Onko kenenkään lapsilla tällaiset ikäerot?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Vauvakuumetta pukkaa ja jos esim. vuoden päästä syntyisi kolmas niin lasten ikäerot olisi:

ensimmäisen jo toisen 1v7kk
toisen ja kolmannen 2v6kk
ensimmäisen ja neljännen 4v1kk

Toisin sanoen kolme lasta neljässä vuodessa.

Miten mennyt/kuinka pärjää kolmen niin pienen kanssa? Muuttuiko arki kauheasti kolmannen lapsen syntymän jälkeen?
 
Noh, meillä on kolme ekaa lasta syntyny kolmen vuoden sisään ja oon tosi tyytyväinen ollu aina pieniin ikäeroihin. Onhan sitä rankkaakin välillä ollu, sillon ku kaikki oli pikkuisia, mutta ei mitenkään ylitse pääsemätöntä missään vaiheessa. Eikä se arki kolmannen jälkeen muuttunut juur mikskään. Että ei muuta ku yritystä vaan jos kerran vauvakuume on ;)
 
Meillä on ikäerot 1v7kk, 1v8kk ja 1v3kk. Eli nelosen syntyessä, kakkonen oli 2v11kk ja esikoinen oli 4.5v. Se ero on kolmannen tullessa, että ennen oli lapsi per aikuinen esim. kaupoissa, nyt on yksi ylimääräinen. Neljännen tullessa sekin ero tasoittuu :LOL:
 
vieras
Meille syntyi kolme lasta tuolla ikäerolla ja hyvin meni. Kolmosen raskausaikana olin kyllä todella väsynyt, kun mies työnsä vuoksi paljon ulkomailla, eikä meillä oikeastaan minkäänlaista tukiverkkoa. Sain onneksi naapurintytön iltapäivisin välillä lastenvahdiksi. Ulkoilivat sillä aikaa kun minä huilasin sohvalla. Ne rahat kyllä maksoivat itsensä takaisin =)

Lapsilla paljon seuraa toisistaan vielä edelleenkin, vaikka ovat jo kouluikäisiä. Suosittelen =)
 

Yhteistyössä