Onko ketään joka ei halua töihin?

Onko täällä ketään muuta, jota ei voisi vähempää kiinnostaa töihin meneminen nyt kun lapset on pieniä.
Itse olen ollut kotona kohta 4 vuotta, välillä muutaman kuukauden töissä ja olen ruvennut ajattelemaan, että ei huvittaisi yhtään etsiä töitä. Voisin aivan hyvin ilmoittautua työttömäksi ja saada enemmän rahaa jo töitä hakiessa, mutta olen edelleen hoitovapaalla vain siksi että en joutuisi töihin ja työyhteiskunnan hampaisiin jossa pienten lasten vanhemmista revitään kaikki irti mikä vain saadaan?

Onko täällä siis ketään, joka ajattelisi samoin vai olenko ainoa laiskimus joukossa?
 
Olen ollut hoitovapaalla ja nyt ekaluokkalaisen äitinä olen virkavapaalla, jotta voin olla kotona. Töissä olin siis ennen synnytystä ja hoitovapaan loppumisen jälkeen 4 vuotta, sitten piti miettiä koululaisen turvallisen päivä ja jäin kotiin. Tämä on aivan ihanaa! Mies tosin töissä enemmän kuin sallisin, mutta lapsi nauttii, kun aamut ollaan yhdessä ja iltapäivällä olen kotona, kun hän tulee koulusta. Töihin ei ole minkäänlaista intoa. Kyllä vähemmälläkin rahalla pärjää. En siis saa mitään rahaa tällä virkavapaallani, mutta eipä ole menojakaan sen kummemmin.
 

Yhteistyössä