onko kenelläkään kierukka pettänyt?

Susan29
:wave: :wave:
Itsellä kolmas lapsi sai alkunsa kuparikierukasta huolimatta.
Kierukka puoli vuotta paikoillaan, sitten testi näyttikin jo plussaa...

Tiedän myös monia muita joilla pettänyt, varsinkin kuparikierukka.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 15:48 mirena04 kirjoitti:
Minä odotan toukokuussa syntyvää hormonikierukan aikana alkunsa saanutta lapsosta. =)
JAIKS!!! :eek: Apuva!! Kauanko sinulla oli horm.kierukka ollut, ennen raskaaksi tuloa? Onko runsaat vuodot ollut kierukalla? Mitä sinulle on lääkäri sanonut kierukan pettämisen syyksi?? Poistettiinko kierukkasi? Olitko pitkälläkin kun huomasit raskautesi?

Kamala nippu kysymyksiä, mutta minulla myös hormoonikierukka, ja välillä tulee tunne, onko se sittenkään niin varma, kun raskaaksi tulee liki katseesta :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2005 klo 15:21 viisikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2005 klo 15:48 mirena04 kirjoitti:
Minä odotan toukokuussa syntyvää hormonikierukan aikana alkunsa saanutta lapsosta. =)
JAIKS!!! :eek: Apuva!! Kauanko sinulla oli horm.kierukka ollut, ennen raskaaksi tuloa? Onko runsaat vuodot ollut kierukalla? Mitä sinulle on lääkäri sanonut kierukan pettämisen syyksi?? Poistettiinko kierukkasi? Olitko pitkälläkin kun huomasit raskautesi?

Kamala nippu kysymyksiä, mutta minulla myös hormoonikierukka, ja välillä tulee tunne, onko se sittenkään niin varma, kun raskaaksi tulee liki katseesta :headwall:

Kesäkuun 30. päivä 2004 asennettiin, 3.12. tein testin joka näytti plussaa, 10.12. ultrassa raskauden kesto 18 ja risat, eli viimeiset kuukautiset olleet joskus heinäkuun lopulla... Ei ollut runsaat vuodot, pari kuukautta tiputtelua. Kierukka ollut paikoillaan lokakuussa tarkastuksessa, jolloin raskausviikkoja oli jo n.9. Mitään syytä kierukan pettämiselle ei lääkäri voi sanoa, näin vaan kävi. Silloin joulukuussa ei kierukkaa löytynyt, otettiin verikoe josta katsottiin onko sitä hormonia veressä, jos on, niin sitten otetaan röntgen ja katsotaan mihin se vempain on kadonnut. No, lisää mystiikkaa, se on poistunut meikäläisestä täysin huomaamattani.

On se kyllä hemmetin kallista ehkäisyä, melkein 90 erkkii reilu kuukauden ehkäisystä =)

 
Hormonikierukan kanssa voi vuodot loppua kokonaan, vaikkei olisikaan raskaana. Minultakin kun loppuivat, niin tein testin joka näytti negaa... Viallinen testi tai itse kämmäsin jotain. Ja menkathan voi tulla vaikka olisi raskaana.

Kauikenlaista kummaa tässä maailmassa tapahtuu, mikään ei ole nin varmaa kuin epävarma =)
 

Yhteistyössä