Onko kukaan ehtinyt jo maistamaan Kotipizzan uutuutta Burgerpizzaa?

"vieras"
mua jotenkin ällöttää ajatus salaatista tossa lämpimänä x:
mut toisaalta täällä on yhdessä pitseriassa vege pitsa jossa on tuoretta kurkkua ja se on ihan hyvää
 
"vieras"
Mun mielestä siinä mainoksessa sanotaan jotenkin tyyliin, että maistuu hampurilaiselle. Aika pystyyn kuollu ideahan se sit on. Jos haluu hampparia, niin hampparia kiitos ja pitsa pitsana, thank you :)
 
"Miira"
Hain pitkästä aikaa kotipizzaa ja petyin suuresti kun sain mini-kokoisen laatikon mukaani! Mitä niille pitsoille on oikein tapahtunut?!?! Perhepitsa on nykyään siellä sama mitä joskus aikoinaan oli normaali. Ennen perhepitsa oli jätti-mega-hyper-valtava :)
 
"vierailija"
Mainoksessa tosiaan sanotaan, että maistuu juustohampurilaiselle. Ei pidä paikkaansa, on kaukana juustohampurilaisesta! Hampurilaiskastiketta (=amerikan dressingiä) oli hirveän suuret töräykset! Lautaselle jäi suurin osa pitsasta.
 
[QUOTE="vierailija";23220244]Mainoksessa tosiaan sanotaan, että maistuu juustohampurilaiselle. Ei pidä paikkaansa, on kaukana juustohampurilaisesta! Hampurilaiskastiketta (=amerikan dressingiä) oli hirveän suuret töräykset! Lautaselle jäi suurin osa pitsasta.[/QUOTE]

Näin kun olin jonottamassa kassalle kuinka työntekijä laittoi sitä kastiketta pizzalle ja se näytti kamalalta. Otin sitten ilman kastiketta ja sain sen tilalle yhden täytteen. Mutta oli silti kamalaa.
 
"Pekka"
En suosittele! Kuulostaa hyvälle, mutta petyin... jos haluaa pitsaa kannattaa ostaa pitsa ja sama toisinpäin. 7,70€ saa jo 7 juustohampurilaista eräästä hampurilais ketjusta
 
En ole kyllä yhtään yllättynyt näistä negatiivisista kommenteista. Kotipizzan laatustandardiin ilmeisesti kuuluu että kaikki maistuu shaiballe. En ole Kotipizzassa ikinä enkä edes milloinkaan syönyt mitään kelvollista.
 

Yhteistyössä