee ulkona eikä äitylistä tietoa :hug:
Rohkeesti vaan mukaan!
Ja sinne voi mennä/tulla jo 9 aikaan, vaikka lehdessä lukeekin että 9.30-12
Minnuu ainakakaan ei tartte ujostella, sinne vaan salin puolelle höpöttään!
Aika usein istun siinä salin oven viereisessä pöydässä siinä tietokoneen vieressä, nyt honkkarilla kävijät voi tunnistaa, olen se iso masuinen 3v poijan äiskä. yleensä mukana myös kolome hoitopoikaa, mutta huomenna vapaapäivä, joten poijan kanssa kahestaan tullaan. käyn kyllä ensin sokerirasituksessa labrassa :x toivottavasti ei ole kauhian huono olo sitten...

Maha-asukki07: käytkö honkkarilla?? tunnetaankohan jo?
:D

Ajatuksin AE
 
Minäpä koitan rohkaistua huomenna... JOS vain keksin jonkin ratkaisun tuohon pikkuneidin nukkumiseen... en henno sitä sinne pihalle yksin kyllä jättää, varsinkin kun esikoinen on aika ujo, ni hätääntyy vaan kun välillä säntään pihalle laittamaan tuttia toiselle...

Mutta hei, tulkaa muutkin "uudet"? Pällistellään kaikki yhtä ihmeissään ja kasataan oma jengi! ;)
 
Minä jänistin!! :/
No ei vaan, treffattiinkin Marsun kanssa ja siispä Honkkarin ja minun toisiimme ihastuttamis -reissu sai jäädä tältä torstailta, kahtotaan jonain toisena torstaina uuemman kerran =)
 

Yhteistyössä