Onko kukaan täällä kärsinyt tosi alhaisesta hempasta raskausaikana?

"vieras"
No mikä nyt sitten on todella alhainen. Mulla ne oli tuossa 98, mikä on itselleni alhainen... Raskauden alussa hempat 138. Olivat viimeksi 108, ja synnytys kohta käsillä... Toivottavasti vielä ehtisivät nousta edes vähän yli 110:n, olisi turvallisempi olo. :)

Täällä uhkaillaan rautatiputuksilla, ellei hempat ala nousta, mutta neuvolassa ei tiedetty ketään, jolle niin kuitenkaan olisi käynyt, kaikesta huolimatta. Onko tosiaan olemassa rautapiikkejäkin, neuvolan terkka antoi ymmärtää ettei?
 
Mulla oli kolmatta odottaessa alimmillaan alle 80, siitä on 11v aikaa mutta rautatabuja vaan käskettiin syödä.
Tässä raskaudessa oli alimmillaan 95 ja olin paljon heikommassa kunnossa mutta rautatabuilla vaan taas on menty (viimeksi oli noussutkin jo juuri yli 100).
 
..,..
Alle 100 oli hb, kun lähdin synnyttämään. Alle 90 oli hb, kun lähdin sairaalasti kotiin. Sanottiin, että pitäisi antaa tiputusta, mutta ei ole mistä antaa, joten rautatabuja... Joten kotiin toipumaan. Ja täytyy sanoa, että toipumiseen meni lähes vuosi kaikkine anemioineen ja repeämineen sun muine.
 

Yhteistyössä