Onko kukaan käynyt Dubaissa?

Miehen kanssa suunnittelemme matkaa Dubaihin, onko kukaan käynyt siellä? Olisi kiva kuulla kokemuksista.

Itse olen käynyt siellä vain välilaskun ajan, joten tiedän vain suurinpiirtein lentokentän naisten vessan...
 
Kannattaa lukea myös matkafoorumeita, siellä on aika paljon kerrottu monista paikoista kokemuksia.
Itse ainoastaan tiedän, että hyvin tiukka laki ja ne yleiset pusuttelut kannattaa jättää tekemättä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Kannattaa lukea myös matkafoorumeita, siellä on aika paljon kerrottu monista paikoista kokemuksia.
Itse ainoastaan tiedän, että hyvin tiukka laki ja ne yleiset pusuttelut kannattaa jättää tekemättä ;)
Joo, totta kai lueskelen muiltakin foorumeilta, ajattelin vaan kysäistä josko joku täällä palstailevista olisi käynyt paikan päällä. =)

Täytyy pusutella kotona varastoon tai sitten verhojen ja lukkojen takana hotellihuoneessa. :D Se vaan on kamalaa, jos ei saa viiniä ruoan kanssa - tosin siellä taitaa olla joitakin paikkoja, joista alkoholiakin tarjotaan.
 
leon
Ihana paikka sellaselle, joka ei halua bilettää alkoholin tms voimalla. Lämpöä, rantoja ja ihania liikkeitä. Itse tosin sain paikallisilta "huntutädeiltä" todella pistäviä katseita. Opas kerto, että jopa hotellin käytävillä matkalla uima-altaalta huoneeseen on syytä pukeutua "asiallisesti". Mutta, kun nää muistaa niin IHANA paikka, koska tahansa lähtisin uudelleen!! :) :)
 

Yhteistyössä