Onko ketään muuta kuka ei oo ikinä mankeloinut :) ???

Ihan näin sairauden pehmittämänä tuli tälläinen juttu mieleen tosta toisesta mankeli ketjusta ;)

Mä en oo ikinä muualla edes nähny mankelia ( livenä ) ku entisen taloyhtiön pesutuvassa.

Saatika et oisin uskaltanut käyttää sitä :D
 
mimi
mä en tiiä miks mulla aina iskee himo mankeloija anoppilassa jottai, ku siellon mankeli??!! varmaan siks ku anoppi saa lakanat, pyyhkeet ym. niin kivaan nippuun kaappiin :D oonkohan ton johdosta lempi miniä??
varmaan ostan isona itelle mankelin, jos tuo prässi ei niiiin paljoo parempi oo? en kyllä tiiä millanen se ees on??
 
Mielelläni oppisin tuon jalon taidon, ensin täytyis hommata tietty itse masiina kotiin. Anoppi on kova mankeloimaan ja on kyllä ihanan tuntusia ne sileääkin sileemmät pussilakanat ja tyynyliinat...arjen ylellisyyttä B)
 
Likkakaveri rulettaa mankelin nimeen, heillä on se pesutuvassa. Kerran, n. 2 kk sitten, hän otti mut mukaan pesutupaan ja laittoi mut mankeloimaan. Se oli kätevää ja pyykit meni pienempään tilaan. Huomattavasti nopeampaa kuin silittäminen..inhoan silittämistä. No, nyt mietin että josko joulupukki toisi mankelin. Nuorempana olisin nauranut paskaset naurut koko mankelille, saati maksanut siitä n. 300e. Jos ei pukki tuo, saatan sijoittaa itse :)

Lady 35vee
 

Yhteistyössä