Onko kukaan kuljettanut 6,5kk lasta pyöränistuimessa?

mä olen. Osasi istua, mutta taisi olla vielä liian pieni, ei voinut ajaa pitkiä matkoja, muuten nukahti ja "retkotti"..ei hyvä... Tai sit ei muuten vaan jaksannut istua jolloin oli ihan "lösähtän" siihin istuimee.. nyt poika kohta 9kk ja pyöräily on paljon helpompaa ja mukavampaa kun ei poika röhnötä, vaan tykkää katella maisemia... Tietty tääki lapsikohtaista, mutta näin meillä!!
 
Ei ole sellaista mallia, että sais kallistettua :|, mut taidan kokeilla miten käy. Tarkoitus ei kyllä olekaan mitään monien kymmenien kilometrien lenkkejä heittääkään :D . Kunhan tossa mummolassa tai keskustassa käydään alle parin km säteellä.
 
Mä en laittais noin pientä istuimeen vaikka osaisikin istua. Jo ihan senkin takia, että pään hallinta on kaikkea muuta kuin varmaa. Pää on kuitenkin todella raskas muuhun kroppaan nähden ja niskalihakset ei ole mitenkään vahvat. Pyöräntarakalla kyyti on kuitenkin aika pomppuista... Esikoisen pistin istuimeen n. 10 kk ikäisenä.
 
Minä vein pyörällä tytön ollessa 6kk. Osasi tuolloin istua, päätään on kannatellut syntymästään asti ja kokoa neidillä oli 6kk iässä jo reilu 10kg :D Meillä kylläkin on istuin jonka saa kallistettua hieman takakenoon. Hyvä hankinta! Pyöräliikkeessä myyjä sanoi että silloin voi laittaa istuimeen kun osaa istua kunnolla ettei "roiku" pelkkien turvavöiden varassa :)
 

Yhteistyössä