onko kellään tällaista

naksuuko keneenkään muun lapsen lapaluut oman tyttären lapaluut naksuu mutta ei ole itse moksiskaan siitä kädet toimii hyvin ja normaalisti mut toi naksuminen on kyl kauhean kuuloistaolen ottanut asian monta kertaa esiin neuvolassa mutta ei ole asialle mitään tehny
 
Meidän tytön toinen lonkka napsuu ja kävimme siitä jopa lääkärissä, koska esim. vaipanvaihdon yhteydessä lonkka paukkui hurjasti jalkojen noston yhteydessä! :| Olin tosi huolissani, vaikka tyttö ei siihen reagoinut itse mitenkään. Kävely sujuu hyvin ja neiti oppi kävelemään 11kk iässä. Hän ei laahaa/linkuta naksuvaa jalkaansa tai muuta. Lääkäri sanoi, että se on normaalia ylilikkuvuutta, eikä ole vaaraksi. Lapset kuulemma jättävät helposti esim. juuri raajaa vähemmälle käytölle jos kipua ilmenisi.

Voisiko sama "vaiva" olla lapsesi lapaluussa?
 
Meidän neidillä paukkuu molemmat lonkat. Kiinnitin asiaan huomiota jo vauvaiässä. Jossakin neuvolassa mainitsina asian terkalle, mutta häntä ei asia kauheasti liikuttanut. Ikää kohta 1v 4 kk, eikä lonkissa ole mitään vikaa. Varmasti vaan tuota yliliikkuvuutta meilläkin, mistä Paada mainitsi.
 

Yhteistyössä