Onko ketään vielä paikalla?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 05:56 Pupu T kirjoitti:
\Auts, sähän aamuvirkku olet jo :D Mulla alko tänään hoitovapaa,tai siis eilen loppu ä-loma. :flower:
Juuh...kello soitti 04.40 \|O .
Nyt on kyllä pakko mennä herättämään poitsu jos kuvittelen että ollaan ajoissa eskarissa ja duunissa.
Hauskaa päivää sulle Pupu T! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 06:02 vili43 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 05:56 Pupu T kirjoitti:
\Auts, sähän aamuvirkku olet jo :D Mulla alko tänään hoitovapaa,tai siis eilen loppu ä-loma. :flower:
Juuh...kello soitti 04.40 \|O .
Nyt on kyllä pakko mennä herättämään poitsu jos kuvittelen että ollaan ajoissa eskarissa ja duunissa.
Hauskaa päivää sulle Pupu T! :wave:
Kiitos samoin sulle :flower: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 06:22 Mami79 kirjoitti:
:wave: nuorimmainen aina herää viiden aikoihin :)
Minkä ikäinen lapsi sulla? Monelta menee nukkumaan jos herää jo viideltä? Meillä 1vuotias herää kuudelta ja minusta voisi nukkua tunnin pidempään! Ei mene edes ennen yhdeksää illalla nukkumaan, niin en ymmärrä miksi herää niin aikaisin!
 
huomenta!

tunnin verran oon jo ollut hereillä. pienin, pian 10kk tyttö, herää lähes aina 6.30... sais nukkua pidempään. joillain on kyl vielä aikaisempi herätys eli ei kai voi valittaa. pienin kai sutkin , pupu, herätti?


 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 06:27 Maria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 06:22 Mami79 kirjoitti:
:wave: nuorimmainen aina herää viiden aikoihin :)
Minkä ikäinen lapsi sulla? Monelta menee nukkumaan jos herää jo viideltä? Meillä 1vuotias herää kuudelta ja minusta voisi nukkua tunnin pidempään! Ei mene edes ennen yhdeksää illalla nukkumaan, niin en ymmärrä miksi herää niin aikaisin!
Meillä 9,5-kuinen käy nukkumaan n. 21.30 aikoihin ja herää kanssa 05-06 yleensä ja tosi vaikea,välillä mahdotonta saada nukkumaan uudelleen vaikka selkeesti on väsynyt. \|O :(
 

Yhteistyössä