Onko koolla väliä? Rehellisesti?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
yyy
En usko, että monikaan kumppania todella valitsee koon perusteella, mutta kyllähän se toiminnan laatuun vaikuttaa. Esteettisesti isompi on "näyttävämpi" ja näin kiihottavampi, samoin paksumpi aikaansaa enemmän tuntoaistimuksia.
"Liian" pitkä voi taas olla ruma ruippa.
 
"vieras"
On ehdottomasti väliä! Puolin ja toisin. Muistaakseni miehellä oli joitain millejä vajaa 20cm pituutta ja n 15 paksuutta, vähän riippuu kohdasta ja innostuksen määrästä.
Eiköhän me siitä lähdetä, että cd-kotelo on 12 cm leveä, joten on siinä röhmyllä kokoa, kun se on vielä kolme senttiä tuota leveämpi. Sehän on paksumpi kuin monen miehen reisi. :|:|:|
 
"eee"
[QUOTE="vieras";24906226]Eiköhän me siitä lähdetä, että cd-kotelo on 12 cm leveä, joten on siinä röhmyllä kokoa, kun se on vielä kolme senttiä tuota leveämpi. Sehän on paksumpi kuin monen miehen reisi. :|:|:|[/QUOTE]

Mahtaisikohan kyse olla peniksen ympärysmitasta.
 
Paha sanoa, kokemusta erityyppisistä kikkeleistä on kertynyt heikonlaisesti. Voisin kuitenkin kuvitella, että tärkeintä on omaan pimppaan sopivuus. Ennen sovittiin mukavasti hyvin yhteen, mutta sen jälkeen kun mukulat sieltä ulos tupsahtivat, ei se lykkiminen ole niin hääviltä tuntunut. Jotain varmaan kandeis lerppapimpalle tehdä. Ja 27-vee oon, jos se on olennainen tieto ketjun kannalta.
 
vrs
[QUOTE="vieras";24906226]Eiköhän me siitä lähdetä, että cd-kotelo on 12 cm leveä, joten on siinä röhmyllä kokoa, kun se on vielä kolme senttiä tuota leveämpi. Sehän on paksumpi kuin monen miehen reisi. :|:|:|[/QUOTE]

Miten se leveys mitataan? Itse pidin loogisempana mitata ympäryksen...
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24905206]On todella. Eksälläni oli todella pieni, siis todella pieni. Nykyiselläni taas keskivertoa huomattavasti isompi. Pituutta liki 24cm, paksuutta lähes 10cm. ISO se on minun kokoiselle naiselleni, mutta meillä nautitaankin usein pelkästä suuseksistä minkä antamisesta itse kiihotun todella kun käsissä on tuon kokoinen kalu...[/QUOTE]

Odottelinkin, että milloin rupeaa jälleen kerran näitä ainoastaan haaveissa esiintyviä haamumittoja ilmestymään, kun jälleen kerran on tällainen ketju esillä. :D
 
her
Rehellisesti sanottuna, en edes tiedä onko sillä väliä. Kokemusta kun ei ole kuin yhdestä, enkä ole sitä mitannut. Mutta hommat hoituu ja kumpikin nauttii. Se on tärkeintä, sen tiedän :)
 
"Vieras"
On! Mitä sillä nakilla tekee vaikka sitä osais käyttää kuinka hyvin. Koolla on väliä niin pituudella ku paksuudellakin. Liika on aina liikaa.. mut paras on sopivan pitkä ja paksu.

Maksimi koko ehdottomasti joku sellanen HK:N sinistä vastaava;) Mut Grillimakkara on jo hieman liian laiha:(
 
"vieras"
Koolla on väliä minun mielestäni seuraavasti :

EI ISOA, kiitos.
Ei ihan sormen paksuistakaan.

Keskikokoinen tai vähän keskikokoista pienempi on paras. Max 15 cm. Sopii siis mun värkkini kanssa parhaiten yhteen. Ja olen kokeillut kaikkia kokoja (n. 30 kpl)
 
On ja ei
On väliä. Mutta ei niin, että mitä isompi sen parempi. Ns. normaalimittainen tai enintään hieman suurehko on paras. Liian pieni (luokkaa < 10 senttiä ja kahden sormen paksuinen) ei tunnu missään, mutta liian iso (lähemmäs 20cm tai yli kolmen sormen) sattuu. 15 seksikumppania on ollut, yhdellä oli liian pieni, yhdellä liian iso. Muita ei voi laittaa koon suhteen parhausjärjestykseen, koska normaalikoossa sillä koolla EI ole enää väliä.

31v, synnyttämätön
 

Yhteistyössä