Onko kellään hyvää tarjousta prinsessa lehdestä ja muistakin...

Mulla oli prinsessalehdestä joku tarjouslappunen, mutta olen hävittänyt sen olisiko kellään joka vois kertoa paljonko lehti maksoi ja siinä oli jotakin kaupanpäällisiäkin, mutta en muista mitä. Tytölle lupasin tuon lehden tilata...

Myös meidän perhe lehden voisin tilata jos olisi hyvä tarjous siihen jollakin ja ehkä kotilieden tai jonkin vastaavan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aksu:
Mulla oli prinsessalehdestä joku tarjouslappunen, mutta olen hävittänyt sen olisiko kellään joka vois kertoa paljonko lehti maksoi ja siinä oli jotakin kaupanpäällisiäkin, mutta en muista mitä. Tytölle lupasin tuon lehden tilata...

Myös meidän perhe lehden voisin tilata jos olisi hyvä tarjous siihen jollakin ja ehkä kotilieden tai jonkin vastaavan.
mä just ostin jonku irtolehen vkonloppuna likalle ja oli ihan onnessaan lehestä (4v). Siin tais olla et 44e +2kk:n lehet kaupan päälle jos tilas, hmm oliko se nyt puoleksi vuodeksi. Kun ite kanssa aattelin et mummo saakin tuosta tilata sen likalle synttärilahjaks, jos eivät oo keksineet mitään omaa (kuten yleensä)
 

Yhteistyössä