Onko keskenmenoon/tuulimunaan/rypäleraskauteen/kohdunulkoiseen jotain "ennemerkkejä" ?

Olen viikolla 5 raskaana, ja koska ei juuri tunnu mitään missään, pelkään koko ajan ettei kaikki ole hyvin. Siis kyllä mun vatsaa välillä menkkamaisesti juilii ja tissit on niinku HUGE ja jonkin verran arat, mutta ei muuta.

Jonkin aikaa tätä vaavia jouduttiin yrittämään joten se kai se on syy huolenaiheeseeni, ja sit myöskin kun kaikki tollaset kohdunulkoiset sun muut on aika yleisiä loppupeleissä.

Eli oikeastaan otsikossa oli mun kysymys, en mä sitä sen tarkemmin osaa kysyä. Kumminkin siis, jotkut kivut tms? :ashamed:
 
Ei tuossa vaiheessa raskautta tuon kummempia raskausoireita tarvitse ollakaan. Minullakin oli viikolla 5 ainoina oireina rintojen aristus ja koon kasvu sekä menkkajuilinnat, ei mitään muuta. Kaikki oli hyvin ja on edelleenkin tämän raskauden kanssa.
 
Eipä tuossa vaiheessa raskautta paljoa tuntemuksia ole, joten ihan rauhassa. Ja jos sattuu myöhemmin jotaki ennen rv 12 niin eipä sille mitään valitettavasti voi :(


Mentiin ultraan rv12+ ja löytyi kohdusta kuollut sikiö(kuollu rv 7-8)
Eikä mitään tuntemuksia ollu, joten ei aina ole mitään ennemerkkejä.
 
Raskauteen kuuluu monenmoisia tuntemuksia ja joillain ei mitään,joten vaikee on ennustaa tulevaa oireista tai oireettomuudesta... Mulla yks spontaani km rv 6+ kovia kipuja ja sit tuulimuna,mikä ei oireillu mitenkään,vasta ultrassa näkyi rv 11+4. Kohdunulkoisessa käsittääkseni kovat toispuoleiset kivut. Yleensäkin jos on aivan kaameita kipuja,ettei pysty tosiaan olemaan,se on aika useesti merkki et kaikki ei oo ok.
Suosittelen varhaisultraa joskus rv 7-8 jos kauheesti mietityttää tuulimunan yms. mahollisuus.
Noi oireet kerkiää vielä sulla alkamaan,joten siitä en huolis:)
 

Yhteistyössä