Onko kukaan muu sitä mieltä että tupakoitsijat näyttävät "white trash" -väeltä?

Kyllä mua suoraan sanoen hävetti jos mies poltti kun olin lasten kanssa läsnä. Tuli ihan sellainen roska sakki olo :ashamed:

Onneksi kunnioitti meitä niin ettei juurikaan polttanut seurassamme mutta nyt on ollut savuton jo puoli vuotta, kohta palkitsen hänet :flower:
 
kuis
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mua suoraan sanoen hävetti jos mies poltti kun olin lasten kanssa läsnä. Tuli ihan sellainen roska sakki olo :ashamed:

Onneksi kunnioitti meitä niin ettei juurikaan polttanut seurassamme mutta nyt on ollut savuton jo puoli vuotta, kohta palkitsen hänet :flower:
Miten se sen teki? Mies on polttanut kauan ja yrittänyt lopettaa monta kertaa.
 
Aippa
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
En ole nähnyt yhtään ainoaa ihmistä joka näyttäisi millään tavalla tyylikkäältä polttaessaan.. sorry :whistle:
Erinomaisesti määritelty. Kyllä, mun mielestä ne näyttää just siltä. Hitsi, olen monesti miettinyt sopivaa määritelmää tupakoitsijalle, mutta just sillehän ne usein näyttää, varsinkin naiset!
 
näin naapurissa
mä käykin aina salassa parvekkeen nurkassa lasten nukkuessa pimeässä kessuttelemassa. musta tupakka vaan on niin hyvää. ukkokin aina motkottaa kun menen tupakalle, luulee varmaan olevansa joku isäni...ja minä 15 v.
 
Juu, typerältä se näyttää munkin mielestäni. Mutta että kaikki tupakoitsijat olisivat white trash -joukkoa, niin sitä mä en kykene peesaamaan.

Ajatelkaas nyt, käsi menee suun lähelle, vetäistään savut, käsi laskeutuu, puhalletaan ulos, ja käsi nousee taas... jne.

Mutta toisaalta, minkä nautinnon nauttiminen näyttäisi hyvältä? :D Syönti, nainti, juonti, nukkuminenkin... ;) Paitsi lasten nukkuminen... se on kaunista katsottavaa =)
 
Tyhmä tapa tupakointi on, mutta white trash-joukosta on mielestäni kyse vielä enemmästä, pelkkä tupakointi ei sitä tee.

Ehkä jos olisi tupakka kädessä, kalja toisessa ja makaisi sammumispisteessä jossain....
 
Joo
No riippuu hiukan. Jos aikuiset ihmiset on terassilla satunnaisella kaljalla, niin se tupakka sen kyytipoikana ei näytä kovin pahalta. Mutta keskellä kirkasta päivää kadulla, missä tahansa julkisessa paikassa, varsinkin lasten kanssa, se näyttää todellakin siltä, että sen tempun tekijä on silkkaa roskasakkia.
 
No se on nyt ihan yks hailee miltä se ap:n tai vastaavan elämänkatsomuksen omaavien silmissä näyttää ( aika vähän on vissiinkin pohtimisenaiheita hänelläkin, voisi vaikkapa hankkia elämän, vihje...). Muutenkaan ei paljon kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat... on näetsen ihan terve itsetunto, enkä kuluta aikaani siihen, että miettisin, että minkähänlainen vaikutelma nyt tulee, kun ei vaan jaksa kiinnostaa semmonen. Joopa se joo, lähdenpä tupakoimaan tästä.
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:
Musta se kans näyttää aika epänaiselliseltä ainakin :ashamed:
Onkos sitten liikalihavuuskin aika epänaisellista?
Ei välttämättä, jos pitää itsestään huolta, kyllä maailmassa on paljon kauniita naisia vaikka olisikin ylipainoisia.
No entä jos tupakoitsija pitää itsestään huolta?
 

Yhteistyössä