Onko kellään muulla 4 tai useampi poika?

täällä on :wave:

neljä poikaa, syntyneet -01,-02,04 ja -06. Ja tytöstä haaveillaan edelleen :ashamed: Hävettää myöntää mut kyllä mä oon kaks viimistä raskautta kovasti toivonut tyttöä, ollut mun ainainen haave... Olen kylläkin toivonut myös että saisimme monta lasta, ison perheen. viidestä lapsesta olen haaveillut ja miehenki kanssa juteltu mutta nyt on järjettömän korkealla se kynnys meillä molemmilla alkaa ees yrittämään kun ainakin tällä hetkellä tuntuu henkisesti liian raskaalta jos syntyisikin viides poika :ashamed: rakas hän olisi myös mutta viisi on meille maksimi ja jos viides poika saataisi niin silloin voin heittää lopulliset hyvästit tyttö-haaveilleni...

tällä hetkellä raskaus ei ole suunnitelmissa, haluan olla ensin täysin varma että haluan viidennen lapsen enkä vain sitä tyttöä :ashamed: :ashamed:

olisi mukava kirjoitella, vaikka y-viestein tai sähköpostitse :wave:

<br><br>
 
vuke
Meillä on 4 poikaa,mutta vanhin lapsista on tyttö! mun veljellä on 5 tyttöä ja nyt muutama kuukausi sitte syntyiki poika!! että elekää vielä toivoanne menettäkö!! vaikkakin mulle on ainaski ihan sama kumpia syntyy
 
Minä olen haaveillut viidestä tai useammastakin lapsesta, mut seuraava saa luvan tulla vasta sitten,kun tämä äiti on hyväksynyt täysin ajatuksen viidestä pojasta. Miehen perheessä ensin syntynyt tyttö ja sitten seitsämän poikaa. Ehkä meille tulee ekaks ne sietsämän veljestä ja sitten se yksi tyttö... Nuorimmainen vielä pieni. Ja vaikka poika taas olikin, niin olen ihan täysillä nauttinut tästä pienestä nyytistäni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 22:32 johanna kirjoitti:
Minä olen haaveillut viidestä tai useammastakin lapsesta, mut seuraava saa luvan tulla vasta sitten,kun tämä äiti on hyväksynyt täysin ajatuksen viidestä pojasta. Miehen perheessä ensin syntynyt tyttö ja sitten seitsämän poikaa. Ehkä meille tulee ekaks ne sietsämän veljestä ja sitten se yksi tyttö... Nuorimmainen vielä pieni. Ja vaikka poika taas olikin, niin olen ihan täysillä nauttinut tästä pienestä nyytistäni
eli samoja mietteitä sinulla kuin minullakin =) Minä vaan olen viime aikoina enemmän ja enemmän hyväksynyt ajatuksen että meidän perhe on nyt tässä..sen verran kirpaiseen ajatus että viideskin lapsi olisi poika. Ja ihan totta puhuen en jaksaisi tällä hetkellä taas olla raskaana ja samalla hoitaa näitä naperoita ja sitten sitä vauva-aikaa... Niimpä meille ei näillä näkymin ole suunnitelmissa enempää lapsia :/
Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan ;)
ehkä sitten kun tämä nuorinkin on saatu vaipoista... =)
 
itselläni ei ole kuin yksi poika.. mutta siskollani on 4poikaa ja viides tyttö.. pojat syntyivät ihan peräkkäin vuosina -97,-98,2000 ja -01 sitten pitivät tauon ja nyt -06 marraskuussa saivat sitten tytön.. entiedä vaikuttiko se viiden vuoden väli sitten jotenkin vai oliko vain sattumaa :) itselläni ei sen paremmin ole tyttöhaaveita poika on nyt 2vee ja aika näyttää saako hän sisaruksia.. itse haluaisin toisen mutta mieheni on ilmaisesti saanut siskon perheestä liikaa "traumoja" ja ei halua isoa lapsikatrasta.. mutta eihän kaksi nyt vielä paljoa ole.. lykkyä tykö vaan kaikille tytöstä haaveileville!! toivotaan että onnistaa! :D ja ajatelkaa sitten vaikka niin että tuohan ne pojat aikanaan sitten sukuun tyttöjä :)
 
Meillä on nyt 3 poikaa ja neljättä yritellään.
Olen alusta asti "suunnitellut", että "sitten kun se poika syntyy" jne jne...eli olen täysin varma pojasta ja poikaa tavallaan toivonkin, koska kaikki haaveeni perustuvat poikaan. En osaa yhtään ajatella, että tyttö edes tulisi.
Mutta jos tyttö tulisi, olisi se todellinen yllätys ja ihme ja tottakai rakastettu...jopa pilalle hemmoteltu ehkä ;) =) :heart:
 

Yhteistyössä