Onko kellään latvat värjätty esim. shokkivärillä tai täysin eri värillä kuin muu hiuksisto? Kuvia?

Yritin googlettaa, mutta en kauheasti löytänyt etsimääni tyyliä... Mulla on olkapäille hiukset ja haluaisin niihin jotain piristystä. Joskus vuosi, pari sitten oli muotia että latvat oli liukuvärjätty eri väriseksi, kaipaisin siitä esimerkkejä ja hiusmallikuvia.
 
"jojo"
Luin otsikosta nopeaan, onko kellään kahvat värjätty... Johan olisikin, kun värillisistä jenkkakahvoista tulisi uusi muotivillitys! Kerrankin mullakin oliai luontaisesti rahkeita johonkin muotihömppään :D
 
Mä tuunkin aina myöhässä kaikkiin muotijuttuihin mukaan : / Sitä vaan herää joku päivä johonkin kivaan juttuun ja selittää innoissaan kavereille, jotka on vaan ''Hei Rassu, toi on niiin 2010''.
Niin, minusta on ärsyttävää, kun ihminen ei voi pukeutua ja olla oman tyylisensä. MITÄ merkitystä sillä on, minä vuonna mikin juttu on ollut muotia? Mä värjäsin hiukset niin että alle vähän mustaa ja otsatukan alle ja päälihiukset hopeanvaalealla. Täällä tuo juttu haukuttii ihan lyttyyn "ei voi olla rumempaa, kenellekään ei sovi kaksiväriset hiukset" "anteeks vaan mutta palattiinko me vuodelle 2003?" Että mitä hittoa? :D Käytän vaikka napapaitaa ja farkkushortseja jos tykkään :D Ei ole muiden ongelma... Minun mielestä vaan toi värjäys on kiva ja se minun mielestä sopii mulle ja piste :D
 

Yhteistyössä