Onko kenelläkään Kastellin juhlasuosikki 135 taloa?

Niin, olisi kiva kuulla jos sellainen joltain löytyy. Se on muistaakseni nro 16 suosikkikuvastossa. Itse olemme laajentaneet sitä kahdella makuuhuoneella lisää ja yhdistäneet yhden makuuhuoneen olohuoneeseen. Koen vaikeutta siinä keittiön suunnittelussa ja olisikin kiva kuulla kokemuksia tai vaikkapa nähdä joku kuva keittiöstäsi. Pelkkien piirustusten kanssa on vaikea hahmottaa miltä se sitten todellisuudessa näyttää!! Voit lähettää viestin yv:nä.
 
Me ollaan suunnittelemassa rakentaa juuri tuo juhlasuosikki 135. Keittiöstä tosin muutan jääkaapin paikkaa, koska haluan hellan, tiskialtaan, astianpesukoneen ja jääkaapin olevan lähekkäin.

Hoviherra 121 on lähes samalla pohjapiirustuksella, mutta keittiö on siinä fiksumpi. Tosin siinäkin se miinuspuoli on, että jääkaappi on tosi kaukana hellasta, mutta keittiön pöytä asettuu keskelle keittiötä, toisin kuin JS135:ssa.
 
Otitteko muuten talonne suosikkina, suursuosikkina vai valmiskastellina? Ja mitä tuli hinnaksi? Teittekö paljon itse? Oletko ollut tyytyväinen kiinteisiin kalusteisiin? Halusitko jotain toisin ennen/jälkeen rakentamisen?
 
talo on suosikkina ja pystytyksenä on vaan runkopystytys. Taloa on laajennettu lähes 40 neliötä suuremmaksi ja hinta ei siitä noussut oikeastaan laisinkaan mikä se kuvastossa oli, saimme hyvin tingattua! Nyt pitäisi tehdä lvi-piirustukset ja siksi yritän jo keittiötä suunnitella....ja vaikealta tuntuupi!
Kertokaapa muutkin jos kokemuksia kyseisistä taloista. Täytyypi mennä vilkaisemaan myös sitä 121 neliöisen keittiötä. Erkkeriä suurensimme niin suureksi ettei sille seinälle saa mitään, on vaan yhtä ikkunaa. Se siksi että halusimme ruokapöydän keskelle keittiötä. =)
 
Tutta
Meille tulee juurikin sama talo ensi viikolla. Otimme sateelta suojaan asennuksen, tiilikaton asennamme itse. Pohjaan tuli joitakin muutoksia esim. tehtiin yksi isompi vaatehuone, toimisto ja työtila tulee vanhempien makuuhuoneen tilalle ja keittiötä suurensimme hiukan. Me myös jatketaan taloa autotallilla ja varastolla, siihen tarvittavat materiaalit saatiin kulkemaan samassa rahdissa. Melko pitkä meidän talosta tulee mut sitä pituutta rajataan erkkereillä, katon laskulla ja kuistien koolla.

Keittiö tulee Puustellilta, se oli nopeeta, mulla meni siinä oikeastaan kolme päivää, jotka käytin keittiön suunnitteluun. Puustelli piirsi heti pohjan mukaisen kuvan keittiöstä ja sitten vaan suunnittelemaan. Kilpailutin keittiön myös Topi- keittiöillä sekä kalustetukulla.

Millon teidän talo tulee? Oon todella innoissani, kun talon pystytys alkaa!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 23:28 Tutta kirjoitti:
Meille tulee juurikin sama talo ensi viikolla. Otimme sateelta suojaan asennuksen, tiilikaton asennamme itse. Pohjaan tuli joitakin muutoksia esim. tehtiin yksi isompi vaatehuone, toimisto ja työtila tulee vanhempien makuuhuoneen tilalle ja keittiötä suurensimme hiukan. Me myös jatketaan taloa autotallilla ja varastolla, siihen tarvittavat materiaalit saatiin kulkemaan samassa rahdissa. Melko pitkä meidän talosta tulee mut sitä pituutta rajataan erkkereillä, katon laskulla ja kuistien koolla.

Keittiö tulee Puustellilta, se oli nopeeta, mulla meni siinä oikeastaan kolme päivää, jotka käytin keittiön suunnitteluun. Puustelli piirsi heti pohjan mukaisen kuvan keittiöstä ja sitten vaan suunnittelemaan. Kilpailutin keittiön myös Topi- keittiöillä sekä kalustetukulla.

Millon teidän talo tulee? Oon todella innoissani, kun talon pystytys alkaa!!
miten te suurensitte keittiötä? me olaan myös suurennettu sitä suurentamalla erkkeriä. Talosta kun tulee myös tosi pitkä niin oli paremman näköinen ulkoakin päin tuo suurennos. Paketti tulee vasta elokuun eka viikolla. Minne päin olette rakentamassa? me tänne Lounais-Suomeen, Turusta noin 30 km. Meillä ei tule autotallia yms. talon yhteyteen, vaan suurennos johtuu makuuhuoneiden lisäyksestä (yht.5 makuuhuonetta) ja olohuoneen suurennoksesta. Olisi kiva kuulla enemmän miten kaikki sujuu jne....voit kirjoittaa minulle yv:nä jos olet kirjautunut! Tsemppiä raksalle! :)
 

Yhteistyössä