Onko lapsellasi ollut aivotärähdys?

Mietin vaan, kun meidän 3v putosi tänään keinusta... oli ehkä poikkeuksellisen väsynyt sen jälkeen, mutta toisaalta oli klo jo melkeen 19 kun tuo keinusta putoaminen tapahtui. Ei halunnut iltapalaa, kävi nukkumaan. Heräsi ja oli huonovointinen. Oksensikin vähän. Oli vissiin yrittänyt isälleenkin kertoa, että pää on pipi. Oli jalkeilla tunnin tossa äsken, oli ihan normaali oma itsensä sinänsä, mutta välillä kävi ämpärillä yökkimässä... maha vaan niin tyhjä ettei oikeen mitään tullut. Vettä joi vähän, mehu ei kelvannut. Voisko olla aivotärähdystä?
 
on luultavasti lievä aivotärähdys!
Pojalla oli kolme kuhmua päässä kun tarhasta soittivat mulle kouluun sillon että tulisinko viemään lääkäriin mutta eivät saaneet koulusta mua heti kiinni ni oli käyttänyt tarhasta sitten itse. Siitä on jo noin 10 vuotta aikaa ja poika sanoi kun kuuli et pikkusisarus menee tarhaan et ei oikeen tykänny kun pelkää että sisarukselle käy samoin ja sanoi että ei oo tarpeeks vahtijoita!?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja on luultavasti lievä aivotärähdys!:
Pojalla oli kolme kuhmua päässä kun tarhasta soittivat mulle kouluun sillon että tulisinko viemään lääkäriin mutta eivät saaneet koulusta mua heti kiinni ni oli käyttänyt tarhasta sitten itse. Siitä on jo noin 10 vuotta aikaa ja poika sanoi kun kuuli et pikkusisarus menee tarhaan et ei oikeen tykänny kun pelkää että sisarukselle käy samoin ja sanoi että ei oo tarpeeks vahtijoita!?
Niin pojalla oli silloin kolme kuhmua päässä ja aivotärähdys
 
The titityy
Kuulostaa aivotärähdykseltä.
Minulla oli pienenä, n.6v. tärähdys kun lensin kiikusta taaksepäin ja löin pääni kiveen.
Ambulanssilla vietiin sairaalaan kun olin sekava ja oksensin paljon.
Lääkäri siellä katseli tilannetta ja minun piti aina sanoa että montako sormea hänellä oli pystyssä. Osasin ne sanoa ja kotiin pääsin. Oksentelua jatkui vuorokauden.
 
on ollut kahdestikin ja molemmilla kerroilla pahoinvoinnin lisäksi siihen liittyi näköhäiriöitä eli jotakin näkökentästä hävisi yhtäkkiä ja tekstistä rivit lähti karkuun.
Toisella kertaa käytiin lasten neuron polilla, toisella kertaa sain lääkäriltä hoito-ohjeet puhelimessa. ap.lle jo myöhäistä mutta kyllä kannattaa päivystykseen lähteä ja sen jälkeenhän sieltä saa ne ohjeet herätellä muistaakseni n 3 tunnin välein ja kysellä jotakin jotta näkee tajunnan tason ja miten näkökyky oli.
 

Yhteistyössä