onko kokemuksia?

Piivinen
Mulla oli käytössä tuo ehkäisyrengas jonkun aikaa! Olen kova liikkumaan ja harrastuksessani hypitään paljon, joten oli ikävää, kun koko ajan sai pelätä renkaan tipahtamista. Eli itse en tykännyt renkaasta yhtään. Jospa jollain olisi erilaisia kokemuksia.
 
Musta taas rengas on tosi hyvä (ei oo ollu käytössä vielä kovin kauaa, eli toivottavasti vaan sopii, kun mikään pillerimerkki ei tunnu sopivan...) Ja pillerit unohdin usein ottaa, tässä ei sitä ongelmaa :)
 
cukkis95
Mulla on rengas käytössä vuoden jaa toimi erinomaisesti....kun minä myös unohdin otta pillereitä. Ei ole kertaakaan pudonnut, pysyy kyllä paikoillaan ja silloin hormoonitkin on tasapainossa kun se päästää sitä aina saman verran kun taas pillereissä kun unohtaa ottaa niin se ei ole tasaista hormooni määrä. Nyt pidän vaan taukoa muuten vaan ettei ehkäisy olisi koko ajan käytössä...kohta taas aloitan.
 
Minulla on ollut myös rengas nyt vuoden ollut käytössä ja todella hyväksi sen olen havainnut. Kertaakaan ei ole tippunut pois paikaltaan ja on todella huomaamaton. Kuukautisen on vähentyneet pariin päivään entisen 7 päivän tilalle joka on vaan hyvä juttu. Itse unohdin pillerit ottaa vähän väliä, jonka vuoksi olen erittäin tyytyväinen renkaaseen, kaikille suosittelen.
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 07:07 nytkypylly kirjoitti:
mulle taas ei sopinut... muuten kyllä, mutta emätinoireet oli aivan hirveitä, kuin hiivatulehdus koko ajan... mutta muuten kiva, eikä se minnekään tipu, jos vain sopii =)
itselläni rengas ollut käytössä jo reilun puolitoista vuotta. noita samoja emätin oireita ilmeni myös, mutta niihinkin löytyi hoito. terveyden hoitaja suositteli ovestin emätinpuikkoja tai voidetta. rengas ohentaa emättimen limakalvoja hiukan ja tuosta löytyy keino siihen. alunperin ovestin on kehitelty vaihdevuosien aikana käytettäväksi, mutta nykyään sitä käyttää suuri osa renkaan käyttäjiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 09:02 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.10.2005 klo 07:07 nytkypylly kirjoitti:
mulle taas ei sopinut... muuten kyllä, mutta emätinoireet oli aivan hirveitä, kuin hiivatulehdus koko ajan... mutta muuten kiva, eikä se minnekään tipu, jos vain sopii =)
itselläni rengas ollut käytössä jo reilun puolitoista vuotta. noita samoja emätin oireita ilmeni myös, mutta niihinkin löytyi hoito. terveyden hoitaja suositteli ovestin emätinpuikkoja tai voidetta. rengas ohentaa emättimen limakalvoja hiukan ja tuosta löytyy keino siihen. alunperin ovestin on kehitelty vaihdevuosien aikana käytettäväksi, mutta nykyään sitä käyttää suuri osa renkaan käyttäjiä.
Kiitos vinkistä :flower: Mulle ei ole mitkään pillerit sopineet ja nyt tää rengas tuntuu muuten sopivan, mut tää kutina on ihan kamalaa \|O Taidan minäkin kokeilla sitten tuota, jos ois apua :)
 

Yhteistyössä