Onko kukaan kuullut Amway-verkostomarkkinoinnista?

  • Viestiketjun aloittaja AMWAY
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Jos lähdet mukaan, ystävät kaikkoavat taatusti pikku hiljaa. Myyjät kun aivopestään puhumaan vain "liiketoiminnastaan" koko ajan, ei sitä kukaan kestä.
Tuotteet ihan ok, mutta samanlaisia on kaikki kaupat väärällään.
 
Mielipide
Muakin siihen yritettiin saada mukaan lähtemään mutten lähtenyt, eikä ole kaduttanut päivääkään!
Siitä olis varmaan ollu vaikea päästä pois... Samanlaisia tuotteita, tai vastaavia, on kaupat pullollaan enkä usko että sillä OIKEESTI tienais paljon mitään. Helpommin saa varmaan rahat jos esittelee Tupperwarea, Partylitea tms. tai sitten ihan muista töistä...
 
hmmm
Mä en tosiaan YMMÄRRÄ miten joku voi edes HARKITA minkäänlaiseen verkostomarkkinointiin mukaan lähtemistä! Sehän on täysin pelletouhua ja huijausta-kauheet hinnat ihan tuikitavis tuotteilla.
 
nmp
Ottakaas asioista selvää ennenkun mustamaalaatte!! Jokainen voi liittyä pelkäksi asiaakkaaksikin. jos ei halua liiketoimintaa se on OK! jokaisen oma valinta! Itse tilailen tuotteita itselleni ja tutuille. Kukaan ei sen enempää painosta :))
 
mua
meitäkin yritettiin painostaa tohon.. myöhään illallakin tulivat ovelle soittelemaan, eivätkä lähteneet pois ;( netistä luin sitten tosta amwaysta ja seuraavan kerran kun tulivat niin latelin mitä p**** se on... tän mulle sitä markkinoineen kun piti kans pian lopettaa palkkatyönsä kun rahaa tuli kuulemma ovista ja ikkunoista.. hah.. tuolla se vieläkin on siivojana..
 
nmp
Itse henk koht tunnen montakin pariskuntaa mikä saa amveiltä kk 2000euroa! itse parhaimillani saanut puolisen tuhatta.. se on itsestä kiinni mitä viitsii tehdä ja mitä ei!! oikeasti se ei ole huuhaata. nettinhän voi jokainen kirjoittaa mitä vaan ja oman mielipiteensä.. mulle ei ole ollut pettymys :) niin mahtavast tuotteet kun ovat!!
 
Kyy
Erittäin hyviä heillä esim. vitamiinit yms. Laadukkaita ovat eikä sillä juurikaan säästä, jos ei tosiaan oon hirveesti alalinjoja itsellä.

Meillä on pesuaineet aiheuttaneet allergioita, että niitä ei voida käyttää. Mutta paljon on kaikkea muuta mitkä on hyviä.

Vinkkinä kerron, että ennen kuin liityt tsekkaa vielä se toinen vastaava eli joka myy GNLD:n vitamiineja. Kummallakin yhtä hyvät mainospuheet, mutta en ole varma kumpi on parempi.
 
juokse karkuun
Amerikkalainen piilopyramidifirma, rahaa ei tule mutta maine menee ja ystävät ja välit sukulaisiin. Kukaan ei tarvitse tuhannen euron kattiloita eikä jotakin ulkomaisia vitamiineja. Pesuaineissa hinta/hyötysuhde täysin päälaellaan, sen saa selville vertaamalla minkä tahansa OIKEAN valmistajan hintoja ja määriä. Joudut maksamaan, jotta voit ostaa. Eikä etuja tule ellet osta ja värvää alalinjaa tukka limassa. Pysy kaukana, niin kieroa ja naurunalaista hommaa se on.
 

Yhteistyössä