Onko kokemusta kenelläkään tällaisesta jyskin sohvasta/sängystä?

  • Viestiketjun aloittaja möö
  • Ensimmäinen viesti
"piip"
Kyseisen liikkeen tuotteiden kanssa tarttee YLEENSÄ työkalupakin kaveriksi, muuten olleet tuotteet ok.

Ei meilläkään Jyskistä, eikä maali ole lohkeillut. Mutta se NATINA! Ainakin levitettynä.
Ja kunnon patjat tarttee, joiden mahtuvuus levitettyyn sänkyyn voi olla niin ja näin...

Melko nopea levittää ja kestänyt jatkuvassa käytössä.
 
"juups"
[QUOTE="piip";24596753]Kyseisen liikkeen tuotteiden kanssa tarttee YLEENSÄ työkalupakin kaveriksi, muuten olleet tuotteet ok.

Ei meilläkään Jyskistä, eikä maali ole lohkeillut. Mutta se NATINA! Ainakin levitettynä.
Ja kunnon patjat tarttee, joiden mahtuvuus levitettyyn sänkyyn voi olla niin ja näin...

Melko nopea levittää ja kestänyt jatkuvassa käytössä.[/QUOTE]

No juu, unohdinkin vallan tuon natinan maalin lohkeilun lisäks. :/
 
möö
Auts, ei hyvältä kuulosta. Tulis kuitenkin mulle päivittäiseen käyttöön niin sohvaksi kuin sängyksikin. Ei siis levitettäväksi.
Pitänee katsella muualta, ei kukaan ikean vastaavanlaisista tiedä? Tai niistä ikean puisista tän tyyppisistä ratkaisuista? :)
 
"sohvi"
Meillä on kutakuinkin tuollainen vierashuoneen sänkynä/sohvana. Ei ostetty Jyskistä vaan muistaakseni Sotkasta, en tiedä sitten onko ihan sama merkki.
Ainoa huono siinä on kun se patja on niin kova ja natisee. Meillä se tosin on suhteellisen vähällä käytöllä ollut joten mitään maalinhalkeiluja ei ole kyl ollut. Paremman patjan kanssa se voisi olla todella hyvä. Mä olen ainakin tykännyt.
 
möö
[QUOTE="sohvi";24596867]Meillä on kutakuinkin tuollainen vierashuoneen sänkynä/sohvana. Ei ostetty Jyskistä vaan muistaakseni Sotkasta, en tiedä sitten onko ihan sama merkki.
Ainoa huono siinä on kun se patja on niin kova ja natisee. Meillä se tosin on suhteellisen vähällä käytöllä ollut joten mitään maalinhalkeiluja ei ole kyl ollut. Paremman patjan kanssa se voisi olla todella hyvä. Mä olen ainakin tykännyt.[/QUOTE]

Mulla on tollanen joustinpatja ihan omasta takaa, tuohon sänkyyn sopivakin vielä. Eipä tuo kallis oo, et ei siinä ihan kauheesti varmaan menetäkään jos ei ole mieluinen.. :) Pitänee harkita vielä.

Noista ikean huonekaluista vielä?? :D
 

Yhteistyössä