Onko kellekkään tehty 4 sektioo?

siinäpä se tulikin...
minulle sektiot tehty -02 -04ja -08.
ja nyt ihan armoton vauvakuume vaivaa... kovasti mietityttää ne riskit... viime sektiossa kohtu ei meninannut supistua ja vuotikin paljon hemis oli huonoimmillaan 60...
:/ :/

kävin tässä hiljattain gynellä ja sanoi kohtu lihaksen näyttävän ihan hyvältä ei ole mitenkään liian ohut seinämä..
mut mut oisko kokemuksia..
 
Moi!

Mulle on tehty 4 sektioo. Viimeisin nyt 18.5. ja kaikki on mennyt hyvin. Nyt parani haavakin nopeammin ku viimeeks(08). Mulla on kakkosen syntymän jälkeen lääkäri sanonut et kaikki tulee olemaan aina sektioita. Synyttää en voi sen takia kun kohdunseinämä on ohut.
 
minä kokeilin vielä tätä kolmattakin synnyttää alakautta.vaikka edelliset olleet kiireellisiä kun eivät mahdu tulemaan.viimesin käynnistettiin vko38 ,mut keskeytettiin kun tuli kauheet lääkesupistukset jotka eivät johtaneet mihinkään.. ja sit suunnitellulla sektiolla syntyi poika 40+1.
pitääkö käydä vielä jossain tutkimuksissa ennen yritystä raskautua..????
 
onko muilla kokemuksia 4 sektiosta ja miten toipua 4 leikkauksesta?

jatkuukohan yhtä hyvä tuuri kun mitä on ollut, et eka sektion jälkeen olin tosi kipee toinen jo helpompi ja viimesin siis kolmas parani nopeasti suuresta veren hukasta huolimatta. nyt on vaan ollut jotain kipuja esim. lenkkeilyn jälkeen, vaikka leikkauksesta kulunut jo kaksi vuotta.
pitäsiköhän vielä muutamia vuosia odotella vai joko uskaltas yrittää...?
 
tannn
itellä ei oo okemusta, mut tutulla on 5 lasta ja kaikki on sektiolla. itellä leikattiin esikoinen ja tää tuttu sano neuvon et jos vielä leikataan kannattaa kysyy leikkaavalta lääkäriltä siin leikkaus tilantees sen kohdun tilanteen. sulla on kuitenkin 2 vuotta edellisest et en usko et mitään haittaa on, jos haava on parantunu ja muutenkin. AUttaa en voinu mut halusin vaan jotain kirjotaa.. Tsemppiä kuumeiluun! :)
 

Yhteistyössä