onko kukaan kokeillu omenaviinietikkaa?

Heip, Enpä ole kuullut moista. Omenaviinietikkaa ole minäkin naukkaillut, mutta vähän eri asiaan. Eli aineenvaihduntaa kiihdyttääkseni ja vähän "turvotusta" laskeekseni.. jotta ne lempparihousut mahtuisivat jalkaan.. Voihan tuo olla kokeilemisen arvoinen juttu. Mulla taitaakin olla sitä kaapissa! Minä olen kuullut aiemmin täällä jonkun suositelleen myös greippimehua..
 
Eikös tuossa omenaviinietikassa ollut noita vitamiineja mm.B. Greippimehussa on taas sitä foolihappoa. Mä oon napsinut niitä nyt ihan pillereinä. B-vitamiinia ja foolihappoa, kalanmaksaöljykapseleita ja monivitamiinia. Eli luulisin, että ajaa saman asian.
 
Heippa hei!
Joo varmaan niin, sitä yrittää tehdä kaikki voitavansa maksimoidakseen mahdollisuudet. Täältä olen kokeneemmilta tai kokeilleilta, -tiedä häntä, onko sitten tepsinyt vai ei, saanut näitä neuvoja. Eli mm. sinkkiä, efamol-kapseleita, sis. jättihelokkiöljyä, joka tärkeää rasvahappoa hormonitoiminnan tueksi.. Lisäsin sitten vielä näiden troppien lisäksi sen omenaviinietikan. =) Sehän on ihan pirtsakan makuista, heti aamusta!
 

Yhteistyössä