ONKO KELLÄÄN TULLU LAPSIVEDET YHDYNNÄN AIKANA??

Mä haluaisin kovasti käynnistellä mun synnytystä tällä kyseisellä ässällä kun ei muut tunnu tehoavan ja tekis mieli koittaa hommailla jos vaan pystyis mut mies pelkää että jos vedet tulee ja samoin minä ja kivat traumat siitä jäis mies paralle! :eek: :LOL:
 
mammammaa
Hmm.... ruoanlaitto ja keittiön kaappien uudelleen järjestely sai mulla viikko sitte 6 tunnin supparit aikaiseksi, tosin ei käynnistynyt, mut kyllä se käynnistyy, jos on käynnistyäkseen =) En suosittele kyl noin pitkää kävelyä, jos synnytys lähtee käyntiin, nii sitähän on jo valmiiksi ihan kuollu...
 
ja mulle ainakin on teroitettu että pitäis pötköttää NIIN paljon kun mahdollista. sitä vaan jäin miettimään etten kyllä ole ikinä kenelläkään vesien tulleen kesken seksin. ehkä aktin jälkeen...
 
Mullekin sanoi täti neuvolassa et paras tapa käynnistää synnytystä on lepo, lepo ja vielä kerran lepo! Ja kaikkea yritettiin ukon kans ja lopulta vaan löhösin sohvalla 2-3 päivää ja niin sitten alkoi synnytys ilman mitään kävelylenkkejä :) Ja olin hyvin levännyt kun eihän sitä malttanut nukkua ekana yönä sairaalassa ollenkaan kun piti tuijottaa vauvaa koko ajan ;)
 
Onhan sitä kaikkea noista jo kokeiltukkin paitsi tota pitkää kävelylenkkiä,se on pakko jättää väliin kun kavellessä alkaa aina supisteleen ja painaa sitten tonne alas niin että pakko päästä miljoona kertaa siinä välissä pissalle että kävelen joka päivä semmosen 5-10min kävelyn kun menen äitini luo kylään tai kauppaan ja sekin matka tuntuu välillä hankalalta!
Joskus on parempia päiviä ja pystyn mennä vaikka kaupungille mutta sekin on jo niin hankalaa muutenkin tän mahan kanssa! :D
Kävin eilen taas saunassa ja uskallettiin/pystyttiin piitkästä aikaa hommailemaan ja saatiin sitten se ässäkin tehtyä,vaan ei toivottua tulosta vaikka kivaa kyllä muuten oli,älkää ymmärtäkö väärin! :LOL:
Aamulla maha oli kova,semmonen kestosuppari mikä aiemminkin ollut mutta ei kivulias ja nyt hyvä olla taas!
Mua on supistellut jo kuukausia mutta ne ei vaan muutu kivuliaiksi,vaikka miten olen rehkinyt!
Luulisi paikkojenkin olevan pikkuhiljaa aukenemaan päin kun viikoilla n.35 oli pehmennyt ja kohdunkaulaa 1.5cm jäljellä ja sen jälkeen jatkunut supistelut ja menkkamaiset kivut että kai tilanne nyt tässä vaiheessa jo edistynyt on enemmän taas kohdunsuulla/kaulalla!?
Tänään ajattelin imuroida,pestä lattiat ja järjestää kaapit,josko jotain tapahtuisi!
Toki nyt on mahikset saada ystävänpäivälahjaksikin pikku nyytti että jos ei vielä silloinkaan käy mitään niin pitää keksiä joku hyvä käöynnistys jumppa tai jotain...Ainut mitä toivon että ei kamalasti menisi ainakaan la:n yli! :D
Kiitos vastanneille ja ei onneksi tullut l-vesiä seksin aikana,toki sen jälkeen olisi ollut tervetulleet,mutta ei niin ei! :LOL:
Rv39+1 :D
 
Itse kokeilin kaikkea mahdollista..lenkkeilyä,seksiä,saunaa ja siivousta.Lisäksi haravoin tuntitolkulla pihaa, muttei alkanut edes supistelemaan..Lapsi tulee kun on valmis!
Sperma kuulema voi alkaa pehmentään paikkoja ja näin ollen voi nopeuttaa...ja rajut orkutkin varmaan edesauttaa joillakin!Itse harrastin seksiä paria päivää ennen synnytystä... :p
 

Yhteistyössä