Onko koulureppu ostettu jo ekaluokkalaiselle?

  • Viestiketjun aloittaja PiHa
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole vielä, mutta tarttis mennä ja ostaa samalla penaali ja muuta koultarviketta. Kouluvaatteita ostelin jo hieman alesta. Mulla poika lähdössä koulutaipaleelle, esikoinen siis ja kyllä jännittää....
 
Ei ole vielä ostettu reppua eikä vaatteita. Varmaan elokuussa ostetaan. nyt käytetään loppuun entisiä aika pieniä ja ruohotahraisia vaatteita. kun uudet vaatteet ja reppu on ostettu, ne polttelevat kaapissa ja neiti alkaa salaa käyttää niitä.

Muuten, meidän isi aikoo kanssa ostaa uudet vaatteet koulun alun kunniaksi. =) koulun pihalla on paljon äitejä ja häntä hävettää, jos hän on vanhoissa vaatteissa. no, pääasia on, että menee ostoksille, oli syy mikä hyvänsä.
 
Ei ole vielä reppua, mutta hameen ostin (ajattelin että sopii mokkasaapikkaiden kanssa kun kylmemmät ilmat tulee... todella tarpeellinen ostos :D , kettusoikoon, kun pitäisi nuo rättikaupat kiertää kaukaa)
 
Reppu on tytölle ostettu jo kuukausi sitten. Löysi mieleisensä, kun oltiin Anttilassa muilla asioilla. Vaatteita olen ostellut pikkuhiljaa aleista. On muuten ollut todella hyvin just tuonkokoisille vaatteita reiluilla alennuksilla.
 
katariina1979
Jep. spiderman reppu löytyi cittarista ja spiderman penaali löytyi jo keväällä kreikasta. Vaatteitakin on pikkuhiljaa osteltu alennusmyynneistä. Meillä koulun aloittaa nyt kuopus ja jännitän enemmän kuin esikoisen koulunaloitusta. =)
 
Caroline
Meillä ostettiin reppu eilen ja tänään menevät iskän kanssa käymään Lidlissä, jonka mainoksessa oli penaaleja hintaan n. 4 e.
Vaatteita olen ostanut alesta jonkun verran - mm. eilen kaksi paitaa (toinen lyhyt- ja toinen pitkähihainen) H & M:stä. Maksoivat alle 5 e/kpl.
Olen aika kova ostelemaan pojalle vaatteita (etenkin jos "halvalla saa"). Tykkään kauniista vaatteista, mutta poikaa taas ei tuo pukeutuminen kiinnosta yhtään. Sanookin usein, että "Äiti, älä vaan shoppaile mulle mitään", jos olen menossa kaupungille. Eli todellinen MIES taitaa olla jo 7-vuotiaana tuon pukeutumisen suhteen :D
 
Ei ole reppua vielä ostettu. Ollaan elokuussa menossa Helsinkiin ja poika ajatteli sieltä katsella. Muutamia pitkähihaisia paitoja olen alesta ostanut, farkut pitäisi vielä löytää samoin farkkutakki.

Hyvä kun tässä ketjussa mainittiin penaali, sitä en olisi älynnyt hankkia. Mitähän vielä uupuu? Innokas kouluunlähtijä meiltä löytyykin jo.
 
Meillä poika menee 'jo' tokalle ja viimevuotinen reppu saa kelvata.

Pari vuotta sitten Elanto jakoi jäsentensä ekaluokkalaisille koulureppuja. Kun omalla muksulla alkoi kouluunlähtö lähestyä, odottelin innoissani Elannon reppua. Mutta eihän niitä tietenkään jaettu kuin silloin yhtenä vuotena :/ Aika tyhmää etteivät kaikki saa samaa etua.
 

Yhteistyössä