onko kukaan muun joutunu työstään heti sairaslomalle kun on raskautunu??

mitä te teette päivisin??mie kuolen tylsyyteen |O
eilen hankasin pesuhuoneen kaakelit kynsiharjalla.tänään sain siivottua vaatehuoneen ja varaston.huomiseks ei oo enää mitään.
täällä ei oo mitää tekemistä enkä kyllä tunnekkaan ketään.auto on miehellä ja lähin järki kokonen kaupunki on noin 90 km päässä.
käsitöitä olen tehny ja kaikki kummilapset ja vähänkään sukua olevat saapi sukat ja lapaset lahjaksi.
mie masennun kohta tähän pirun yksinäisyyyyyteeeen |O |O |O |O
 
En ole mutta voit sä tulla vaikka tänne meille....

ite kans raskaana ja muistaakseni sun kans samassa pinossa??!!
esikoinen 4v , ja kuopus 5kk, sitte ois koiran pentu 11vko

hermot menee ihan just..oma jaksaminen aikas heikossa..raskausväsymys vaivaa todella.
 
siellä on sähkömangneettisa juttuja niin se kuulemma voi aiheuttaa keskenmenonriskin ja sitten ohan se fyysisesti rankkaa työtä.sitten siellä on kaikkee kemikaaleja ja päästöjä mistä ei tiietä mitä aiheuttaa, että olen nyt sit "pakkolomilla"
 
oikeasti sairaslomalla
Ihmettelen myös, miksi olet sairaslomalla, jos noin paljon tarmoa riittää fyysiseenkin työhön kotona ja pitkästyt!! Itse jouduin sairaslomalle puolessa välissä raskautta uhkaavan ennenaikaisen synnytyksen vuoksi ja suoraan tiukkaan vuodelepoon. Nyt olen kolme kuukautta maannut sängyssä. Voisi kuvitella, että aika tulee pitkäksi, mutta kun kyseessä on oman lapsen elämä, koen sairasloman vain positiivisena ja olen kiitollinen jokaisesta päivästä. Varmaan sairaslomalle on yleensä jokin pätevä syy ja silloinhan masuvauvan kasvattaminen turvallisesti on kaikkea muuta tärkeämpi. Eiköhän siinä puuhaa ja merkitystä kerrakseen.
 
muuta kuin masuasukki vaan köllii.miun työ on vain lapselle vaarallista.sehän tässä ongelma onki kun ei varsinaista vaivaa ole ja haluakin ois tehä vaan kun ei saa mennä töihin.ja kotona hommat alkaa loppua.
en ole vaarantamassa vauvaani ja menis todellakaan töihin mutta täällä kotona tää tekeminen on todella vähissä.
 
todennäköisesti en voi kanssa työssäni olla jos joskus raskaaksi asti pääsen. just kemikaalien takia. mut ajattelin et jos menis johonkin muuhun työhön tai vapaaehtoistoimintaan mukaan sitten. sen näkee tulevaisuudessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja uusiomami-77:
työssä ettei saa töitä tehä heti kun näyttää plussaa.voimia ois ehkä ollukkin mutta kun ei saa tehä niin ei.
Ahaa. OK. Sit ymmärrän. Ihmettelin kans tuota miten kotona sit huhkit. Kyllä siihen vaan vähitellen tottuu siihen jouten oloon ;) Käy nyt rauhassa shoppailemassa jouluostokset, ajotat useemmalle päivälle ja kahvilla istuksit välillä :)
 
toi onki ihan kiva idea!!mie kysyin jo alussa ihan pomolta, että enkö pääsis ees jonneen varastoon silppuumaan paperia niin kuulemma en.vien vielä sihteeriltä työt B)
täällä ei oo oikein mitään mihin osallistua (tää on todellakin toooos pien paikkakunta).eikä siis noita töitäkään kauheesti tarjolla.työkkärilläkään ei ala mitään semmosta kurssia mihin voisin osallistua.vain kivi-ja metallialaa.että ei paljoo juhlita.
 
kysy jostain lähimmiltä martoilta, spr yms järjestöiltä oisko jotain mitä vois vaikka siellä kotona tehdä. niillä on aina jotain leipomisjuttuja ja vaatekeräyksiä. meilläkin lähimpään paikkaan missä saattaa jotain tapahtua on 25km mihin pääsee bussilla. mut kyl täälläkin joku martta juttu toimii ja kylässä vain 2000 asukasta.
 

Yhteistyössä