onko kenelläkään näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä ja todellakin ollut raskaana? auttakaa

Toivotaan miehen kanssa vauvaa, mutten myöskään jaksa uskoa raskautumiseen useiden pettymysten jälkeen. Kp 30/28-29
Eilen iltapissasta clearbluen testillä tuli todella haalea haamu mutta silmällä erottaa, ettei ole näkyjä :D no tottakai piti heti perään ovistestiä kokeilla ja vahvat tasapaksut viivat tuli kahteen peräkkäiseen ovistestiin...vaikka oviksen pongasin pari viikkoa sitte... ??

Noh äsken sitte tein testin apteekin omalla ja tuli nega, voiko olla ettei tuolla testillä näy vielä? Nyt ahistaa elää epätietoisuudessa.. mulla on vaan apteekin testi jäljellä, pitäis varmaan joko käydä ostaan tuo herkkä clearblue tai sitten odotella pari päivää.. välillä tulee menkkakouraisuja muttei näy tätiä ei... :S onko muilla näyttäny ovistesti plussaa ennen raskaustestiä?

Ja vielä lisänä se että n. 5 päivää sitten tuli ihan kunnon veritahra pöksyihin ja kuvittelin että menkat alkaa...ei koskaan tuu mitää välivuotoa, eli oisko tää ollu mahd. kiinnittymisvuoto? jännää toivottavasti jollain olisi samalaisia kokemuksia tai osaisi auttaa :)
 
Käy katsomassa täällä vauvakuume-puolella sellainen ketju kun "ovulaatiotestin käyttö raskaustestinä" tms. Siellä on linkki sivuille joissa näytetään vertailuna kun on testattu ovis- ja raskaustestillä. Ja siellä myös kerrotaan jotain että ovistestiä voi käyttää testauksessa ja se tosiaan tunnistaa myös jollain tapaa raskaushormoonin muistaakseni tai jotain, mutta sillä erotuksella että raskaustestissä haamukin meinaa luultavasti raskautta, mutta ovistestissä tulos on positiivinen vain jos testi viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Käy kurkkaamassa, en tarkkaan muista miten meni :) Mutta onnea, toivottavasti on tärpännyt!! Itsekin samaa täällä toivon parhaillani mutta ollaan mökillä eikä ole testiä, kotona lojuu ovistestejä ja aion myös sellasella tänään kokeilla kun kotia mennään :heart:
 
Munki oli viime raskaudessa pakko ihan koittaa ku + pärähti että mitä se ovistesti näyttää ku on ollu paljon puhetta ja arvailuja että mitä se näyttää. Mulla ainakin tosi vahvat viivat piirty ovistestiin. Tein siis samasta pissistä kuin r-testin.

Nyt menkat myöhässä ja mitään testejä ei oo jemmassa.. saas nähä miten käy..

Tsemppiä teillekin!
 
ok , on tää jännää :D oon myös aiemmin testaillu ovistesteillä menkkojen alkamisen aikoihin ja ei ole tullu viivoja kun en ole ollu raskaana, nyt tosiaan vahvat viivat ovistestissä alkaa täriseen jo ihan ku miettii mitä jos?
 
ei voi olla totta! testasin eilen negan clearbluella en ymmärrä! :( tein sitten huvikseni ovistikulla ja se näyttää plussaa kuitenki. Kyllähän sen ns. haamun minkä sain pe olis jo pitäny alkaa vahvistumaan herkällä testillä ainakin... nyt vaan sitte ootteleen niitä mahd. menkkoja.

Mulla on varmaan joku tulehdus ku ei ala kuulua ,yleensä tulee päivälleen ajoissa nyt menossa siis 32/28-29.. ehti jo vähän toivoa, kyllä nyt ketuttaa alkas ne menkat niin ei tarvis olla epätietoisuudessa.. :/ miten muila? vieläkö on ovisplussaa? millon saatte r-testit haltuunne?
 
Outoa kyllä, kun sulla jo haamukin siihen raskaustestiin kerran tuli.. Eikä menkatkaan ole alkanut..
Äsken tein aamupissista ovistestin johon tuli taas kaksi tosi tummaa viivaa. Menkat on normaalisti alkanut tässä kp28 paikkeilla joka on siis tänään. Mulla on ihan selkeet raskausoireet kyllä muutenkin. Päätä särkee aamusta iltaan ja huono olo on myös jatkuvasti, ihan niinku aiemmissakin raskauksissa.
Mutta kohta lähden kaupungille ja samalla käyn testin ostamassa. Ilmoitan sitten kun oon tehnyt.
 
toisaalta tein testin eilen päivällä tunnin pidättelyn jälkeen.. ?! Käyn tänään hakemassa lisää testejä ja teen huomenna aamupissasta uudelleen positiivisin toivein ;) Tänään tein aamupissasta taas ovisplussan ja pärähti niin vahvat viivat ku vaan olla ja voi.. mitään menkkaoireita ei ole sekä täti loistaa vieläki poissaolollaan mikä on varsin kummallista. Voisiko mahd. raskaushormooni erittyä hitaasti.. äh en kestä on tää niin vaikeaa, sais ees jonku selvyyden :D

Tulkaa kertomaan heti jos tapahtuu jotain muutoksia! :) jännittää muiden puolesta ja kun itsellä yhtä kinkkinen tilanne
 
Täällä jännä tilanne senkus jatkuu.
Mulla kans menkkoja ei kuulu eikä näy, r-testi kyl näyttää negatiivista. Mutta tosi outoa on et tälläin käy, kun aina kierto ollu säännöllinen.
Kerran vielä, toivottavasti yhtä hienot tasa viivat tulee r-testiinkin!
Karoliinalle kans tsemppiä testailuun, toivottavasti plussa piirtyis sunkin testiin!

