Onko kukaan ostanut marketista sitä Laitilan leipän isoa kääretorttua?

  • Viestiketjun aloittaja "Herkkusuu"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Onhan niissä vissi ero! En tiedä oonko justiin Laitilan leivän torttua syönyt, mutta vastaavaa kyllä ja kotitekoiselle maistuu. Itse en raaskisi ostaa noin hintavaa kuin juhliin ja silloinkin tulee yleensä leivotta itse, kääretorttu kun on sieltä helpoimmasta päästä tehdä.
 
"shihtzu"
Ne on ihan kamalia, ei todellakaan hintansa arvoisia. Ne kääretortut vielä menee jotenkin kurkusta alas, mutta älkää ikinä ostako niitä bebe-leivoksia, ne ne vasta kaameita ovat.
 
v
[QUOTE="qwer";21898058]No entäs se Lidlin euron torttu? Gourmet??? :D[/QUOTE]

No tuskin on mitään gourmeeta mutta sitä ei taidettukaan kysyä, vaan että onko laitilan torttu hintansa arvoista.
 
"qwer"
No tuskin on mitään gourmeeta mutta sitä ei taidettukaan kysyä, vaan että onko laitilan torttu hintansa arvoista.
No mun mielestä tuo laitilan torttu on hyvää. Kallista tosin, mutta kun ap vähän vertaili että kannattaako tuota ostaa kun Lidlistä saisi eurolla, niin minä kyllä sijoittaisin tuohon kalliimpaan. Ihan jokapäiväiseen käyttöön en raatsisi ostaa noin kallista, mutta en kyllä ostaisi teollisen makuista halpiskakkuakaan, vaikka kuinka olisi halpaa.
 
"katja"
Onko kukaan sattunut kurkkaamaan tuoteselostetta?? Eniten käytetty sokeria ja rasvaa. Hyi hemmetti. Maistuu pelkälle rasvalle. Kyllä jäi torttu lautaselle, vaikka kylässä olimmekin. Ei kyllä isäntäväkikään pystynyt sitä syömään.
 
"vieras"
Just se ruskea unelmatorttu oli mun mielestä hirveää rasvalle maistuvaa mössöä, ei meinannu kelvata kellekkään. Sitä ei ainakaan koskaan enää meille tule, en tiä sit olisko parempaa se vaalea torttu.
 
makutyttö
[QUOTE="shihtzu";21897976]Ne on ihan kamalia, ei todellakaan hintansa arvoisia. Ne kääretortut vielä menee jotenkin kurkusta alas, mutta älkää ikinä ostako niitä bebe-leivoksia, ne ne vasta kaameita ovat.[/QUOTE]

Bebe leivokset ovat mun mielestä yleensä yököttäviä, mutta monien mielestä herkkuja. Laitilalla kuitenkin parhaita ja laadulkaita, onhan ne käsin yksilöllisesti tehty
 
makutyttö
[QUOTE="vieras";24466675]ei ole,ihan kuivaa.Täytettä siis liaan vähän pohjaan verrattuna,ohut lätkäsy pelkkää kreemiä välissä.[/QUOTE]

Muuten unelmatorttuun ei kuulu hillo vaan yksistään kermagreemi. Laitilalla tämä herkku on todella laadukas.Itse en saa niin hyvää, vaikken olekaan peukalo keskellä kämmentä leipoja
 
[QUOTE="kokeilija";24466558]Tajuttoman kallis ja ihan kamala maku, pelkkää rasvaa ja sokeria, ei yhtään hilloa. Selvä rahastuksen maku - en osta enää ikinä![/QUOTE]
"Pelkkää rasvaa ja sokeria" - määrittelit juuri aika tarkasti suurimman osan leivonnaisista ihan yleisesti ottaen.
 
tottapuhut
"Pelkkää rasvaa ja sokeria" - määrittelit juuri aika tarkasti suurimman osan leivonnaisista ihan yleisesti ottaen.

Tässä olaan nyt asia ytimessä. Mitä te luuletta leivonnaisten olevan??? Kääretorttupohja on kanamunaa, sokeria ja jauhoa ( vehnä- / maissi-/ perunajauhoa) ja perinteisessä unelmatortussa on voikreemi sisällä ja se on voita ja sokeria. Ja nut kauheat raaka-aineet toistuu lähes kaikissa leivonnaisissa.
 

Yhteistyössä