Onko ketään Kouvolasta

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"shihtzu"
Neville on myös todella hyvä vaihtoehto :) Tapaaminen minuakin kiinnostaisi, kun vaan sopiva aika löytyy, viikon ollaan vielä Suomessa ja sitten ollaankin 2 viikkoa etelän lämmössä.

Itse olen syntyjään Valkealalainen ja vanhempani asuvat siellä nykyäänkin ja minä tässä vanhassa Kouvolassa. Silloin kun olin teini, niin Kouvolan ja Kuusankosken välinen viha oli jossain määrin voimissaan. Milloin kukakin hakattiin vain sen vuoksi, että asui väärässä kaupungissa.
Muistan kerrankin (olin jo silloin täysikäinen) kun kaverin kanssa käveltiin Kouvolan keskustassa illalla, niin joku tyttö tuli pyytämään meiltä tulta, mutta ihan ekaksi se kysyi, että oletteko Kouvolasta vai Kuusaalta. Kyllä sitä itse siinä kohtaan mietti, että kumpikohan on oikea vastaus, mutta totesin vaan, että Kouvolasta, niin sitten kysyi, että onko tulta.
 
Täällä
uudesta Kouvolasta. :) Mie kannattaisin ulkoilmatapaamista. :DD Koska mie en jaksa paimentaa noita sisätiloissa, saisivat temuta rauhassa. ;) Miltä kuulostaisi vaikka Pentsoja iltapäivällä? :0)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;23287215:
uudesta Kouvolasta. :) Mie kannattaisin ulkoilmatapaamista. :DD Koska mie en jaksa paimentaa noita sisätiloissa, saisivat temuta rauhassa. ;) Miltä kuulostaisi vaikka Pentsoja iltapäivällä? :0)
me asutaan sopivasti kivenheiton päässä, mut tuolle n.1v on aika huonosti toimintaa siel.. keinut on vaan mitkä kiinnostaa :)
 

Yhteistyössä