Munkin testailu kyl oli aika laimeesta pissasta, tunnin vaa edellisestä veskikäynnistä... ja ehkä mahdollista että ovis oiskin ollu myöhemmin mitä normaalisti. Ihmettelin niitä tuntemuksia, mutta en sitten enempiä niitä pohtinut juurikaan sen takia kun kierto on aika säännöllinen.
 
Täällä raskaustesti näytti: RASKAANA 2-3 viikkoa. Eli jos teillä on myöhänen ovis ollut niin kyllähän se on mahdollista että se ei vielä raskaustestissä näy. Koska mulla on taas kai aika aikanen ovulaatio, yleensä kp9-kp13 välisenä aikana. Mutta mulla siis ainakin ovistesti tunnisti raskauden.

Toivottavasti teillekin tulee vielä r-testiinkin oikea tulos, pidän peukut pystyssä =)
 
voi vitsi onnea kauheasti plussasta! :heart: :heart: toivotaan että tuo ovistesti olis niin ihAna ja ennustais raskauden meille muillekki!

eli vielä on itelläki toivoa, sulla siis positiivinen ovisplussa ennusti raskautta! mieki ihmettelen kovasti sitä että ovisplussa on vahvana ollu jo kolmen päivän ajan mitä olen ovistikulla testannu, eikös se oikea ovis oo vahvana yhtenä päivänä ja ala sitten haalistua? mulla on joka testauskerralla ollu kummatki viivat vahvan punaset... apua on tää sitte jännää aikaa :)
 
huomenta!

täällä ei mitään uutta suuntaan eikä toiseen kp 33/28-29, menkat on hukassa ja ovistestejä ku näyttää olevan liikaa tuolla kaapin pohjalla, tekaisin sen aamupissasta = plussaa näyttää, testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva ,neljättä päivää:O hormoonit on joko todella seonnu tai sitten olen huono tuurinen ja saan tietää mahd. raskauden tyyliin viidennellä kuulla! :/
R-testiä en uskalla tehdä ku loppuviikosta seur. kerran. Mites muiden tilanne? :p
 
Viimeksi muokattu:
Kerran vielä, Onnea! Ihanaa! Kumpa sais itekkin sen plussan.
Mutta sen negan pelossa en uskalla etes testata. :(
Jos ovis olikin silloin myöhemmin niin 2vko siitä tulee täyteen vasta viikonlopun tienoolla. Varmaa silloin testaillaa uudemman kerran. Raskausoloja kyl löytyy,mut niihin en uskalla edes luottaa. Saan ne niin helposti kehiteltyä tällä pitkällä kuumeilulla. :ashamed:
Karoliina, täällä menkat myöhässä jo n 4pvä.. ja ompa ensimmäinen kerta varmaan yli 10v ettänäin käy.. Tsemppiä sinnekin!
 
Olen uusi täällä keskusteluissa. Olen kärsinyt jo kovasta vauvakuumeesta parisen vuotta. Nyt kuukautiset ovat 3 päivää myöhässä. Vatsassa nippaillut jo useamman päivän ajan. Lämmötkin ovat olleet oviksen jälkeen 37 asteessa. :)

Tein jotain pregcheck raskaustestejä tässä parina aamuna, ja ne olivat täysin negatiivisia. Niiden herkkyydestä en tiedä..Tein myös tänään First Signal (herkkyys 10) testin ja siihen tuli näkyviin värillinen viiva, mutta vasta testiajan päätyttyä. :(

Hetken mielijohteesta tein sitten myös First Signal- ovulaatiotestin päiväpissasta (2 h rakossa) ja siihen tuli testiajalla 2 samanvahvuista viivaa! :O Nyt olen ihan hämilläni, en tiedä että tarkoittaako se ovulaatiota vai raskautta. Ovulaatiotesti ilmeisesti voi näyttää raskauden, koska LH:n ja hCG:n perusrakenne on sama. Raskaustesti etsii vain pientä eroa niiden rakenteessa.

