Onko Kainuulaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kaenuulaenen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Alkuperäinen kirjoittaja 2+2+1:
nosto: ajattelin, kun mulle tuo lehtikangas-alue on hiukka vieraampi, eikä siellä tule liikuttua. ja kun sieltä tuntuu porukkaa olevan aikalailla
täältä tuntuu olevan paljon, mutta ei ne taida olla oikein valmiita kaverustumaan tms...?? Näkyy ihan livenäkin paljon mammoja....
:whistle: Minä ainaki olisin mut teihin harmaisiin on vähän vaikee tutustua... ;)
 
nosto
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Alkuperäinen kirjoittaja nosto:
Alkuperäinen kirjoittaja 2+2+1:
nosto: ajattelin, kun mulle tuo lehtikangas-alue on hiukka vieraampi, eikä siellä tule liikuttua. ja kun sieltä tuntuu porukkaa olevan aikalailla
täältä tuntuu olevan paljon, mutta ei ne taida olla oikein valmiita kaverustumaan tms...?? Näkyy ihan livenäkin paljon mammoja....
:whistle: Minä ainaki olisin mut teihin harmaisiin on vähän vaikee tutustua... ;)
no niinhän se on....
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsu81:
Mistäpä pulmaan ratkaisu? Vai oikeesti haluisitteko te edes tutustua muihin äiteihin? :ashamed:
Tänne olikin tullut lisää juttuja :) niin tuohon kommentoin, et voihan harmaat tehdä nikin ihan sen takia jos haluaa tutustua johonkin/joihinkin mustiin nikkeihin ja laittaa vaikka y-viestiä. Eihän sitä muuten ole sit pakko käyttää jos haluu muuten kirjoitella harmaana :)
Mut tää olikin vaan ehotus...siis jos haluaa tutustua uusiin ihmisiin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...harmaa...:
Olisiko kiva sopia joku päivä rehvit johonkin leikkipuistoon??? Lehtikangas tai laajankangas alueelle kun niin moni on sieltä päin.
Olisi! Johonki tän alueen leikkipuistoon varmaanki. Ellinkukkuloiden leikkipuisto ois tossa kyseisten asuinalueiden välissä, sinne siis? Joko ens viikolla?

 
hei minä kans haluan mukaan treffailemaan :wave:
nuo ellin kukkulat on tosiaan sopivasti tossa välimaastossa niin säilyy tasa-arvo tässä hommassa :D
pitäskö kaikkien laittaa nimilappu rintaan niin tietää kuka on kuka :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
hei minä kans haluan mukaan treffailemaan :wave:
nuo ellin kukkulat on tosiaan sopivasti tossa välimaastossa niin säilyy tasa-arvo tässä hommassa :D
pitäskö kaikkien laittaa nimilappu rintaan niin tietää kuka on kuka :D
Hyvä idea :D Meillä kyllä on tytöllä rekkari vaunuissa... ;)

Minustakin olisi kiva tavata muita äitejä ja lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
no milloinkas sitä sinne ellinkukkuloille( voidaan lukea myös: tissikukkulat, teletappikukkulat :D) suunnistetaan?
minä peesailen ippua että vois odotella lämpimämpiä päiviä, pitää seurailla säätiedotuksia.. ku pitää kuitenki ilmotella täällä varmaan paria päivää ennen niistä trffeistä niin kaikki huomaa sen ilmotuksen, että ei ihan siihen tyyliin että nyt paistaa aurinko,nähdään 10 min päästä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
no milloinkas sitä sinne ellinkukkuloille( voidaan lukea myös: tissikukkulat, teletappikukkulat :D) suunnistetaan?
minä peesailen ippua että vois odotella lämpimämpiä päiviä, pitää seurailla säätiedotuksia.. ku pitää kuitenki ilmotella täällä varmaan paria päivää ennen niistä trffeistä niin kaikki huomaa sen ilmotuksen, että ei ihan siihen tyyliin että nyt paistaa aurinko,nähdään 10 min päästä :LOL:
No näinpä. Siis kunhan joku bongaa säätiedotuksesta että "ens perjantaina on lämmintä" ni sinne sitte deitti!

 

Yhteistyössä