onko lapsenne tavanneet

  • Viestiketjun aloittaja serkku
  • Ensimmäinen viesti
Ei ole.
Miehen siskon perheen puolelta ei ole tavanneet uusimpia tulokkaita lainkaan. :(
Noh, eiköhän tilanne ala muuttua, kun tuntuvat olevan mies ja hänen siskonsa taas väleissä. :xmas:
 
Mamma koo
Ei ole lapsemme tavannut kaikkia serkkujaan, koska minäkin erittäin harvoin tapaan heitä eli ekoja serkkujani. Miehellänikin on paljon serkkuja, joita en minäkään ole kaikkia tavannut, anoppi vaan heistä aina puhuu. Meillä ei ole sisaruksia, joilla olisi lapsia. Lähinnä hautajaisissa tms. sukujuhlissa kaukaisempia sukulaisiamme tapaamme. Ei ole läheisiä välejä täteihin tai setiinkään meillä vanhemmillakaan !
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Aika hassua, että jos koskaan saan lapsia, heillä ei ole kyllä kovinkaan montaa serkkua (varmaan max. 3), mutta itselläni on reilu 30. Ennen oli suuret perheet...
Riippuu kyllä ihan perheestä. Mulla itsellänikään ei ole kuin 4 serkkua. Isälläni oli kaksi sisarusta, äitini oli ainoa lapsi. Mulla itselläni on myös kaksi siskoa ja mieheni on ainoa lapsi. Ja mitä setäni tekemää sukuselvitystä joskus selailin, ei sen puolen suvun historiastakaan mitään hirmu monilapsisia perheitä löytynyt - varsinkaan, jos lasketaan pois kaikki taaperoiässä kuolleet lapset.
 
Laura
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Laura:
Aika hassua, että jos koskaan saan lapsia, heillä ei ole kyllä kovinkaan montaa serkkua (varmaan max. 3), mutta itselläni on reilu 30. Ennen oli suuret perheet...
Riippuu kyllä ihan perheestä. Mulla itsellänikään ei ole kuin 4 serkkua. Isälläni oli kaksi sisarusta, äitini oli ainoa lapsi. Mulla itselläni on myös kaksi siskoa ja mieheni on ainoa lapsi. Ja mitä setäni tekemää sukuselvitystä joskus selailin, ei sen puolen suvun historiastakaan mitään hirmu monilapsisia perheitä löytynyt - varsinkaan, jos lasketaan pois kaikki taaperoiässä kuolleet lapset.
No kai se nyt perheestä riippuu, mistäs muustakaan? Korjaan: ennen oli suuria ja pieniä perheitä.

 
On tavanneet. Minun puolelta kaikki kolme, tuskin enempää tulee olemaankaan. Ja miehen puolelta ensimmäinen pitäisi syntyä n. kuukauden kuluttua. Miehen puolelta tulee olemaankin sit enemmän serkkuja kun miehellä on 4 nuorempaa sisarrusta.
 

Yhteistyössä