Toivoa elätellään. :p Huomenna aamulla testaan uudelleen ovistestillä, että onko aamupissasta vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva. Jos on, niin sehän kuulostaa lupaavalta. Loppuviikosta ajattelin testailla uudelleen raskaustestillä että onko hCG:tä missään päin elimistöä. :confused:

Jännäily siis jatkuu.. :D
 
tiksutin samassa veneessä olemme siis! tosi kummallista, oon lukenu että yleensä menkkojen ollessa myöhässä ovisplussa (varsinki kontrolliviivaa tummempi) voi merkitä myös raskautta koska nämähän lh:t ja raskaushormooni on sukulaisia niinku sanoit sinäki :D

Ärsyttää vaan se että silti r-testi näyttää negaa..vai voisiko ovistesti olla jotenki herkempi ja siksi näyttäis jo aiemmin plussaa eli ennustais raskauden mitä ei vielä r-testillä saa näkyville?
Olis kyllä todella outo ovulaatioajankohta, ja ku nooin monetta päivää näyttää sitä vahvinta ns. LH-huippua?! ihan vittuillakseni testaan taas huomisaamuna ovitestin (kasa r-testejä on tilattu pitäs kohta tulla) alan pikkuhiljaa tulla jo hulluksi, tulis ees joku vastaus tälle tietämättömyydelle.

Mullakaan ei oo koskaan aiemmin ollu menkat myöhässä,ja nyt viidettä päivää. Onko tietoa voisko johtua jostain tulehduksesta?! kertokaa heti jos jotai tapahtuu muutoksia :popcorn:
 
Mulla on jo KP 32 menossa, joten on todella epätodennäköistä että kyseessä olisi ovulaatio. Yleensä kierto on 28-29 päivää ja oviksen olin tuntevinani KP 15 tai 16. :O Tietty kertahan se on ensimmäinen jos ovulaatio on myöhässä. Tai sit mun elimistö on muuten vaan sekaisin. :LOL:

Karoliina87: Kokeile testata herkemmällä r-testillä. Tai sitten se ei auta muu kuin odottaa.. Niin raivostuttavaa kuin se onkin.
 
JOOO, ärsyttää täälläkin. Ovistesteillä en kyl tällä kertaa oo etes kokeillu,kun niitä ei oo.. Mutta menkat on jo myöhässä rutkasti. Perjantaina ois jo pitäny alkaa, kierto siis säännöllinen, AINA!!
Tänä aamun tein taas testin ja nega...tai jotain tosi haaleeta siellä näky. En tiä viivanpaikka vaikko mikä,mut aikasemmassa testissä (sama testi) en sitä nähnyt.
Tarkoitus oli kyllä tehä testi vasta aikasintaa pe, jos ovis oiskin muka ollu vasta jouluna, niin ku kummastelin.

Mutta nyt kysynkin et jos vielä vkl jälkee ei menkkoja näy ja testi nega, niin kannastasko jo soitella neukkaan?? vai lääkärille?? vai minne..

Tää on tuskaa,koskaa menkat ollu myöhässä paitti raskauden takia :(

Anteeksi ruikutus, ja tsemppiä plussaa!!
 
katso liitettä 11941

KP 33 menossa. Tässä kuva mun ovulaatiotestistä. Eikö näytäkin tummemmalta toi T- viiva kuin kontrollin viiva. :confused: Tältä aamulta otettu toi kuva ja on se tummempi tänään kuin eilen ne oli yhtä tummat ne viivat. Tein myös raskaustestin, Pregcheck- merkkisen markettitestin. Testiajalla ei tullu mitään, mut testiajan jälkeen näin ihan tosi hailukan viivan. Niin hailakan etten saanut edes kameralla siitä kuvaa, mutta vertailin kuitenkin aiempiin samanmerkkisiin testiliuskoihin tätä uutta, eikä niissä vanhemmissa näkynyt yhtään mitään vaikka kuinka kääntelin ja vääntelin niitä testejä.

Teen huomenna aamulla uudelleen sen First Signal 10 mlU/ml -herkkyystestin. Pakkohan siihen on kohta tulla jotain viivaa testiajalla, kun eikai se hCG:n nousu niin älyttömän hitaasti voi tapahtua!? Ellei siellä ole sitten jotain ongelmaa.. :(

Toivottavasti teillä muilla olisi iloisempia uutisia. :)
 
Tiksutin kyllä tuo ovistesti näyttää ihan selvästi että sulla olis "ovis" meneillään, eli raskaus?! Ja nuo hailakat viivat .. voisin jo melkeen sanoa että oot raskaana! ootko testannu useampana päivänä ovisplussan vai oliko tää eka päivä?

mitä ihmettä se merkkaa jos ovisplussa on jo viidettä aamua ja testiviiva senku vahvistuu vaan (nyt on jo tumman punainen kontrolliviiva vaaleempi), mulla niin huono kamera kännykässä että jätetään kuvat suosiolla ottamatta :D Kyllä tässä rahaa ainaki palaa ku ite kärsimättömänä testailee parin päivän välein.. mutta jos ois mahd. raskaana nii oishan se kiva tietää mahd pian :O Peltisanko ei mitään anteeksipyyntöjä, sehän on hyvä että ollaan kaikki täällä yhessä ruikuttamassa, tää on todella raastavaa ku ei tiedä ollenkaa onko raskaana tai joku tulehdus vai kenties jotai vakavaa meneillään, vaiko sitte vaan joku häiriö:kieh:
 

Yhteistyössä